Omana autona toimii vuonna -96 valmistunut azz vento, joka hommattiin bensa venton tilalle lisääntyneiden kilometrien takia. Väriltään auto on vihreä ja se omaa vaalean sisustan. Kori kaipaisi pientä ruostepartiota, että olisi hyvä. Sisusta taas on muutamaa pientä haaleaa tahraa ja kulunutta rattia lukuunottamatta.

Ja vähän erikoisemaa kalustoa tälle foorumille ;)
Kyseessä on isännän Isuzu, joka tuli tänään taloon korvaamaan vahaa -04 mitsun vastaavaa l200 double capia. Kävin tuolla tänään heittämässä pienen lenkin ja tässä jotain tarinaa autosta. Isuzu on 4 ovinen mutta on varustettu 2 penkillä ja takapenkin tilalla on tasainen levy jossa saa kätevästi kuljetettua esim. ne kauppakassit. Takapenkki tuli auton mukana ja samalla tuli myös aluvanteet joiden piti olla alla, mutta eivät liikkeessä ehtineet tätä tekemään niin auto tuli peltivanteet alla ja aluvanteet olivat lavalla.
Ajossa Isuzulla ja mitsulla oli eroa kuin yöllä ja päivällä. Moottorissa tuntui olevan voimaa aivan riittävästi ja painava auto liikkui todella kevyen oloisesti. Moottori lähtee vetämään mukavasti jo ~1500rpm kohdalta eikä konetta tarvitse normaali ajossa paljoa ylitse 2500 kierroksen viedä. Yllätyin kun lähdin maantielle ajamaan miten pienillä kierroksilla tuo menee 100km/h vauhtia, sillä kierroksia oli karvan yli 2000, eikä autolle tuottanut mitään ongelmia saavuttaa suurempiakaan nopeuksia. Ohjauksessa en huomannut mitään erikoista ja vaihteistokin tuntui todella jämäkältä ja selkeältä.
Todella mukava auto tuo oli ajaa ja talvella selviää kuinka tuon neliveto toimii kun lähdetään vetämään peräkäryllistä halkoja metsästä :D
Kuvat kerovat kaiken joten muutama huonolaatuinen kuva selventämään :D.







Edit: Sama kuva kahteen kertaan. Nyt on oikea kuva siinäkin paikassa :D