Löytyi sopiva uhri luovuttamaan elimiä elikäs 35i passat gt jossa on siis 1.8 4-pisteruisku (PB?).
Moottoria oltaisi mahdollisesti sovittamassa ykköskorin Jettaan, jossa siis tällä hetkellä 1.5 kaasarikone. Noin fyysisestihän se ei pitäisi olla mikään ongelma, mutta entäs sähköt?
Olisko missään tämmösestä swapista tietoa? Vinkkejä kaipaisin kovasti ettei tarttisi lähteä ihan nollasta.
MK1 Digifant swap
Valvoja: ffp jäsenet
tarvii ettiä viis digifantin johtoa erilleen jotka löytyy boksin vierestä ja pari lisävalorelettä tms. ei kummonen homma :) itse laitoin vanha sähköseen kakkikseen ja toimii
musta-keltanen ----boksin virta releeltä, oma rele
puna-musta---------Suuttimien virta polttoainepumpun releeltä virta
puna-vihreä---------startin heräteeseen
puna-keltanen------bensapumpun releen herätin johto, maadoittava
puna-valkoinen-----Lambdan lämmintin polttoainepumpun releeltä virta
releitten heräte 15 eli sytytysvirta ON ja on mustajohto virtalukolta
ja sulakkeet tms luonnollisesti :)
ja kaikki muu Digifantin sähköhän on samassa läjässä
edit. passattin tarjoais hieman erinvärisiä johtoja, tarkista kuitenkin asia :)
musta-keltanen ----boksin virta releeltä, oma rele
puna-musta---------Suuttimien virta polttoainepumpun releeltä virta
puna-vihreä---------startin heräteeseen
puna-keltanen------bensapumpun releen herätin johto, maadoittava
puna-valkoinen-----Lambdan lämmintin polttoainepumpun releeltä virta
releitten heräte 15 eli sytytysvirta ON ja on mustajohto virtalukolta
ja sulakkeet tms luonnollisesti :)
ja kaikki muu Digifantin sähköhän on samassa läjässä
edit. passattin tarjoais hieman erinvärisiä johtoja, tarkista kuitenkin asia :)
Onkos tuossa digifantissa obd liitin?
Tuon mukaan omassa olis... http://www.cabby-info.com/electrical_system.htm#OBD
Mutta missä :D
Tuon mukaan omassa olis... http://www.cabby-info.com/electrical_system.htm#OBD
Mutta missä :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa