MK1 1.8 GTI K-Jet ongelmia tyhjäkäynnin kanssa

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Raapuska
-
Viestit: 100
Liittynyt: 26.9.2005 8:04

MK1 1.8 GTI K-Jet ongelmia tyhjäkäynnin kanssa

ViestiKirjoittaja Raapuska » 28.4.2010 20:51

Olisi MK1:sen 8v 1.8GTI K-Jet myllyn kanssa ongelmia.

Kone ei jaksa käydä tyhjäkäyntiä tuhannen kiekan tienoolla vaan sakkaa ja sammuu kun tyhjäkäynnin säätää alle 1300 k/min.

Imuvuodot tutkittu, ohjauspaineensäädin toimii sekä pysyy säätörajoissa.
Bensapumppu uusittu ja systeemi pitää paineet, Bensapumpun relekin vaihdettu.
Seokset kohillaan.

Milläs poppaskonstilla tuon saisi käymään siinä 1000 kiekan tuntumassa?

Sammy86
-
Viestit: 45
Liittynyt: 21.5.2008 10:50

ViestiKirjoittaja Sammy86 » 30.4.2010 15:45

onkohan siinä koneessa sitä tyhjäkäynti moottoria?
jos on niin puhdistus tai vaihto voi auttaa

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 30.4.2010 15:58

Olisiko mahdollista että nokka-akselin ajoitus olisi pielessä?

Raapuska
-
Viestit: 100
Liittynyt: 26.9.2005 8:04

ViestiKirjoittaja Raapuska » 30.4.2010 16:35

Tyhjäkäyntimoottoriahan ei näissä ole.

On vain se lisäilmaluisti, mikä pelaa ihan niinkuin pitääkin.

Tekiskö nokan ajoitus tuollaista?
Pitääpä kurkata, jakoremppa tehtiin tuossa muutama kuukausi sitten.

Oiskos tuohon mitään muuta syytä?

Raapuska
-
Viestit: 100
Liittynyt: 26.9.2005 8:04

ViestiKirjoittaja Raapuska » 3.5.2010 13:22

Tulipahan tarkistettua nokan ajoitus ja kohillan näytti olevan.

Prkl, mistäköhän sitä vikaa seuraavaksi lähtisi etsimään?

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 3.5.2010 15:48

apuakseli/jakaja/sytkä?

Raapuska
-
Viestit: 100
Liittynyt: 26.9.2005 8:04

ViestiKirjoittaja Raapuska » 3.5.2010 18:52

Kurkatttu on ja kohillaan oli.

Nyt löyty jotakin, bensasuuttimet 1-3 valskaa ilmaa o-renkaiden välistä.

Muistaako kukaan moisten osanumeroa?
Se on lähettävä hiipimään marmoritiskille jos vaikka käynti paranis ja pääsis Kiikalaan.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 3.5.2010 19:11

Oliskohan 034 133 557 E ja luokkaa 3,5 € kipale...

Aika paljon 6x5,2 O-renkaasta.

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 3.5.2010 19:15

Saahan noita Boschiltakin, reilun euron kappale tais olla.

Raapuska
-
Viestit: 100
Liittynyt: 26.9.2005 8:04

ViestiKirjoittaja Raapuska » 6.5.2010 17:44

O-renkaat vaihdettu.

Kone käyntiin ja rost-offia suuttimien juureen ja kärry sammuu taas kun spary osuu ykkössuuttimen juureen.

Mitähän vittua?

Onkos siellä sitten se suutinholkki paskana?

Mikäs moisen osanumero olis?

Raapuska
-
Viestit: 100
Liittynyt: 26.9.2005 8:04

ViestiKirjoittaja Raapuska » 10.5.2010 12:25

No tulihan vaihdettua suutinholkitkin kun kaverilla oli ylimääräisenä.

No eipä auttanut käymiseen, rupeaa olemaan jännempi homma.

Kylmänä siis starttaa hyvin. Kun kierrokset nousee senverta, että latauksen valo sammuu niin siihe loppuu tyhjäkäynti. Tyhjäkäynnissä pysyy edelleen kun sen säätää 1300 kierrokseen.

(Päivitystä) Testasimpa toisia suuttimiakin, vaikutti kulkupuolee mutta ei tyhjäkäyntiin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa