Kyseessä on -02 Transporter ja sopivasti juuri ennen katsastusta alkoi airbagin valo palamaan. Valittaa, että kuskin turvatyynyn laukaisimessa on liian suuri vastus. Missä kaikkialla piuhoissa on pistokkeita. Rattipylvään alla olevan ehdin kurkata, en muuta. Ja miten ratti lähtee irti, tai oikeammin se ratin keskiö bageineen, sais sen kierukan tarkistettua. Joskus tuli laitettua vakkari viiksineen tuohon ja saksanmaalta tuli viiksi oivine ohjeineen, muttei ole mitään hajua missä ohjeet on nyt.
Ratin takana on kaksi reikää ja niihin piti kait tunkea jotain muttei viittis ihan muistin varalla mitä tahansa survoa.
Kiitos.
VW Trp. T4 airbag valo
Valvoja: ffp jäsenet
Kierukan liittimet löystyvät. Niitä kiristämällä & vikakoodit nollaamalla vian pitäisi poistua.
Itsellä on allaolevat koodit, pakkasella tulleet. Uusi (siis käytetty) boxi on tilattu muttei vielä saapunut, mutta mistä löytyy tämä 00532 vikakoodin viittaama piuhan toinen pää? Eli mistä syöttöjännite boksille tulee?
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00
00532 - Voltage Supply B+
07-10 - Signal to Low
Vag-Comilla saa viat nollattua, mutta tulevat samantien takaisin. Leima olisi tässäkin tällä viikolla edessä, joten tieto siitä minne kontaktisprayta kannattaisi suihkutella auttaisi kovasti.
Itsellä on allaolevat koodit, pakkasella tulleet. Uusi (siis käytetty) boxi on tilattu muttei vielä saapunut, mutta mistä löytyy tämä 00532 vikakoodin viittaama piuhan toinen pää? Eli mistä syöttöjännite boksille tulee?
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00
00532 - Voltage Supply B+
07-10 - Signal to Low
Vag-Comilla saa viat nollattua, mutta tulevat samantien takaisin. Leima olisi tässäkin tällä viikolla edessä, joten tieto siitä minne kontaktisprayta kannattaisi suihkutella auttaisi kovasti.
Wikissä on paljon tietoa.
Mulla oli ratissa oleva kuparikierukka tms. rikki. Uusi osa maksoi marmoritiskillä yli 200e, ristus sentään. Tai sitten korjaamo laitteli vähän omiaan lisäksi.
Vein auton korjaamolle enkä nähnyt itse koko osaa, mutta olipa ihan helvetin kallis. Mahtoi olla hienoa tekniikkaa ja arvokasta materiaalia. Taitaapa olla ihan tyyppivika.
Vein auton korjaamolle enkä nähnyt itse koko osaa, mutta olipa ihan helvetin kallis. Mahtoi olla hienoa tekniikkaa ja arvokasta materiaalia. Taitaapa olla ihan tyyppivika.
itsellä maksoi kierukka 320e töineen. Mutta ihmetyttää semmonen juttu kun tumppasin portterin risteykseen niin syttyi uudelleen vaihdon jälkeen. no vikamuisti sitten nollattiin, eikä mitään vikaa. toisella kertaa vetäsin jäisessä pihassa käsijarrulla ympäri, sama homma eli valo syttyi. vikamuistiin jää aina sama vika eli katkoksia/liian suuri impedanssi kuskin bagilla. mistä moinen mahtaisi johtua?
asiasta kolmanteen: mitäs virkaa oli portterissa konepellin kytkimellä, kun huomasin että oli yksi pinni hapantunut pois.
asiasta kolmanteen: mitäs virkaa oli portterissa konepellin kytkimellä, kun huomasin että oli yksi pinni hapantunut pois.
Re: VW Trp. T4 airbag valo
Moro! Sattuuko kellään olemaan tuommoista airbag reset toolia täällä Uudellamaalla ?
Re: VW Trp. T4 airbag valo
Löytyy, vastasin jo sinne toiseen postaukseen mistä kysyit.
Re: VW Trp. T4 airbag valo
Saako sillä t4 boksista tuon 65535 pois?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 13 vierailijaa