eli mitkäs jarrulevyt ja palat kannattais hommata golf iv 1.6?
riittäis ihan perus levyt ja palat, kunhan toimii? mistä saisi hyvät ja edulliset?
jarrulevyt golf iv
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Motonet, biltema ja lähin tarvikeputka.
Jotkut onnistuvat saamaan kieroiksi, mutta noin kaksistatoista akselin levyistä mitä olen asentanut ei ole toistaiseksi mitkään kieroutuneet. Omalla olen oikeasti jarrutellutkin, mutta muut ei perheautoillaan kovin usein kokeile rajoja.
Viimeisistä on tosin yli vuosi aikaa ja laatu on teoriassa siinä välissä ehtinyt muuttua.
Palat jonkun tunnetun valmistajan perustason tekeleet. Ferodo mm. harvemmin on huono. Tosin Bosch yllättäen on, mutta ei se mikään jarrupalafirma olekaan...
Jotkut onnistuvat saamaan kieroiksi, mutta noin kaksistatoista akselin levyistä mitä olen asentanut ei ole toistaiseksi mitkään kieroutuneet. Omalla olen oikeasti jarrutellutkin, mutta muut ei perheautoillaan kovin usein kokeile rajoja.
Viimeisistä on tosin yli vuosi aikaa ja laatu on teoriassa siinä välissä ehtinyt muuttua.
Palat jonkun tunnetun valmistajan perustason tekeleet. Ferodo mm. harvemmin on huono. Tosin Bosch yllättäen on, mutta ei se mikään jarrupalafirma olekaan...
eli johtuu asentajista ei levyistä tai paloista nuo motonet kieroitumiset?
;)
Sehän on sanomattakin selvää ;)
Kerran meni motonetin jarrupalat murusiksi, ihmettelin renkaiden vaihdon yhteydessä miksi palojen kuluneisuuden anturin johto heiluu niin reilusti, no pala sieltä oli kappaleilla. Ei kuitenkaan puoltanut yhtään, mikä sinänsä erikoista, pala oli kappaleina mutta kappaleet oli jotenkin ihmeellisesti pysyneet paikoillaan. :D
Kaippa nekin oli väärin asennettu. ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”