Auto on '05:nen, puoliautomaatti-ilmastoinnilla ja koneena 16 tappinen kaksilitrainen BKZ dieseli.
Lämppäri antaa käytännössä lämpöä vain namikan ollessa äärilaidassa punaisella, muutoin ei vaikutusta onko esim. kello ysissä vai kolmessa. Kone lämpenee normaalisti, sillä ei ole merkitystä ajanko 50 vai 300 kilometriä.
Ainoa poikkeus on kylmästä liikkeelle lähtö, tuolloin antaa ns. lehmän henkäyksen jos namiska on esim. klo 12:ssa, hetken päästä puskee taas kylmää.
Ei vikakoodeja, anturi arvoja ei tutkittu.
Auto on menossa merkkiliikkeeseen, mutta jotenkin mulla on luotto tohon paikalliseen putkaan tosi matalalla. Pitkin hampain suostu edes ottamaan ton sisään, toitottaa vaan dieseleiden olevan "sellaisia".
Jollain sakeempaa tietoa ton lämppärin toiminnasta tai mahdollisesta viasta?
Ocu II lämppäri tökkii, tyyppivika?
Valvoja: ffp jäsenet
Todennäköisimmin tosta on sisätilan lämpötila-anturi kosahtanut, sijaitsee samassa paketissa säätimien kanssa. Varaosana 226 eur.
Toinen vaihtoehto on vikaa lämmityksen perussäädössä, tuon pystyy ilmeisesti tekemään
vain Skodan omalla ohjelmistolla?
Tämä innokas merkkuhuolto teki tosiaan vain vikakoodien luvun. No ei kai se vikakoodia anna jos anturi näyttää puuta heinää ja arvolle ei ole mitään rajaa milloin heittäisi vikakoodin päälle. Anturi arvoja ne ei tutkineet sen enempää.. No perjantaina menee taas arvottavaksi.
Harmi kun oma vanha vagcomi ei pure näihin väylällisiin.
Toinen vaihtoehto on vikaa lämmityksen perussäädössä, tuon pystyy ilmeisesti tekemään
vain Skodan omalla ohjelmistolla?
Tämä innokas merkkuhuolto teki tosiaan vain vikakoodien luvun. No ei kai se vikakoodia anna jos anturi näyttää puuta heinää ja arvolle ei ole mitään rajaa milloin heittäisi vikakoodin päälle. Anturi arvoja ne ei tutkineet sen enempää.. No perjantaina menee taas arvottavaksi.
Harmi kun oma vanha vagcomi ei pure näihin väylällisiin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa