Omassa kärryssä on pientä tehottomuutta ja polttoaineen kulutuksen lisääntymistä. Lisäksi vaikuttaisi kuin viisari menee nopeammin kohti emptyä ;-) Ei vaan, tuntuu että viisari osoittaa välillä inansa alentaa kohtaa ajon alkaessa kuin mihin se edellisen ajon päättyessä jäi. Esimerkiksi jos viisari oli päättyessä _tasan_ viivan päällä niin seuraavan käynnistyksen aikana sen onkin ihan hiukan jo valunut. Se tietysti viittaisi polttoainevuotoon, mutta siitähän jäisi lammikko (dieseliä). Ei jää. Onko muilla vastaavia huomioita?
Pakoputkesta tulee aika tiukka sauhu välillä, normaalia dieselillä? Mihin tuo voisi viitata? Juotava suutin? Miten pumppusuutinkoneessa, mikä voisi olla syy?
Vai sitten perinteinen imusarja tukkeessa?
Entä ilmamäärämittari, MAF-arvot oli aiemmin kohdallaan kun mittailin VAG-COMilla.
Polttoaineen kulutus ja viisarin asento
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa