tää nyt on vähän hakuammuntaa, mutta onko kellään kokemusta tai ideaa mistä kannattas lähtee hakeen corradosta vikaa, kun ei seisonnan jälkeen anna kipinää? onko joku tietty paikka corrossa mikä olis paukahtanu.. jos jollain on kans seisomisen jälkeen ollu samoja onkelmia samantapaisen pirssin kanssa.
vai pitääkö suosista rueta nyppiin puolaa ja virranjakajaa sun muita irti:(
kone pyörii kyllä hienosti ja seisomaan jäi täydestä lennosta, mutta nyt on vaan kipinä hukassa. kone on 1.8 g60 vm. -89
Corrado ei starttaa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 100
- Liittynyt: 3.5.2009 8:21
Kannattaa myös mitata tuleeko hall-anturille yleensä ottaen käyttöjännitettä (12V). Muistaakseni niistä hall-anturin kolmesta johdosta laitimmaiset kyseessä tässä jännitemittauksessa. Siellä relelootassa on jossain rele, joka tuotakin jännitettä ohjailee (olikohan yleensä ottaen ECUn rele). Ovat silloin tällöin hajonneet.
Voi sen myös mitata sen hall-anturilta tulevan keskimäisen johdon jännitteen vaikka runkoa vasten, sen pitäs vaihdella koneen pyöriessä 12V ja 0V välillä muistaakseni. Joka tapauksessa jos ei huomattavaa jännitteen vaihtelua tapahdu, ei kone saa pyörimistietoa, eikä tule kipinää (hall-anturi rikki). Myös kierroslukumittari pysynee nollissa starttausta yrittäessä, kun hall-anturilta ei tule signaalia.
Voi sen myös mitata sen hall-anturilta tulevan keskimäisen johdon jännitteen vaikka runkoa vasten, sen pitäs vaihdella koneen pyöriessä 12V ja 0V välillä muistaakseni. Joka tapauksessa jos ei huomattavaa jännitteen vaihtelua tapahdu, ei kone saa pyörimistietoa, eikä tule kipinää (hall-anturi rikki). Myös kierroslukumittari pysynee nollissa starttausta yrittäessä, kun hall-anturilta ei tule signaalia.
ei starttaa
kaverin jäi corro samanlailla illalla ajosta talliin,eikä käynnistyny aamulla.syynä oli virtalukon pohja.ei mitään oireillut ennen.oiskohan sama vika.....
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa