Lainataas vanhaa viestiä.
1) Mittarissa öljyn merkkivalo palaa. Kone oli irti ja kaikki johdot on oikein laitettu. Yläpaineanturi on uusi. Valo palaa koko ajan, eikä mitään ääniä kuulu. Valo ei siis vilku. Voisko olla johdossa vika ? Paljon pitäis tulla jännitettä molempiin antureihin ? Korjauskirja ei mainitse mitään riittävää tietoa, taaskaan.
2) Pakoputki vuotaa liitoskohdasta pakosarjaan, vaihdoin tiivisteen uuteen. Ennen vaihtoa ei vuotanut, mutta kone oli irti niin vaihdoin samalla sen tiivisteen. Ei mene järkeen, uusi tiiviste liian kapea ? Koitan vielä liikuttaa putkea, jos se on jossain kanttaa..
Golf 2 ongelmia
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 2 ongelmia
Viimeksi muokannut Nebel, 3.8.2010 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Saahan rattilukon rikki jos tahtoo ja pohjaan sopii meisseli, mutta voit toki napata yhden lukkopatruunan irti ja teettää sen haittojen perusteella virtalukkoon sopivan avaimen. Toki valmistenumerolla saa avaimen myös marmoritiskiltäkin tilattua.
e: Dolly/Traileri vois kyllä olla viisaampi ja virallisempi veto tuolle matkalle.
e: Dolly/Traileri vois kyllä olla viisaampi ja virallisempi veto tuolle matkalle.
Tottakai traileri tai dolly olis paras vaihtoehto, ei vaan ole koko suvussa/tuttava piirissä yhtään autoa mikä jaksais vetää. Trailerei saa kyllä vuokrattua, mutta vetoautoa ei ole. Tuolla matkalla on lisäksi erittäin jyrkät mäet, saa olla todella voimakas auto että jaksaa mennä. Ihan normaalia että linja-autot ja rekat eivät siellä talvisin pääse mäkiä ylös..
Joo se rattilukko olis ongelma. Enpä viitsis avainta teettää kun ei tuolla korilla muutenkaa tee mitään. Aika meisseli saa olla että menee pohjaan ? Vtu sentään, ei taida tulla mitään koko hommasta sittenkään..
Joo se rattilukko olis ongelma. Enpä viitsis avainta teettää kun ei tuolla korilla muutenkaa tee mitään. Aika meisseli saa olla että menee pohjaan ? Vtu sentään, ei taida tulla mitään koko hommasta sittenkään..
Kokeiltu on!! Otat akkuporakoneen mukaan kun meet autoa hakemaan ja muutaman isomman terän vaikka 6, 8 ja 10 mm. sitten ei muuta kun pora laulamaan, poraat siitä ne haitat pois kokonaan, niin saat ruuvarilla käännettyä virtalukosta virrat päälle.
Onko muuten tankissa kesälaadun diisseliä? SE on se ongelma... ;)
Onko muuten tankissa kesälaadun diisseliä? SE on se ongelma... ;)
Onko muuten tankissa kesälaadun diisseliä? SE on se ongelma... ;)
Riippuu polttoaineesta. Mulla on kasikakkosen tankissa viime syksynä tankattua TB:n kesälaatua ja hyvin lähti käymään tunnin lämmityksen jälkeen viime viikolla. Auto seisoo ladossa, jossa on tasan yhtä kylmä kuin ulkona.
Aikoinaan tuli nuukuuksissaan tankattua jostain ST1:ltä tai JETiltä, eikä sillä ns. talvilaadulla saanut autoa käymään ollenkaan, taisi olla vettä n. puolet joukossa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa