
Ja pakkohan se oli heti käyttää penkissä. Motti on siis hyvässä iskussa, koska tehdas kertoilee 129kW tehoksi. Tosin eihän tehtaan ilmottamaa ja Harisen penkissä mitattua ihan suoraa voi vertailla. Toi ihme sahalaita joka käyrässä näkyy, on kuulemma joku penkin anturihärö. Vääntökäyrän laajuus yllätti melkosesti. Yamahan pojat tehny hyvää työtä virittäessään konetta.
Auto oli saksasta kotoisin. Tuotu suomeen 2006. Pelti oli melkosen hyvässä kunnossa. Tosin löytyhän sieltä vähän laitettavaa.
Vakio oli kun tänne tuli, muttei enää ihan. Imupuolelta poistin alkuperäisen suodatinkotelon ja tilalle putkee ja lokarin sisään green filtteri horisemaan. Aikamoista horinaa pitää kun kunnolla polkee kun ei oo ilmamäärämittareita ja muita turhia kamppeita vaimentamassa ääniä.
Korisarjaksi tulee tälläkin foorumilla kuuluisaksi tullut C-ONE (tosin kopioina, koska alkuperäiset Japanissa tehdyt C-ONE:t maksaa aivan sikana)
Tässä vähän kuvaa joka siitä pitäis tulla joskus


Toi takaspoileri tosin jää pois laskuista. Alkuperäinen on sopivan hillitty. GT-Fourin korkee siipi on sekin liian räyhäkkä.
Konepellistäkään en ihan varma...
Junzai-merkkinen takahelma tuli hankittua. Suora kopio siis C-ONE:n GT-Fourin helmasta. Pakoputken ulostulo on vähän eri paikassa nelivetosessa kuin tässä etuvetosessa, joten joutu vähän pakoputken päätä säätämään.
Helman mallausta
Putkiremppa
Tästäkin huolimatta aion pitää nimimerkkini Volkkarijermuna, enkä muuttaa sitä Toyotajermuksi.
Yllättävän lämmin auto talvella tuon ikäiseksi Toyotaksi. Ja sitten kesällä on kuin sauna.