tuossa eilen vaihtelin jettaan jäähdytin nesteet ja lähin sit ajeleen kotia päin niin huomasin että lämmöt alkoi nouseen ihan pirusti.. meinas jetta parka melekeen keittää :D parkkipaikalla sit tutkiskelin ja huomasin että ei flekti ala pyöriin ollenkaan. kattelin kaikki sulakkeet ja läpi ja vähän liittimiä konehuoneesta mutta ei siellä mitään erikoista näkyny. Lämpötila anturi on vaihdettu ihan vasta että ei siinä pitäs ainakaan olla mitään vikaa, jos se nyt siihen flektiin ees milläänlailla liittyy? Ja sitten ku tänäaamuna kun starttasin jetan niin kaikki mittarit oli sököjä?!?! meinas jo v*tuttaa :) kattelin taas kaikki sulakkeet sun muut heepelit, mutta vikaa en löytäny... eli jos joku tietää, että mikä vois mahollisesti olla vikana niin kertokaa mullekki :) Ja auto on jetta 1,8 vm.90.
kiitos.
jetassa flekti ja mittaristo sököjä.
Valvoja: ffp jäsenet
Flektin lämpöanturi on siellä jäähdyttimen vasemmassa (perästä päin katsottuna) alakulmassa. Irrota liitin ja laita anturin tilalle johdon pätkä, jotta näät toimiiko flekti... Jos toimii, niin sitten vaan uusi anturi, jos ei niin kato tuleeko johtoon ylipäätään ollenkaan virtaa.
EDIT: Niin ja muistithan puristella noita vesiletkuja nesteen vaihdon jälkeen, jotta ylimääräinen ilma tulee pois?
EDIT: Niin ja muistithan puristella noita vesiletkuja nesteen vaihdon jälkeen, jotta ylimääräinen ilma tulee pois?
-
- -
hoksasin tuossa tutkiessa että konepellin kulmasta lähti tuommonen litteä johto jonka pitäs mennä lokasuojaan kiinni. johto oli menny poikki. mikähän mahtaa olla johdon tarkotus?!
Kolmaskoppasessa taisi kanssa olla tuommoinen, tarkoitus jäi epäselväksi, ei vaikuttanut millään lailla auton toimintaan. Merkkiliikkeen varaosamyyjäkään (ei mikään nuori poika) ei tiennyt mikä tuon lapamadon tehtävä on.
tänään sain vaihettua virtalukon pohjan ja oon tutkinu kaikki maholliset liittimet että sais tuo mittariston toimiin vaan mitään tapahdu.. osaisko joku kertoa että mikä tuossa vois olla? oon käyttäny mittariston irti ja ei siellä mun mielestä mitää kummallista ollu.. kyllä tässä pikkuhiljaa pitää ruveta uutta autua kattelee jos ei tuo romu ala toimii :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”