Pierburgin 2e2 osa nro. 38

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

UrhoKakkonen
-
Viestit: 36
Liittynyt: 5.12.2009 15:27

Pierburgin 2e2 osa nro. 38

ViestiKirjoittaja UrhoKakkonen » 5.12.2009 16:21

Olisi kysymys osasta 38 eli Thermo numatic time valve. Käyttiksenä on jetta 1.6 moottorilla vm 88. Ja kyseisestä osasta ulommainen alipaineletku on tulpattu ruuvilla. Ja kun ostin hajottamolta toisen samanmoisen että voin kunnostella sen ja iskeä sitten tuon vanhan paikalle nii huomain että siinä kyseiseen letkuun on tehty puukolla lovi josta paineet voi suhistella ulos. Eli itse aiheeseen..Miksi siitä osasta lähtevä alipaineletku pitää tulpata, tehdä reikä? Mikä on vialla tai mistä viasta se kertoo jos alkuperäistä suunnitelua pitää niin muokata? Viittaako se kenties pulldown rasian vikaan vai mihinkä? Olisin kiitollinen jos joku osaisi vastata. Ja toinen juttu että saako noihin pierupurkkeihin enää mistään korjaussarjaa?

Tämä kunnostus urakka lähti siitä liikkeelle kun uusein sytytysosat ja alipaineletkut kaasarille ja lämpimänä liikkeelle lähtiessä veto on häviksessä ja nyykähtää tavallaan jollei herättele kierroksilla ensin.Melko kiusallista varsinkin kun pitäisi tehdä nopea liikkeelle lähtö ja kiihdytys. Ja kärryn veto tyhjänäkin on aikalailla tuskaista.

agee
-
Viestit: 940
Liittynyt: 4.1.2004 14:35

ViestiKirjoittaja agee » 5.12.2009 19:22



Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa