Terve!
Hommasin tuollaisen alkuperäisen vakionopeus säätimen ja johtosarjan. Asennukset on sujunut hyvin tähän asti eli viiksi on paikoillaan ja kaasupolkimen yläpuolella olevaan "sähköboksiin" on asennettu tarvittavat johdot ja liittimet. Vielä olisi yksi johto musta/keltainen joka tarvii kytkeä tuonne konehuoneeseen akun alla olevaan "e-boxiin". E-boxin kansi on nyt auki mutta en nyt oikein näistä ohjeista saa kunnolla selvää että mihin tuo yksi johto vielä kytketään. Johto on ilmeisesti nopeussignaalijohto joka kytketään alempaan mustaan liitinrasiaan T10:iin. En nyt oikein paikantanut tuota mustaa T10 liitinrasiaa ja miksi tuo reikä tarvitsee porata? Tässä vielä ohjeet englanniksi:
- After removing the Torx screws on the cover of the E-box, you can access the lower black connector T10
- Drill a hole with a diameter of 10 mm above it into the left-hand side part of the E-box.
- Attach the grommet of the black/yellow CCS wire back to the place where it is secured (approx. 40 cm away from the contact)
- Guide the black/yellow CCS wire with the grommet into the inside of the E-box through the hole you have just drilled.
- Connect this wire to the lower black connector T10, receptacle 1.
Note:
There are two black connector housings in the E-box - take care that you do not mix them up.
Jos joku on kyseisen toiminpiteen tehnyt voisi vähän valaista tuota asiaa ettei tule väärin mitään.
VW Transporter T5 vakionopeudensäädin
Valvoja: ffp jäsenet
En ole itsekään porannut reikää tuohon muovikoteloon. Vaan olen tuonut johdon samasta läpiviennistä josta virtajohto tulee. Mutta tuo liitin jossa tuo johdon vastakappale on, niin on se alin. Eli sieltä pohjalta (ihan pohjalta) kun kaivaa, niin löytyy se liitin jonka toisella puolella tuo musta/kelt johto.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa