corrado g60 -89

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

corrado g60 -89

ViestiKirjoittaja Jo-c » 27.10.2009 11:14

tuli nyt tollainen vaihdettua mk3 golffiin.

kävin ahdin vikaisena noutamassa vessan heinävedeltä.
corrado ei ole tiellä ollutkaan vuoteen, mutta tarkoitus olisi vielä ennen talvea saada auto hetkeksi tielle. korissa on kyllä sanottavaa ja muutenkin autosta on löytynyt aika paljon vähän yhtä ja toista patentin tynkää, mutta niitä tässä laitellaa sitä mukaa kun joutaa.

vkl otin ja purin sitten tuon ahtimen niin sielä oli tosiaan vain stefa mennyt rikki ahtimen remontin yhteydessä(aikaisemman omistajan toimesta). no ei siinä muuta kun uudet stefat tulemaan ja huomenna pitäisi tulla.
jako täytyy laittaa kun nokassa on hampaan heitto ja sytkä säätää kohdallee.
pientä fiksiä vähän joka paikkaan niin kyllä siittä jotain vielä tulee.

no laitetaan vähän tietoa corrosta:
-89
G60
210tkm ajettu
koneeseen tehty:
kuulemma täys koneremppa
samalla vaihdettu s2 männät ja veivit.
kireämpi nokka
pienempi ap
lastu
peltisatsi
2L lohko.
rs lähtö
isompi cooleri
vapaavirtaus suodatin(vaihtuu varmaa alkuperäiseen)
kansi oikaistu juuri
ahdin tosiaan huollettu juuri

rieger etupuskurin jatke ja helmat

sisusta on lähes orkkis
ja miinuksena tietenkin maalailtuja osia mitkä itse olisin halunnut pitää orginaaleina.
momon ratti
nuppi ja käkkärin kahva.
valkoiset mittarinpohjat
ahtomittari

peilit, ikkunat ja kattoluukku sähköllä.
ajotietokone.

auton värinä toimii violetti metalliväri.
joku etupuskurin lisä ja helmalevikkeet.


takaa
kone
toinen takaa
edestä
sisusta tosin hieman purettuna


tälläinen peli tämä
Viimeksi muokannut Jo-c, 13.11.2009 13:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

CrazyMaik
-
Viestit: 233
Liittynyt: 25.1.2008 13:25

ViestiKirjoittaja CrazyMaik » 27.10.2009 11:30

Kaveri kävi vissiin joskus kattoo tuota samaa autoo mut se ei ollu sit ihan semmonen ku myyjä kerto.. :D

Takavalot on ehkä aika melko rumat häkkyrät.. :D

Jospa siitä vielä toimiva peli tulee.. :)

_Wisse_
-
Viestit: 211
Liittynyt: 8.5.2007 21:53

ViestiKirjoittaja _Wisse_ » 27.10.2009 13:19

multa saattas löytyä tuo vaihekepin ja käkkärin kehysmuovit orkkiksena jos kiinnostaa nii pistä yv:tä tulemaan;) ...tulikos tämän mukana ne brockin 9" leveet vanteet mitkä siel nettiauton kuvissa joskus oli?

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

ViestiKirjoittaja Jo-c » 27.10.2009 14:24

joo pakko kyllä sanoa että ei tuo mikään helmi ole, mutta ei se menoa haittaa.
joo itse en oikee tykkää noista valoista. mielessä kävi jos vaikka maalaisi matta mustaksi sisältä. vois olla vähän asiallisemmat.

ei tullu. olis kyllä olly ihan näpsäkät ku olisi mukaan saanu mutta jos tässä saisi talven aikaan hommattua jotkut kivat tuohon.

toivotaan että lähtee toimimaan.

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 27.10.2009 16:18

Kyllähän tää on vielä pelastettavissa ku antaa vähä huolenpitoa :)

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

ViestiKirjoittaja Jo-c » 27.10.2009 19:48

täytyy yrittää antaa hellää huolenpitoa :D

ja jos ongelmia tulee niin ainahan täältä löytyy apua. kiitos siittä.

Pitkti
-
Viestit: 81
Liittynyt: 3.12.2006 22:42

ViestiKirjoittaja Pitkti » 27.10.2009 20:12

Toivotan tsemppiä projektille! Vähän pelonsekaisin tuntein odotan mitä autosta tulet löytämään, jos 210tkm:iin (jos nyt oikein ymmärsin) kertaalleen täys koneremppa + kannen oikaisu, jonka yhteydessä jako keturalleen ja edelleen ahdinrempan yhteydessä stefat kurttuun :S Jos autoa on kokonaisuudessaan huollettu ja laitettu yhtä säntillisesti niin saattaa parit yllärit odottaa löytäjäänsä.. :)

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

ViestiKirjoittaja Jo-c » 28.10.2009 18:00

sitä tarvitaan. :D

joo itse kanssa miettinyt että mitähän vielä tulee vastaan
mutta mikäs tässä, ei ole ku aikaa työttömällä.

jotenkin on sellainen tunne kun auton saa käyntiin niin ensimmäiset testit niin menee jotain muuta koneesta mutta se on vaa osa tätä meininkiä. :D

stefat tuli tänään ja täytyy varmaa laitta viim. vkl niin pääsee kokeilee käyntiin.

Edit: mistä johtuu kun venakopassa oli jotain valkoista möhnää. vaikutti öljyltä .
itse olen kuullut että kahta eri öljyä niin sit se rupee vahtoamaan mahdollisesti?

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

ViestiKirjoittaja Jo-c » 1.11.2009 18:58

ja tänäänhän se corro jyrähti käyntiin.

vikaakin löytyi, ahtimen tuloletku vuoti öljyä banjoliittimestä.
muuten kävi ihan hienosti ja tasaisesti. huomenna kahee pari kuparirikkaa ja uus pultti siihen öljyletkuun.

pakoputki vuoti armottomasti mutta ei ole ongelma. isi hitsaa. :D

välijäähy ja ahto putket putsattu öljystä myös. jako on myös kohdallaan mutta syttyä ei ole vielä veivattu pahemmin.

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

ViestiKirjoittaja Jo-c » 6.11.2009 21:37

no niinhän tässä nyt pääsi käymään että taas se levis. PRKL.

siinä käyteltiin tyytyväisenä corroa kun annoin sitten vähän enemmän kaasua ja yllätykseksi tuli karmea pölläys putkesta.

öljyä ahtimessa mikäpä muukaan. ei muuta ku ahdin irti ja levällee niin stefa pullahti paikaltaan. ekalla kerralla stefa oli rikki ja nyt sit tosiaa pullahtanut.

no siirrettiin auto pukeille ja etupuskuri ja keula purkuun niin saa sitten hyvät tilat rassaukseen. ja asennuksen ohessa on hyvä suunnitella välijäähytin hyvin kiinni ja ahtoputket laittaa asiallisesti.

Edit: stefan pullahtamisen syy lienee siinä että öljy ei pääse ahtimesta pois kun on tukossa poisto puoli. syy ei vielä selvillä. auto tönöttää tällä hetkellä pukeilla koska jarruremppa meneillään kaikki palat ainakin täytyy uusia mutta muuten tuntuu ihan komeasti jarrut toimimvan. samalla kun auto on ylhäällä niin voisin laittaa kallistuksen vakaajanpäät. käykö myös golf 2 päät.? pako putki tulee laitettua samalla, eli pakosarja martelius ja siittä lähdetään jatkamaan 2.5" putkella vaimentimia tulee 2 kpl+katti.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa