Kiire! Tietoa -> Passat variant 1.9TDi 4motion -04

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

PP440
uusi tulokas

Kiire! Tietoa -> Passat variant 1.9TDi 4motion -04

ViestiKirjoittaja PP440 » 15.10.2009 19:25

Joo eli nyt perheen lisäyksen vuoksi ois ajankohtaista kulkupelin vaihto... bemarista -> vagiin. Kohtuu asiallisen vaihto tarjouksen sain omasta e36 Bemukasta tollaseen Passat variant 1.9TDi 4motion -04 http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/2861816
ja tarkoitus ois huomenna mennä kauppoja hieromaan. Ongelmana on vaan ettei itse pääse paikanpäälle autoa tarkistelemaan.. auto Porissa ja itse asun itä-suomessa. Uskaltaako tollasta lähteä ns. sokkona laittamaan ? Pikkasen noi kilometrit painaa mieltä, mutta eipä noi hyvin huolletussa autossa taida painaa. Auto on Bmw merkkiliikkeen myyjän vanha peli 100tkm asti, jonka jälkeen ollut rinta-joupin huollettavana. Viimeisin huolto tehty 180tkm kohdalla. Ilmeisesti jakohihnan laitto näissä tulee 120tkm välein ? Mitä muuta ? Onko toi 4motion tekniikka miten luotettava ? Auto on siis 130hp / 6 lovinen manuaali.

Kiire saada tietoa... auttakee.. Searchin kaivelu jatkuu.. :/

triheadwolf
-

ViestiKirjoittaja triheadwolf » 15.10.2009 20:38

Rinta-joupin huolloista en sano mitään, mutta tuo voimalinja on kestävintä mitä VAG konserni tarjoaa, nimenomaan 6-pykäläinen manuaali ja torsen keskitasauspyörästö (audin A4 - ja A6:sta quattrosta tuttu) kestää ihan mitä vaan tuosta 1,9 tdistä pystyy irti ottamaan. Kytkin ja vauhtipyörä tosin on mitoitettu vakiomoottorille ja niitä joutuu joskus vaihtamaan.

weasel
-

ViestiKirjoittaja weasel » 15.10.2009 21:08

Autot on yksilöitä, itse en liikkeestä sokkona ostaisi noin vanhaa autoa.
Mä tekisin niin, että pidempi reissu, pari päivää vaikka kiertelis matkan varrella ehdokkaita, samalla sais tuntumaa.. ja tekis vaikka sitten päätöksen reissun aikana.

Ei Pori - Lpr niin jäätävä matka ole, ja ottaa tuonkin ihan huvittelureissuna niin voipi vaikka kivaa olla.

Timotei_
-

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 15.10.2009 22:00

Yhdyn edelliseen.

Mielummin kiertely-katselureissu kuin sokkona, ja etenkään joupilta! En välttis luottais ihan täysin noihin joupin "huoltoihin", useemmin kuin kerran on todettu "ei niin luotettavaksi".

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”