Osaakohan kukaan sanoa, että minkätasoinen homma on T4:n hammastangon vaihtaminen ? Alko vuotamaan nestettä siihen malliin että jotain on tehtävä. Äsken kävin auton alle pällistelemässä ja toteamassa että ahtaassa paikassa on kiinnityspultit.
Onnistuuko tuo homma ilman moottorin/vaihdeloodan/apurungon irrottelemisia vai onko kyseessä joku ihan maailmanlopun projekti ?
Kai tuonkin joku tätä palstaa seuraava on tehnyt tai teettänyt ?
T4:n hammastanko ja sen vaihtaminen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 28
- Liittynyt: 1.7.2009 18:50
kesäl vaihettu
toi hammastanko,
ihan iisisti ei lähe "ahdasta" mut ei tarvi irroittaa muuta kun raidetangot, kallistuksenvakaajan kiinnityskorvat, letkut ja rattiakseli, kummiski vaihettu on irrottamatta isompaa osaa.
pukit/autonosturi on suotavaa et mahtuu paremmin auton alle ruuvaa.
ihan iisisti ei lähe "ahdasta" mut ei tarvi irroittaa muuta kun raidetangot, kallistuksenvakaajan kiinnityskorvat, letkut ja rattiakseli, kummiski vaihettu on irrottamatta isompaa osaa.
pukit/autonosturi on suotavaa et mahtuu paremmin auton alle ruuvaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa