Eli tuommoinen juttu on tullu näillä kuumilla ilmoilla kun autoa on käytetty pitkään ilman sammuttamista välillä. Ahtopainemittarissa asteikko riittää 1,5 ja se menee tappiin samantien.
Tarkoitus olisi tällä viikolla vaihtaa N75-venttiili koska se varmaan on todennäköisin syy.
Mutta minkähän takia vain kuumana tekee noin?..toimii kyllä sitten välillä normaalisti taas.
Ahdot karkaa kuumalla koneella golf gti -98 AGU
Valvoja: ffp jäsenet
N75 venttiili vaihdettu uuteen korvaavaan osaan (alkuperäisen numeosarjan loppu loppu C ja nyt F) ja veto hieman muuttui. Ei piikitä ahtoja mutta pysyy tasaisesti 1,4bar mikä on mielestäni aika korkea luku kuitenkin?
Ennenkuin kone on normaalilämpöinen ahdot ei nouse yli 1,1bar..ilmeisesti sitten normaalia että muuttuu lämmön mukaan.
Ennenkuin kone on normaalilämpöinen ahdot ei nouse yli 1,1bar..ilmeisesti sitten normaalia että muuttuu lämmön mukaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa