Bugrun reissulla 30km ennen tukholmaa, päätti tölkki pistää moottoriöljyt ulos. (paluu matkalla sentäs)
Valui laatikon ja koneen välistä, joten moottori pois ja tutkimaan.
Shimmilevyjä

Oli siis osa shimmilevystä silppuna ja rikkonut stefan.
Stefan, o-renkaan ja levyn palaset tukkineet alapuolen öljykanavan, joten öljyä kului paluumatkalla jonkin verran.
Sitten ensimmäiset kysymykset.
Kuuluuko tosiaan kampiakselin puoleinen päittäislaakeri hangata shimmilevyihin?
Voisi luulla että shimmilevyt tulisivat lohkon ja laakerin väliin.
Kuuluuko shimmilevyt olla pinnaltaan suoria?
Mihin väliin o-rengas kuuluu, kun etka ainakin sellaista sinne tyrkyttää. Vanhasta renkaasta ei ainakaan ollut mitään jäljellä.
Kuuluuko kampiakselin pinta olla sileä. Oma oli tälläinen

Pari kuvaa vielä "ehjästä" shimmilevystä ja laakerista


Ja millä imuputki irtoaa. Ei ainakaan pienellä väkivallalla ja yhdellä pultilla
