Mikähän perkele nyt tuli kun rajoitin pätkäisee 2000-2500 jo? Autohan saatiin kovan taistelun jälkeen liikenteeseen jakohihnavaihdosta ja toimikin kotia asti hyvin. Sitten tuuppasin 2:lla rajoittimeen joitamia kertoja ja ajoin taas normaalisti.
Käännyin risteyksestä ja vetäsin kierrokset kakkosella about 5rpm jolloin kierrosluku mittari pomppasi tappiin ja nolliin ja takas siihen missä kierrokset oli. Tuota se ei ennen ole tehnyt tuo kiekkamittari, nyt se tekee sen kun rajoitin katkaisee, onko muilla ollut samaa?
anyways nyt se ei sitten kierrä kuin sen pari tonnia ja kuulostaa kuin rajoitin pätkäisisi ja polttaa tietty putkessa kun sytty katkeaa. Myös kierrokset jäävät välillä 1500rpm tuntumaan tuon pätkäisyn jälkeen.
Ideoita että mitähän nyt olisi paskana? itsellä ei sytytä kyllä ollenkaan. Johdot on kaikki kiinni jne. Kampiakselin asentotunnistinhan tuohon uusittiin ja jakohihna osat vaihdettiin. Mietin sitten että oisko jako hypännyt...
Vien maanantaina tietty liikkeeseen takaisin kun tuo vika on sen jälkeen ilmestynyt mutta saisi nyt edes korjattua sen verran että pääsisi ajamaan kovempaa kuin 20kmh
ideoita?
Mk3 2.0 8v Gti rajoitin alle 2500rpm?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa