Eli on sen verran aikaa kun noita miettinyt eli voisko joku neuvoa?
Kovin kun koitan muistella niin n75 piti jättää vaan liittimet varaan roikkumaan, jotta ei anna vikakoodia. No sitten tietenkin tuohon kiinteään hukkaporttiin letku ja mihin toi letkun toinen pää? Jos ahtoputkessa ei ole sille paikkaa voiko sen laittaa imusarjaan vai pitääkö se olla niin sanotusti ennen kaasuläppää toimiakseen?
Eiks tuohon letkun väliin pitänyt tunkea se mekaaninen/digitaallinen ahtopaineensäädin, jotta ne ahdot eivät pompi miten sattuu?
Kiitoksia vastauksista!
1.8T kiinteä hukkaportti miten ahtopaineen ohjaus?
Valvoja: ffp jäsenet
Eli taas ollaan vähän viisaampia tuossa ahtimessahan on paikka tuolle letkulle http://www.pb-tuning.net/joninkamat/DSCN7045.JPG
eli hukkaportin kellosta tuohon letku kiinni ja tähän väliin niin sanotusti ahtopaineensäädin mekaninen tai elektroninen olenko ihan hakuteillä?
Nyt sitten mihin mahtaa toi 3 haara mennä tuosta säätimestä
http://i265.photobucket.com/albums/ii22 ... /ruuvi.jpg kuvassa tuo mikä lähtee ylös (engine bay?)
eli hukkaportin kellosta tuohon letku kiinni ja tähän väliin niin sanotusti ahtopaineensäädin mekaninen tai elektroninen olenko ihan hakuteillä?
Nyt sitten mihin mahtaa toi 3 haara mennä tuosta säätimestä
http://i265.photobucket.com/albums/ii22 ... /ruuvi.jpg kuvassa tuo mikä lähtee ylös (engine bay?)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 89 vierailijaa