Heipäsen foorumilaisille.
Ostin tuossa vm-04 74kW PD Boran ja nyt olis tarkoitus suorittaa vähän päivitystä tuohon kulkineeseen keväällä. Tähän kaipailisinkin vähän apuja asiaa tuntevilta.
Eli hakusessa ois ainakin:
- Alusta, Käykö -30mm jouset vakioiskareihin vai suoraan koko hoito? Niiaako perä keulaa alempana moisella yhdistelmällä?
- Isommat suuttimet, ohjeita vaihtamiseen/ostopaikkoja + tarvinnee ohjelmiston päivittämisen että saa mitään iloa? Hakusessa ois n30hp + 100Nm lisää tuohon muuten varsin laiskahkoon vekottimeen. Riittänee nuo edellä mainitut tuohon tehotavoitteeseen?
- EGR-systeemin tulppaus? On ilmeisesti suositeltava toimenpide?
Miten tapahtuu / aiheuttaako vikakoodeja (katoin haulla mut jäi PD-koneen suhteen epäselväksi).
- Oliko tähän muuta hyödyllistä mitä kannattaisi suorittaa näin tuttavuuden alkuvaiheessa. Ajelen tuollasen 60tkm/v niin pitää luotettavuutta ja käyttömukavuutta kuitenkin löytyä.
Kiitoksia jo etukäteen vaivannäöstä.
T.MjK
Boraan päivitystä
Valvoja: ffp jäsenet
Haku on ystäväsi...kaikki asiat on moneen kertaan käsiteltyjä täällä.
Iskarit kannattaa vaihtaa samalla kun vaihtaa jouset. Joko valmis -40mm alustasarja mutta esim . Eibachit toimii ihan hyvin vakioiskarien kanssa. Omassa passatissa eibachit + sachsin advantaget (sama malli vakio- ja sportalustalle) toimii käyttöautoon oikein hyvin.
Powerdieseliin ei tarvi suuttimia ihan heti vaihtaa. Pelkkä softa rittää 140hv/ yli 300nm lukemiin ja softalla voi myös egr:n disabloida.
Iskarit kannattaa vaihtaa samalla kun vaihtaa jouset. Joko valmis -40mm alustasarja mutta esim . Eibachit toimii ihan hyvin vakioiskarien kanssa. Omassa passatissa eibachit + sachsin advantaget (sama malli vakio- ja sportalustalle) toimii käyttöautoon oikein hyvin.
Powerdieseliin ei tarvi suuttimia ihan heti vaihtaa. Pelkkä softa rittää 140hv/ yli 300nm lukemiin ja softalla voi myös egr:n disabloida.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa