mk-3 GTI 8V:n edullisesti lisää tehoa....?
Valvoja: ffp jäsenet
mk-3 GTI 8V:n edullisesti lisää tehoa....?
Joo, eli kyllä tuntuu "patalaiskalta" tää nykyinen 8V:n mk-3 verrattuna edelliseen mk-2 GTI 16V. (vaik siinäkään ei ollu kuin peltisatsi ja "tehorööri" ilman kattia. (+kartio vapaas.) No se nyt oli jo heti huomioitaessa, onhan kyseessä jo selkeä painoerokin. Mutta kyselin jo "aikoinaan" tohon kakkikseen lastun kannattavuutta ja sanottiin että unohda koko juttu, ok. Mikähän mahtaa olla tilanne ton mk-3:n kohdalla. Ja millai te teette ton helkutin "katin" kans? Eli siis esim. Marteliuksen peltisarja ja putki heti alusta pitäen niin että jaksaa hengittää kunnolla. Onko sopivia "kisakatteja" ja meneekö niillä läpi katsastuksen. Tietysti paras jos samanpaksuinen putki katin tilalle, mutta...! ;) Kiitokset vielä kerran "teille" vannoutuneille VW-harrastajille. Asiallisia vastauksia odottaen...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa