Tervehdys.
ajatuksen olis hankkia mahdollisesti tuollainen W8.
Mut ongelma on ettei tuollaisesta tunnu löytyvän juur mitään tietoa mistään.
Onko kellään kokemuksia w8:sta.
Kiinnostais lähinnä tulevat kustannukset.
Kilsoja ei varmaan tule kuin n 10tkm vuodessa, joten se kauhea kulutus ei varmaan perikatoa tuo.
Vaihtoehtona on tietty tuo 2.8 30v.onkohan tuohon tyytyminen?
niin ja syncrosta on kysymys.
Passat w8 4.0
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Viimeksi muokannut Klonksvaagen, 24.2.2009 19:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Toi taitaa olla aika eksoottinen moottori (varmaan melko hintavat huollot/varaosat), joten ehkä pienellä varauksella miettisin tuota. Harkitsisin ehkä ennemmin jotain audin V8:lla varustettua mallia. Vaikka S4/A6/S6/A8/S8...
Ei toi kasikaan mikään halpa moottori taida olla jos isompaa remppaa kaipaa, mutta kuitenkin ehkä halvempi noista kahdesta.
Ei toi kasikaan mikään halpa moottori taida olla jos isompaa remppaa kaipaa, mutta kuitenkin ehkä halvempi noista kahdesta.
W8 on kyllä hieno peli, ei voi valittaa! Iso ja vahva auto nelivedolla ja muilla varusteilla on mukava ajaa eikä hirveästi luistele liukkaalla kelilläkään. Hymy nousee vieläkin huulille kun matkaa ajaessa tulee vastaan ylämäki, eikä nopeusmittari (eikä kierroslukumittari) värähdäkään siitä mihin se on vakkarilla asetettu :-)
Kustannuksista sen verran, että perushuollot on samaa luokkaa kuin muissakin passateissa, mitä nyt öljyä menee 8,4 litraa, eikä kannata laittaa mitään muuta kuin parasta Longlifea. Kuluvista osista suuri osa on kohtuuhintaisia (esim takajarrujen osat ja nivelet), mutta W8-spesiaaliosat ovat kalliimpia (esim etulevyt 334x32mm, 550 EUR). Ihan oma juttunsa on sitten auton jakopää: kilometreistä/pidosta/jne riippuen jakopään remppa voi tulla eteen, ja silloin ei puhuta pikkurahoista: pelkät jakopään osat maksavat noin 3000 EUR ja työlle kertyy hintaa kanssa, sillä homma vaatii auton keulan purkamisen lisäksi koneen ja vaihdelaatikon irroituksen.
Eli summa summarum: W8 on autona oikein makea tapaus, mutta ylläpitoon kannattaa varata rahaa.
Kustannuksista sen verran, että perushuollot on samaa luokkaa kuin muissakin passateissa, mitä nyt öljyä menee 8,4 litraa, eikä kannata laittaa mitään muuta kuin parasta Longlifea. Kuluvista osista suuri osa on kohtuuhintaisia (esim takajarrujen osat ja nivelet), mutta W8-spesiaaliosat ovat kalliimpia (esim etulevyt 334x32mm, 550 EUR). Ihan oma juttunsa on sitten auton jakopää: kilometreistä/pidosta/jne riippuen jakopään remppa voi tulla eteen, ja silloin ei puhuta pikkurahoista: pelkät jakopään osat maksavat noin 3000 EUR ja työlle kertyy hintaa kanssa, sillä homma vaatii auton keulan purkamisen lisäksi koneen ja vaihdelaatikon irroituksen.
Eli summa summarum: W8 on autona oikein makea tapaus, mutta ylläpitoon kannattaa varata rahaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 5 vierailijaa