amerikan autojen sähköt

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

jetta98
-
Viestit: 11
Liittynyt: 12.9.2007 9:59

amerikan autojen sähköt

ViestiKirjoittaja jetta98 » 22.1.2009 19:10

Elikkäs joku varmaan tietää onko american tuonti malleissa eri jännitteet verrattaen eurooppalaisissa kenties? rupesin vaihtaan ventoon eri umpioita ja uudessa umpiossa palaa heikommin ajovalo kuin vanhassa onneks en kerenny molempia vaihtaan. Alkuperäinen polttimo on HB1 tai HB 4,sellanen muovikantanen. meinasin aluks ihan kokeilla H4 tilalle ja se palaa himmeesti ihan ku ois perus parkki päällä..miten sit kävis ksenoneitten kanssa..kiitos jo etukäteen..

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 22.1.2009 19:17

Ettei nyt vaan olis johdotukset väärin.Maa kiertää väärää kautta.

jetta98
-
Viestit: 11
Liittynyt: 12.9.2007 9:59

ViestiKirjoittaja jetta98 » 25.1.2009 20:24

No ainakin mitattii ni molempii puoliin tulee virta ihan oikein, ehkä joutuu vetää uudet johdot ja releyttään uudestaa. taitaa olla helpoin homma..

evinrude
-
Viestit: 389
Liittynyt: 14.8.2008 17:54

ViestiKirjoittaja evinrude » 28.1.2009 10:48

Jos "virta"(jännite) tulee molemmin puolin oikein niin silloinhan valot on kunnossa. Kannattaa mitata juurikin polttimoon tulevasta liittimestä miinus johdon ja auton rungon välinen resistanssi.

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 28.1.2009 20:10

Kannattaa mitata juurikin polttimoon tulevasta liittimestä miinus johdon ja auton rungon välinen resistanssi.


...tai lähinnä em. pisteiden välinen potentiaaliero (ts. jännitehäviö), joka voidaan suorittaa vain polttimon palaessa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa