Tätä mun uneni tiesi kun muuttaa Turkuun!
Liikennekäyttäytyminen on perseestä. Tänään sitten matkalla kotiin tulin Kasarmintietä Harittuun päin. Mitä vittua!!
Reilun sadan metrin päässä vastaan tulee 500srj:n BMW, poikittain.
Hemaiseva 18 v nätti blondi katsoo kuskin sivuikkunasta kättensä tuloksia.
Hyvin kerkeen hidastaa kävelyvauhtiin ja siirtymään aivan tien oikeseen reunaan.
BMW lähenee, tukeva ote ratista kiinni ja jaloilla myös tukea. Odotellaan. Poks
bägit laukee.Savu on häiritsevän sakeaa.
Ei muuta kun autosta ulos katsomaan hemaisevaa blondia joka istuu edelleen kädet tiukasti
rattia pidellen. Poikakaverin ekat sanat on että ajettiin viittäkymppiä, juu sanon mä.
Rakas Yarikseni siirtyi autojen taivaaseen ei sen puoleen lähti bemustakin taka-akselisto
irti poikki. Ehkä BMW ja Toyota tapaavat taivaan porteilla.
God bless my Yaris.
Loppukommenttina: Vitun turkulaiset!
Nyt se sitten tapahtui !!
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Todella hyvin aihetta kuvaava otsikko. Olisin muokannut sitä aiheeseen sopivammaksi, mutta en keksinyt mitään...oli tämä niin tyhjentävä aloitus...
Mun mielestä tämä Turkulainen neitokainen teki urotyön poistaessaan yhden Yariksen maailmankartalta. Urhoollisuusmitali pitäisi myöntää.
Mun mielestä tämä Turkulainen neitokainen teki urotyön poistaessaan yhden Yariksen maailmankartalta. Urhoollisuusmitali pitäisi myöntää.
Viimeksi muokannut rolle, 21.1.2009 23:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllähän se neito syylliseksi joutui.On mulla passattikin tai siis vaimon käytössä.
Jarppa vaan oli sopivan huokea ja kotiväen mieleen.Palveli siinä mihin siitä oli
city autona. Pasmat vaan sekosi kun on yrittäjänä ja pitäisi liikkua koko ajan.
Vaimon ja passatin tehtävänä on kuskata kolmea lasta. Niin ja pikku lisäyksenä passatissa
on kyllä ollut enemmän vikoja kuin Jarpassa. No joo mitäs menin virittää passattia.
Jarppa vaan oli sopivan huokea ja kotiväen mieleen.Palveli siinä mihin siitä oli
city autona. Pasmat vaan sekosi kun on yrittäjänä ja pitäisi liikkua koko ajan.
Vaimon ja passatin tehtävänä on kuskata kolmea lasta. Niin ja pikku lisäyksenä passatissa
on kyllä ollut enemmän vikoja kuin Jarpassa. No joo mitäs menin virittää passattia.
Eihän näissä japanin ihmeissä mitään vikaa ole, mutta hyvällä tuurilla (ja tämän poikaystävän ekasta kommentista päätellen) saatettiin ottaa yksi BTCF autoista pois ;D
On se kyllä sitten perseestä että tämmöstäkin tapahtuu.. Varsinkin kun itse ehdeit vielä toteamaan että perkele, kyllä se osuu :P (been there seen that)
Tais ryynit mennä poikittain?Eiköhän se selvä ole että varmaankin jokainen meistä leikkii
enemmän ja vähemmän mutta olisi se ihan kohteliasta ottaa meidät muutkin huomioon;)
meinaan että missä leikkii. Tuo paikkana on sellainen että tien kapeuden ja jalankulkijoiden takia on lievästi ilmastuna huono paikka.Toki turun liikennesuunnittelija on ollut pikkusieluinen
ja laittanut siihen kolmenkympin alueen. Turun lainvalvojien kanssa kun bemun takanakkeja ihmeteltiin niin hyvin näkyi kun oli hetkeä aikaisemmin burnattu kun kumi oli mennyt rääksi.
Takanakeissa pintaa alle 2mm. Jotenkin vielä irvokasta oli kun tyttö sai ambulanssikyydin
niin hänen äitinsä ilmaantui paikalle ja kirosi tytärtään. "olen monta kertaa sanonut tytölle
asiattomasta ajotavasta ja tässä se nyt nähtiin, vittu!!" , totesi äiti.
Ja loppujen lopuksi täytyyhän sitä itseään hieman pönkittää kun ei ole turkulainen.
Pieni vittuilu kuuluu kuvaan, asuu tai sitten mistä on kotoisin.
Enpä mä itseäni sen enenpää kehukkaan tai pidä parempana.
Eikä sen puoleen koko perhe on hyvin viihtynyt Turussa.
Anteeksi ja kiitos Suomen Turku ja turkulaiset.
enemmän ja vähemmän mutta olisi se ihan kohteliasta ottaa meidät muutkin huomioon;)
meinaan että missä leikkii. Tuo paikkana on sellainen että tien kapeuden ja jalankulkijoiden takia on lievästi ilmastuna huono paikka.Toki turun liikennesuunnittelija on ollut pikkusieluinen
ja laittanut siihen kolmenkympin alueen. Turun lainvalvojien kanssa kun bemun takanakkeja ihmeteltiin niin hyvin näkyi kun oli hetkeä aikaisemmin burnattu kun kumi oli mennyt rääksi.
Takanakeissa pintaa alle 2mm. Jotenkin vielä irvokasta oli kun tyttö sai ambulanssikyydin
niin hänen äitinsä ilmaantui paikalle ja kirosi tytärtään. "olen monta kertaa sanonut tytölle
asiattomasta ajotavasta ja tässä se nyt nähtiin, vittu!!" , totesi äiti.
Ja loppujen lopuksi täytyyhän sitä itseään hieman pönkittää kun ei ole turkulainen.
Pieni vittuilu kuuluu kuvaan, asuu tai sitten mistä on kotoisin.
Enpä mä itseäni sen enenpää kehukkaan tai pidä parempana.
Eikä sen puoleen koko perhe on hyvin viihtynyt Turussa.
Anteeksi ja kiitos Suomen Turku ja turkulaiset.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”