Boran alustan ruostesuojaus
Valvoja: ffp jäsenet
Boran alustan ruostesuojaus
syksyllä ostin 01 vm. Boran. Tässä ilmeisesti sinkkikori? Mutta ei sekään vissiin täysin ruostumista estä eli onko järkeä suojauttaa tuon alusta? Missä hinnoissa nuo käsittelyt pyörii? Missä Tampereella vai Porissa tuo kannattaisi teettää? Suosituksia?
kyllähän boran pohjassa pitäisi olla jo valmiiksi aika paksu massa. kumma jos ei ole. en ole itse vielä yhtään boraa nähny missä pohja olisi ruosteessa, lukuunottamatta niitä tapauksia millä on pohja raavittu kivikossa tai helmat lytätty nostamalla väärin, jolloin massa irronnut helmoista. silloinkaan helmat ei varsinaisesti ole ruosteessa vaan sinkki värjääntynyt vähän. ei siitä haittaakaan ole läträtä pensselillä pensselillä vähän lisää massaa sinne mistä hiekkasuihkut on ohentanu ajan mittaan. kotelovahaa noihin laitetaan tehtaalla jo aika reilulla kädellä helmoihin.
-
- -
Tampereelta löytyy Finikorin suojaamo Ruskosta: Tmi: Expert Autosuojaamo.
Tuolla kävin itse Leonin kanssa, ja sain hyvää palvelua. Jos käyt siellä kysymässä kertovat kyllä mitä kannattaa tehdä, vai kannattaako enää mitään. Työkaveri massautti siellä 8 vuotta vanhan pelinsä. Maksanee vähintään 500 € ...
Muita paikkoja Tampereen alueella on Tectylin asema Nokialla, ja Lielahdessa oleva Dinol putiikki.
Tuolla kävin itse Leonin kanssa, ja sain hyvää palvelua. Jos käyt siellä kysymässä kertovat kyllä mitä kannattaa tehdä, vai kannattaako enää mitään. Työkaveri massautti siellä 8 vuotta vanhan pelinsä. Maksanee vähintään 500 € ...
Muita paikkoja Tampereen alueella on Tectylin asema Nokialla, ja Lielahdessa oleva Dinol putiikki.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”