Hakusessa siis maastokuvioista kangasta. Tarve noin 2-5 juoksumetrille leveydestä riippuen. Paikallisessa kangaskaupassa ei ollut oikeanlaista kuviota/väritystä. Samoin parin tunnin googletuskaan ei tuonut kuin yhden osuman ja siinäkin kuvio/väritys aivan metsässä.
Linkin kuvassa on aika lailla juurikin se kuviointi ja väritys joka olisi hakusessa: http://www2.stuntman.fi/putiikki/images ... my/510.jpg
Onko kenelläkään tiedossa mitään paikkaa n. 100km säteellä jämsästä jossa kyseistä tavaraa olisi? Saahan paikka toki kauempanakin olla mikäli lähetys onnistuu.
Mistä kangasta(maastokuvio)?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Eurokankaassa Tampereella ainakin olen hiplannut muutamaakin erilaista maastokuviota. Aika lähellä tuota kuvan kuosia ja väriä oli myös tarjolla.
Eurokangas löytyy moneltakin paikkakunnalta. Käy lähimmässä liikkeessä ja jos siellä ei ole niin kyllä varmaan tilaavat jos sopiva firman valokoimasta vaan löytyy.
Eurokangas löytyy moneltakin paikkakunnalta. Käy lähimmässä liikkeessä ja jos siellä ei ole niin kyllä varmaan tilaavat jos sopiva firman valokoimasta vaan löytyy.
No jos se sitten on perus woodland camo, en minä tiedä. :) Mutta siis kutakuinkin tuollainen, kuin linkin kuvassa. Ensin muisteloin vanhasta muistista, että sa-int m/91 olisi ollut se oikea, mutta muistia muutamalla kuvalla virkistäen totesin, että ei. Kuvio liian "pyöreä".
Täytyneepä käydä tuolla eurokankaassa, jyväskylässäkin sellainen tietääkseni on. Ei vaan tohtisi lähteä ajelemaan reilun 100km lenkkiä todetakseen, että ei siellä sellaista ollut. Toisaalta etukäteen soittamalla voinee asiaa myös udella, mutta milläpä minä tai vastapuolen edustaja sen materiaalin kuvio- ja värimaailmaa toiselle luurin välityksellä kuvailee.
editiä: Paikan päällä kun kävisi tonkimassa niin voisihan sieltä löytyä parempikin malli. Joku desert camokaan ei ole täysin pois suljettu vaihtoehto. Se vaan rukkaa muitakin suunnitelmia hieman uusiksi.
Täytyneepä käydä tuolla eurokankaassa, jyväskylässäkin sellainen tietääkseni on. Ei vaan tohtisi lähteä ajelemaan reilun 100km lenkkiä todetakseen, että ei siellä sellaista ollut. Toisaalta etukäteen soittamalla voinee asiaa myös udella, mutta milläpä minä tai vastapuolen edustaja sen materiaalin kuvio- ja värimaailmaa toiselle luurin välityksellä kuvailee.
editiä: Paikan päällä kun kävisi tonkimassa niin voisihan sieltä löytyä parempikin malli. Joku desert camokaan ei ole täysin pois suljettu vaihtoehto. Se vaan rukkaa muitakin suunnitelmia hieman uusiksi.
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”