Valeon pyyhkijänsulat Passattiin
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Valeon pyyhkijänsulat Passattiin
Onko kenelläkään tietoa 3B malliseen Passattiin sopivien Valeon sulkien malleista? Itse kävin paikallisessa Prismassa, jossa kuitenkin oli vanhat soveltuvuustaulukot, joista myynnissä olleita malleja ei edes löytynyt.
Sen verran noista sulista, kaveri osti samaan aikaan (yli 1,5v sitten) Valeon sulat passattiin kun minä laitoin ventoon Boschin AeroTwin sulat. Ja kaveri on vaihtanut jo kolmet neljät sulkaparit siihen aikaan kun mulla AeroTwinit pyyhkii vielä moitteettomasti, eikä jää raitoja lasiin.. Olihan tuossa viime talvikin välissä, katsotaan pärjääkö tämän talven vielä..
Mutta vaikka siihen aikaan hintaero näillä olikin lähemmäs 50e, suosittelisin Boscheja. Ja niitäkin saa suoraan koukkupäiseen varteen käypäisiä...
Mutta vaikka siihen aikaan hintaero näillä olikin lähemmäs 50e, suosittelisin Boscheja. Ja niitäkin saa suoraan koukkupäiseen varteen käypäisiä...
Omalla kokemuksella Boschit ei kestä mitään. Valeo kestää paremmin muttei ole mikään huippu. SWF on ollut perinteisistä sulista paras tähän mennessä kun kestivät peltikeulapassatissa 2,5v/70tkm ja auto meni tuossa vaiheessa vaihtoon ja pyyhkivät vielä ihan hyvin.
Lötkösulista vasta haetaan kokemusta. Marmoritiskin jälkiasennuslötkösulat passattiin on ollut paikallaan 11kk/30tkm ja ihan ok kun muistaa välillä putsata raa-alla pesunesteellä. Hintakin kohtuullinen 33€ parille. Seuraavaksi kokeilen ac delcoja joista porukalla vissiinon hyviä kokemuksia.
Valeon sulille löytyy soveltuvuustaulukko www.valeo.com
Lötkösulista vasta haetaan kokemusta. Marmoritiskin jälkiasennuslötkösulat passattiin on ollut paikallaan 11kk/30tkm ja ihan ok kun muistaa välillä putsata raa-alla pesunesteellä. Hintakin kohtuullinen 33€ parille. Seuraavaksi kokeilen ac delcoja joista porukalla vissiinon hyviä kokemuksia.
Valeon sulille löytyy soveltuvuustaulukko www.valeo.com
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”