Ainahan mä olen Rallyen halunnut. Sen ei vaan pitänyt vielä tapahtua.
Hieman itse autosta:
- Kori on vakio. Eikä kori tule oikeastaan tästä muuttumaankaan. Ainoastaa tipahtaa joskus muutaman sentin alemmas ja merkit lähtee. Niin ja tottakai uusi väri.
- Alustana toimii Kw:n var.3
- Vanteina on 16" peltivanteet 205/55 kovilla kitkoilla. Upeat sadekelillä...
- Sisältä löytyy orkkis puolinahka sport jakkarat, ajotietämyskone, ralliratti, pari mittaria ja pari kajaria
Tärkein, eli se mitä pellin alta löytyy ;)
- 1H eli 1.8 litrainen 8 venttiilinen G-ahtimella varustettu benzoilmotti.
- Moottori on kauttaaltaan läpikäyty ja porattu. Uudet sisuskalut, laakerit yms.
- G-ahtimeen vaihdettu pienempää hihnapyörää korkeampien ahtojen toivossa :)
- K&N filtteri ja Rs lähtö
- Dopin lastu
- 3" Rosteri kat-back ja 5" ulostulo. Takapönttö vaihtuu hiljaisempaan ja hillitympään.
- Tämän jatkeena on 5 vaihteinen laatikko ja hienonhento Syncro-nelivetojärjestelmä jota paranneltu vaihtamalla osia isommista VR6 Syncro peleistä.
- Jarruina sekoitus VR6 jarruja ja orkkisjarruja. Takana EBC Green palat.
Ulkoasu:

Pata:

Sisusta:
