Eli tarkotuksena olis piristää omaa 1.8 kaasari konetta. nokalla,weberillä ja peltipakosarjalla yms.. Huomasin että tossa on joku ihme nokka. liekkö tavallinen 1.6 nokka vai jonkinsortin viri nokka? Jos joku osaa päätellä kuvista jotain niin olisin kiitollinen! entinen omistaja ainakin muistelee että siinä on joku viri nokka. nokassa merkinnät 026 M . Onko viisasta ettii jostain 1.8 nokka tai 1.8 gti:n nokka? onko mitään eroa / vaikutusta?
ja mitä eroa noilla 1.6,1.8 ja 1.8gti:n nokka-akseleilla on ylipäätään?
Käsittääkseni 1.6 ja 1.8 moottoreissa sama kansi kuitenkin? ja gti:n kannessa ei muuta eroa kuin 2mm isommat imuventtiilit? hyödyttääkö kannen vaihto tuohon gti:n malliseen jotenkin muuten kuin parantaa hieman virtaavuutta?
kuva1
kuva2
kuva3
kuva4
g2 Nokkien ja kansien erot?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 66
- Liittynyt: 20.1.2005 21:07
100hv tehoa ja vaatii 2,5" putkiston??
Edit... Mulla on omassa moottorissa tällä hetkellä n.100hv/litra. Vääntöäkin varsin mukavasti. Putki on 2 1/4" ja isommalla huononi penkissä. Putkea kollektorista äänenvaimentajan päähän aika tasan 2 metriä.
1825ccm vapari kaasareilla.
Edit2
Lisätään vielä sen verran että vääntökäyrä on 18Nm sisällä välillä 3550-7200 RPM.
Huono?
Kohta joku sanoo että käppyröitä esiin, tulee kunhan mennään ensin samaan penkkiin sen epäilijän kanssa :D
Ei saa ottaa liian vakavasti.
Edit... Mulla on omassa moottorissa tällä hetkellä n.100hv/litra. Vääntöäkin varsin mukavasti. Putki on 2 1/4" ja isommalla huononi penkissä. Putkea kollektorista äänenvaimentajan päähän aika tasan 2 metriä.
1825ccm vapari kaasareilla.
Edit2
Lisätään vielä sen verran että vääntökäyrä on 18Nm sisällä välillä 3550-7200 RPM.
Huono?
Kohta joku sanoo että käppyröitä esiin, tulee kunhan mennään ensin samaan penkkiin sen epäilijän kanssa :D
Ei saa ottaa liian vakavasti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa