Eli saako usasta tilatun 1.8t AEB -us malliin tarkoitetun lastun pelittämään euro 1.8t AEB moottorissa?
Onko näissä jotain eroja? Ja poikkeaako jenkkien 93okt bensa meeän 98sta?
Ajatusleikkiä:
ATP turbon gtrs +2.75" maf runko+genesis 415cc+unitronicin ohjelma.
Myyään ameriikassa tällaista settiä 1.8t AEB moottoriin...
1.8t aeb euro/us mallien erot?
Valvoja: ffp jäsenet
Kuvittelisin lastun toimivan jos boxien numerot täsmää...ts. lastu on tarkoitettu sille boxille joka on sinun autossa. Noita boxejahan on sitten kokolailla pitkä lista...jos sokeasti tuuriin luottaa että toimisi, niin aika heikoissa kantimissa ollaan silloin. Tuohon oktaanipolitiikkaan en ota kantaa...
Us ja euro malleissa on eroa, itse mm. törmäsin scangaugea testaillessani sellaiseen, että jenkkilässä on vaadittu OBD2 vuodesta 1997 lähtien ja suomessa oliko se nyt 2001 lähtien...kuitenkin vuosia on eroa. Oma autoni on vuodelta -97, mutta kun on euromalli, niin eipä olekaan aito(?) OBD2 ja näin ollen OBD2:ta vaativa scangauge ei toiminutkaan minulla. Jenkkilästä on kylläkin raportoitu toimivan...arvatenkin tuon OBD2:n pakollisuuden vuoksi.
Us ja euro malleissa on eroa, itse mm. törmäsin scangaugea testaillessani sellaiseen, että jenkkilässä on vaadittu OBD2 vuodesta 1997 lähtien ja suomessa oliko se nyt 2001 lähtien...kuitenkin vuosia on eroa. Oma autoni on vuodelta -97, mutta kun on euromalli, niin eipä olekaan aito(?) OBD2 ja näin ollen OBD2:ta vaativa scangauge ei toiminutkaan minulla. Jenkkilästä on kylläkin raportoitu toimivan...arvatenkin tuon OBD2:n pakollisuuden vuoksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”