1.6 CL-88 ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
1.6 CL-88 ongelma
Noniin,eli tuossa ajellessa ihan normaalisti rupesi akun punainen valomerkki palaa,ja vähän sen jälkeen heitti veden lämmöt 3/4 maksimista,ja parin minuutin päästä kuului POKS! ja tuli savua ja höyryä sisätilaan.Menin ulos autosta,konehuoneesta ei tullut yhtään savua ja näyttää täysin hyväkuntoiselta,mutta laturin hihna katki(siitä varmaan merkkivalo)ja luultavasti vesipumppu poissa pelistä(varmaan siitä lämmöt nousi).Eli tietääkö joku mitä on oikeasti tapahtunut ja mitä toimenpiteitä pitäisi nyt tehdä.
Kiitos avusta etukäteen!!
Kiitos avusta etukäteen!!
Hajoaahan ne kennojen muovipäädyt aikanaan kaikista, vaikkei lämmöt ikinä korkealla käviskään :)
Uus nyt tietysti sinne. Jotain 40e maksaa. Kiskaset keskikonsolia ja muita roipeleita pois tieltä, tai voit kattoa sinne lattiamaton alle olisko siellä tai maton päällä merkkejä vuotaneesta jäähdytysnesteestä.
Kannattaa se vesipumppu varmistaa että pyöriikö kunnolla ilman ylimääräsiä ääniä, onko väljää tms.
Ei ne jarski paljon termarit auta jos autolla ajetaan ilman vesipumppua ;)
Uus nyt tietysti sinne. Jotain 40e maksaa. Kiskaset keskikonsolia ja muita roipeleita pois tieltä, tai voit kattoa sinne lattiamaton alle olisko siellä tai maton päällä merkkejä vuotaneesta jäähdytysnesteestä.
Kannattaa se vesipumppu varmistaa että pyöriikö kunnolla ilman ylimääräsiä ääniä, onko väljää tms.
Ei ne jarski paljon termarit auta jos autolla ajetaan ilman vesipumppua ;)
Jos ei koko konetta halua tuhota, mutta autolla pitää silti ajaa niin varmista ensin se vesipumppu ettei siinä ole mitään vikaa, laita uus remmi, ja ota tulipellistä ne kumpikin kennon letku irti ja yhdistä ne esim. sopivalla kupariputkella ja päälle klemmarit. Sitten tietysti nestettä lisää. Näin kesäaikana pärjäilee ilman kennoakin, jonkunaikaa..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa