Mitä GT1646V tilalle
Valvoja: ffp jäsenet
Mitä GT1646V tilalle
Mikähän mahtaisi olla bolt-on upgrade tuolle pikkuhyrrälle?
Kyllähän siihen 2.0TDI malliin on GT1749VA:ta 140hp koneesta jossa ei oo hiukkasloukkuu tai GT1749VC:tä 170hp koneesta. Paras lienee olisi jommankumman kuoriin rakennettu hybridi isommilla siivillä. Kaverilla saattaisi löytyä tollainen 2.0TDI 1749VA pakosarja jos hybridin rakennus kiinnostaa.
Edit. Kai tää BMP on kuitenkin 16V tekniikka eikä se surullisen kuuluisa 8 venttiili 2.0TDI ?
Edit. Kai tää BMP on kuitenkin 16V tekniikka eikä se surullisen kuuluisa 8 venttiili 2.0TDI ?
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
16V:ssä on isommat suuttimet ja yllättäen paremmin virtaava kansi ;).
Turboasiaan löytyi pienen osapalapelin jälkeen bolt-on ratkaisu ja riittää varmasti vakiosuuttimille...
Ennen Karalalle vientiä kannattaa hyvissä ajoin sopia hiukkassuodattimen kohtalosta ja sen myötä ennen ohjelmointia tarvittavista toimenpiteistä. Mikalta siis lisäinfoa kunhan tulee lomilta tän viikon jälkeen.
Turboasiaan löytyi pienen osapalapelin jälkeen bolt-on ratkaisu ja riittää varmasti vakiosuuttimille...
Ennen Karalalle vientiä kannattaa hyvissä ajoin sopia hiukkassuodattimen kohtalosta ja sen myötä ennen ohjelmointia tarvittavista toimenpiteistä. Mikalta siis lisäinfoa kunhan tulee lomilta tän viikon jälkeen.
TDIfreakille: "Turboasiaan löytyi pienen osapalapelin jälkeen bolt-on ratkaisu ja riittää varmasti vakiosuuttimille..." ???
Älä nyt pidä jännityksessä vaan kerro ihmeessä lisää!
Vai viittaatko tuohon JukkaN mainitsemaan hybridirakennussarjaan?
Ja suodattimesta sen verran, että harkinnassa on ollut sen kohtalo. Kunhan nyt ensin selviäisi tuon "tyttöjen ahtimen" (lue GT1646) korvike, niin sitten seuraavaksi pääsee teurastamaan suotimen ja sit putki ja sit softa ja sit jne... Eli olisi kannattanut suosiolla ostaa suoraan se 125kw versio. Taas iskin käteni pjaskaan.
Älä nyt pidä jännityksessä vaan kerro ihmeessä lisää!
Vai viittaatko tuohon JukkaN mainitsemaan hybridirakennussarjaan?
Ja suodattimesta sen verran, että harkinnassa on ollut sen kohtalo. Kunhan nyt ensin selviäisi tuon "tyttöjen ahtimen" (lue GT1646) korvike, niin sitten seuraavaksi pääsee teurastamaan suotimen ja sit putki ja sit softa ja sit jne... Eli olisi kannattanut suosiolla ostaa suoraan se 125kw versio. Taas iskin käteni pjaskaan.
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa