Tervehdys.Tuli vaihtokauppojen yhteydessä g60 corro,joka osottautia millekkääksi autoksi.
Mutta,mikä voisi olla vikana kun ei voimaa ole,ei ala vääntöjä,käy "raskaasti",ei tehoja(häviää 1,8i mazdalle) autossa on,juuri huolettu laderi,68ap,uusi hihna,uusi lambada,Rs lähtö.Mutta vetoja ei ole,aahtaa 0,9rajottimen tuntumassa.Auto toimii muuten normaalisti,paitsi tuo armoton tehon puute.Autolla on ajettu 290tkm,mutta ei savuta eikä vie öljyä,päästöt hyvät.
Iteltäni loppui järki!
Corrado ja voiman puute
Valvoja: ffp jäsenet
Ei corradossa mitään varsinaista varaohjelmaa ole edes. Jos esim ahtopaineraja ylittyy, niin se vaan tökkää ja meno jatkuu entiseen malliin...
Itse lähtisin etsimään vikaa sytytyksen puolelta. Katsoppa eka vaikka sytytysennakko... Eli kone käyntiin, vähän kierroksia ja sininen vedenlämpöanturi irti (kierroksia sen takia, ettei sammu, kun nappaat anturin irti). Sitten ajoituslampulla katsot ennakon noin 2500 rpm kohdalla ja säädät jakajasta perusennakon noin 16 asteeseen 2500rpm kohdalla. Kun ennakko on säädetty, tökkäät sinisen anturin kiinni ja kiristät jakajan ja sen jälkeen säädät tyhjäkäynnin ja co-arvon kohdalleen.
Ja kyllä 16 asteeseen, vaikka ohjekirjat yms shitit kertoo, että ennakko pitää olla 6 +/- 1 aste. Noilla virityksillä ja 16 asteen perusennakolla saa mukavasti lisää potkua.
Itse lähtisin etsimään vikaa sytytyksen puolelta. Katsoppa eka vaikka sytytysennakko... Eli kone käyntiin, vähän kierroksia ja sininen vedenlämpöanturi irti (kierroksia sen takia, ettei sammu, kun nappaat anturin irti). Sitten ajoituslampulla katsot ennakon noin 2500 rpm kohdalla ja säädät jakajasta perusennakon noin 16 asteeseen 2500rpm kohdalla. Kun ennakko on säädetty, tökkäät sinisen anturin kiinni ja kiristät jakajan ja sen jälkeen säädät tyhjäkäynnin ja co-arvon kohdalleen.
Ja kyllä 16 asteeseen, vaikka ohjekirjat yms shitit kertoo, että ennakko pitää olla 6 +/- 1 aste. Noilla virityksillä ja 16 asteen perusennakolla saa mukavasti lisää potkua.
Tarkastelisin ruiskutuksen sähköpuolta noin yleisesti. Tyhjäkäyntimoottorin toiminnan, ruiskujen toiminnan, mikrokytkimet kaasuläpän yhteydessä yms.
Valitettavasti nuo g60 masinat on jo liki 20 vuotta vanhoja ja täytyy muistaa, että ei ne mitään ohjuksia ole enää tämän päivän mittapuulla.=) Edes kutiteltuna.
Valitettavasti nuo g60 masinat on jo liki 20 vuotta vanhoja ja täytyy muistaa, että ei ne mitään ohjuksia ole enää tämän päivän mittapuulla.=) Edes kutiteltuna.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 37 vierailijaa