Missä saisi puhallettua (lasikuula, alumiinioksidi tms) alumiinivannesatsin? Plussaa jos samassa paikkaa saisi maalattuakin.. Mielellään kohtuuhintaan.
Saa laittaa privaa jos joku sattuu itse moista hommaa tekemään:) Kiirekään ei ole..
Alumiinivanteiden kunnostusta Tampereen seudulla
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
..
itse juuri käytin aluvalssit puhalluksessa/maalauksessa vatialan korroosienesto palvelussa.. värivalikoimaa ei hirveesti ollut mutta pekka perus hopea löytyi ja sellasen otin lakan kanssa. maksoi 100€. maalia ehkä olisi voinut olla joissain kohtaa enenmän mutta ovatpahan nyt ainakin paremman näköiset kuin ennen..
-
- -
- Viesti:
-
- -
No en itse ainakaan tiedä mitään muuta firmaa tampereella, joka oikoisi ja korjaisi alumiinivanteita, joten kyllä sen melkein sunila on tarvinnut olla. Siitähän ei pirkkalan rajalle ole kuin kivenheitto.
Sitten vielä viikon vinkki. Sunilassa onnistuu myös peltivanteiden kääntö, eikä tarvi viedä kuin se määrä vanteita minkä tarvii, ja sanoo kuinka paljon ja mihin suuntaan levitetään. Tilaavat sitten valmiiksi oikeaa halkaisijaltaan putkea, halkaisevat vanteen ja hitsaavat putken pätkän väliin. Teetin joku aika sitten 7x13" peltivanteet, 150e maksoi ja tuli vimpanpäälle.
Sitten vielä viikon vinkki. Sunilassa onnistuu myös peltivanteiden kääntö, eikä tarvi viedä kuin se määrä vanteita minkä tarvii, ja sanoo kuinka paljon ja mihin suuntaan levitetään. Tilaavat sitten valmiiksi oikeaa halkaisijaltaan putkea, halkaisevat vanteen ja hitsaavat putken pätkän väliin. Teetin joku aika sitten 7x13" peltivanteet, 150e maksoi ja tuli vimpanpäälle.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”