-87 GT 8v kaasarikannen vaihto 8v ruiskukanteen?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

makoy
-
Viestit: 4
Liittynyt: 4.8.2006 23:48

-87 GT 8v kaasarikannen vaihto 8v ruiskukanteen?

ViestiKirjoittaja makoy » 4.7.2008 23:20

Olis tarjolla avarrettu ruiskukansi kireemmállá nokalla mutta mutta....
Onnistuuko toi ilman et tarvii vaihtaa mántiá?
Eli onko ruiskukoneessa eri mánnát, kun tossa kaasariversiossa, ottaako venat kiinni mántiin tai tuleeko liikaa puristuksia tai jotain muuta huomioitavaa?
Ajatus oli saada tehoja lisáá muutoskatsastamatta ja sáilyttáen kaasarin.

luin jostain, et joku oli vaihtanut passatin kannen golffiin ja oli tullu tehoja lisáá,
Kuinka mahdollista, oliko se nostanut puristuksia tai onko passatissa kireempi nokka?

T- Marco

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 4.7.2008 23:30

Männät riippuu onko koneessa 9.0 vai 10.0 puristukset. Palotilat on kaikissa kansissa suht samankokoiset. Ruiskun kannessa on isommat venttiiliti kuin kaasarikansissa.
Kaasarikannessa 3-4 pytyn välissä olevasta reiästä kulkee vesi, mutta ruiskukannessa siinä on alipainereikä tai joku sellanen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa