
Päämoottorina siis 1.6 pierburgilla höystetty voimanpesä.
Tarkoitus oli muinoin vaihtaa pellin alle 1.8 16v kr mutta hyvä muistiset varmaan muistanevat että tämäkin kampe pitkäkyntisille kelpasi ja takajarrut ja motivaatio menivät sen siliän tien.. Auto onneksi löysi takaisin kotiin ja ehkä vielä jonain päivänä..... :)
Tällä hetkellä alustan virkaa hoitaa edessä fk ak korkeus säädettävät ja takana eibach korkeus säädettävät tolpat. Kuvista poiketen auto nykyään hieman matalampi.
Vanteet 16 tuumaiset alessio monzat hieman modattuna. Maalattu ja pintapuoli kiillotettu.
Golffin keula merkittömällä maskilla ja fk:n umpiolla. myös kirkkaat etu- ja sivuvilkut ovat löytäneet paikkansa.

Päivityksiä ja muutoksia mitä nyt en muista sitten joskus paremalla ajalla.
Ja eikun kommentoimaan!