TDI Passatin turbo vaihtoehdoista..
Valvoja: ffp jäsenet
TDI Passatin turbo vaihtoehdoista..
Mikä ois hyvä ahdin vakion tilalle -98 Tdi syncro passattiin AFN moottoriin. Teho tavoite ois noin 180hv. hyllystä löytyy jo 11mm nestepää, reilusti isompi cooleri ja evry on paikallaan. jos jollain ois AHU moottorin vauhtipyörä myytävänä niin sekin kiinnostais.
Tuohon tavoitteeseen tollanen hybridi on varmaan kohtuullisen hyvä.
Vaihtoehtona myös pikittäismoottorisen 2.0 TDI:n ahdin, sopii suoraan vakio paikalle bolt-on. Itsellä testissä 2.0 TDI:n KKK ahdin jossa pakosiipi 38mm ja imu 37mm, toimii varsin hyvin. Pakopaineet pysyy aika hyvin kurissa. Veikkaan että riittää kyllä tuonne 180 hv kohdille.
Isompaan nälkään sitten isompaa hybridiä, siis jos haluaa pitää ahtimen omalla paikalla ja käyttää omaa ilmansuodinta. Esim. Transporter T5/T4 (174hv/150hv) ahtimien yhdistelmä toimii aika hyvin. Herää erittäin herkästi ja vetää ylhäälläkin. Miinuspuolena että imuputki, downpipe ja öljynpaluu menee uusiksi.
Vaihtoehtona myös pikittäismoottorisen 2.0 TDI:n ahdin, sopii suoraan vakio paikalle bolt-on. Itsellä testissä 2.0 TDI:n KKK ahdin jossa pakosiipi 38mm ja imu 37mm, toimii varsin hyvin. Pakopaineet pysyy aika hyvin kurissa. Veikkaan että riittää kyllä tuonne 180 hv kohdille.
Isompaan nälkään sitten isompaa hybridiä, siis jos haluaa pitää ahtimen omalla paikalla ja käyttää omaa ilmansuodinta. Esim. Transporter T5/T4 (174hv/150hv) ahtimien yhdistelmä toimii aika hyvin. Herää erittäin herkästi ja vetää ylhäälläkin. Miinuspuolena että imuputki, downpipe ja öljynpaluu menee uusiksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa