Minkä väriset johdot ISO-liittimen ylempään liittimeen (virta yms.) tulee ja missä järjestyksessä? En ainakaan suorilta löytänyt muuta vastausta ku että jatkuva virta ja virtalukolta tuleva johto vaihtais paikkaa. Nykysestä liittimestä on otettu sinivalkoraidallinen ja sininen punasella raidalla irti.
Ongelmana on: uusi DVD-soitin ei pidä radiokanavia muistissa, mutta muilla soittimilla millä oon kokeillu ne pysyy muistissa.
Passat 3b ISO-liitimen johdot
Valvoja: ffp jäsenet
Soittimen perästä lähtee piuha, mikä pitää kytkeä käsijarrun katkaisijalle. Lain mukaanhan tuollainen DVD-soitin, jonka näyttö sijaitsee etupenkkien selkänojien etupuolella, ei saa näyttää kuvaa, kuin käsijarru päällä ja auto seisoksissa. Tai sitten näyttö täytyy olla ainakin niin asennettu, ettei kuljettajalla ole mahdollisuutta sitä katsella ajon aikana.
Monihan (kaikki?) tähänkin on tehnyt sen laittoman kytkennän, jolla kuva näkyy vaikka kokoajan, ajossakin. Kertokoot joku muu tuon kytkennän, jos siltä tuntuu. Itse en ainakaan ota vastuuta, jos jotakin ikävää tapahtuu liikenteessä sen vuoksi, että katselit leffaa ajon aikana...
Monihan (kaikki?) tähänkin on tehnyt sen laittoman kytkennän, jolla kuva näkyy vaikka kokoajan, ajossakin. Kertokoot joku muu tuon kytkennän, jos siltä tuntuu. Itse en ainakaan ota vastuuta, jos jotakin ikävää tapahtuu liikenteessä sen vuoksi, että katselit leffaa ajon aikana...
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”