Garrett t03

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

bonus
-
Viestit: 43
Liittynyt: 4.4.2008 17:09

Garrett t03

ViestiKirjoittaja bonus » 6.6.2008 20:32

Moro! Onko kukaan laittanu audi a4 vm 95-99 autoihin garrett t03 turboa? Mahtuuko paikalleen? mitään muutoksia mahtumista varten? On meinaan aika ahtaat tilat tuolla konehuoneessa :)

vekkuli87
-
Viestit: 116
Liittynyt: 25.5.2008 13:00

ViestiKirjoittaja vekkuli87 » 9.6.2008 10:49

ei se ole kuin ottaa entinen pois ja tupata uus tilalle..simppeliä:)höppis

bonus
-
Viestit: 43
Liittynyt: 4.4.2008 17:09

ViestiKirjoittaja bonus » 9.6.2008 15:30

Kun ei se aina mee niin :)

vekkuli87
-
Viestit: 116
Liittynyt: 25.5.2008 13:00

ViestiKirjoittaja vekkuli87 » 9.6.2008 21:57

huomennapa haen sellasen auton jolla autiki vois nöyrtyy.:)
Viimeksi muokannut vekkuli87, 10.6.2008 7:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 9.6.2008 23:37

Vai ni. Melko kiinnostavaa.

bonus
-
Viestit: 43
Liittynyt: 4.4.2008 17:09

ViestiKirjoittaja bonus » 11.6.2008 18:05

vekkuli pilas koko ketjun :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 11.6.2008 18:20

Mut takas asiaan. On niitä fiksumpiakin ahtimia, kuin jo "vanhaa tekniikkaa" edustava T03...

bonus
-
Viestit: 43
Liittynyt: 4.4.2008 17:09

ViestiKirjoittaja bonus » 11.6.2008 18:25

tässä ois vaan semmonen homma että entinen solmu alkaa olla jo aika särki ja ois tarjottimella tässä tutulla t03.. ja uus kkk 03 varmaan maksaa 800 ---> saatan olla väärässä. ja kkk04 on jo varmaan sen yli 1000 ekua

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 11.6.2008 18:38

Sehän riippuu ihan siitä, että mistä sen ostaa... ;)

Tokihan sitä tarvitsee muitakin muutoksia, jos föönin isommaksi päivittää. Ainakin suuttimet, kytkin, pakoputki sekä ohjelma on syytä päivittää samalla. Että ei siitä ihan parin sadan budjetilla selviä muutenkaan.

T03:n asennukseen vaadittaisiin vielä uusi pakosarja/pakosarjan laipan muokkaus/sovitelaippa, hieman paineputkistojen uusiksi suunnittelua, vesi&öljykierron muokkausta ainakin liittimien osalta (lue=uudet putket/letkut) ja luonnollisesti myös downpipen laippa + downpipen muokkausta.
(Oikean malliseen) K04:hän käy tuohon vakiopakosarjaan, vakiopaineputkistot + öljy&vesikierron letkut käy suoraan paikalleen, sekä pakoputkiston muokkaus riittäisi ainakin alkuun cat-back -osalta.

Että siitä vaan laskemaan, että mikä on se todellinen säästö käytettäessä halvempaa puhallinta...
Viimeksi muokannut Markku M., 12.6.2008 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

vekkuli87
-
Viestit: 116
Liittynyt: 25.5.2008 13:00

ViestiKirjoittaja vekkuli87 » 12.6.2008 14:36

onkos tossa tdi turbon vaihdossa mitä muutoksia edessä?syöttöpumppua tms?

pena
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 17.5.2008 21:08

ViestiKirjoittaja pena » 3.7.2008 20:08

Juu saahan ton ko4:n 500 dollariin! Eli noin 400 ekua rahteineen ku on suomessa!!


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa