Lohja/Nummela meetti
Valvoja: ffp jäsenet
Voi poijat.... oli kalenteriin merkitty,mutta emäntä pyyhki sen yli ja laittoi oman merkinnän:(
Joudun lähtemään lauantai aamuna nokialle edeniin ja mut päästetään vapaaksi vasta maanantaina.
Pakko lillua poreammeessa ja juoda olutta.
Yritin kyllä kovin sanoa,että en pääse kun on miitti,mutta ei auttanut.Kun minun ei kuulemma tarvii edes maksaa reissua.
Joudun lähtemään lauantai aamuna nokialle edeniin ja mut päästetään vapaaksi vasta maanantaina.
Pakko lillua poreammeessa ja juoda olutta.
Yritin kyllä kovin sanoa,että en pääse kun on miitti,mutta ei auttanut.Kun minun ei kuulemma tarvii edes maksaa reissua.
Miittinkiä Hyvinkäällä???
Moro vaan kaikille uusvanhalta satunnaiselta palstan seuraajalta ja volkkaristilta...niin siis kyselisin vaan semmosta jotta oiskohan mahdollisesti miittejä tulossa tänne Hyvinkään kulmille jossain välissä...?...täältä vois nimittäin ainaki 2-4 mahdollista osallistujaa löytyä semmoseen...ruuhkahan tohon paikallisen abc:een, tai tien toisella puolella olevan teppoilin(?) pihaan ei tolla porukalla vielä tehdä mutta...
nummelaan?
sori ku oon näin myöhään liikenteessä tässä asiassa, mut siis minne tarkemmin piti/pitäs hurauttaa ja monelta, eli siis jotta oonko jo nyt taas vaihteeks pahasti myöhässä...???...jos olen niin voihan...prkle... Ps.Meseenki saa huudella ni sais sitä kautta tietoo nopeemmin kun ei ihan joka hetki tule netiissäkään pörrättyä...niinku nyt vaikka tääki aihe, ohi meni jotta hujahti vissiin just sen takia kun ei tullu ajoissa oltua täällä...
mut siis minne tarkemmin piti/pitäs hurauttaa ja monelta,
Kuun ensimmäinen sunnuntai - klo 17
http://www.nestemyllylampi.fi/
Eli pikkasen myöhästyit tänään, mutta seuraavaan miittiin on hyvin aikaa :)
-
- -
Vois kehitellä jotain?
Juu vois jonku miitin pitää kyllä.
-
- -
xXx
Mäkin saattaisin taas pitkästä aikaa innostua paikalle kun taas on 2kpl Vagineita kotiutunut :)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”