Golf -R- mk6 PnP & ProJetta -GT- Low`n´Slow
Valvoja: ffp jäsenet
Golf -R- mk6 PnP & ProJetta -GT- Low`n´Slow
Hei!
Kauan jo suunnitellut laittavani jonkun auton tänne, kun aina on tullut täältä ihailtua muiden autoja.
Tällä hetkellä omistuksessani on VW Golf R 2010, Tornado red ja varmasti monelle Tuttu Projetta eli Vw Jetta 1989 GT.
Golffiin on tullut jotain päivityksiä joka viikko mutta Jettaan ei ikävä kyllä ole vuosiin tapahtunut mitään. Eli kerron tässä Golffista tarkemmin ja sitten kun on aihetta niin Jetasta myös. Golffia maustetaan hyvin hillitysti ja aika plug & play tyylillä.
VW Golf R Suomi-auto käyttöönotto 6/2010
- Tornado red
- DSG-Automaatti
- Neliveto
R:n varusteet
- Kaksoisksenonajovalot (AFS-toiminto + valoautomatiikka)
- Automaatti-ilmastointi
- Automaattisesti himmentyvä taustapeili
- Sadetunnistin
- Sähköisesti taittuvat peilit ympäristövalaistuksella
- Paikallaanpitoavustin
- Jalkatilojen valaistus
- Led-päiväajovalot ja Led-takavalot
- Tehtaan hälytin, sisätutkalla ja kallistus tunnistuksella
- Vakionopeudensäädin
- OEM lisävaruste mustaoptiikka etuvalot, takavalot ja tehdas tummennetut takalasit
- Musta sisäkatto
-Täysnahkasisusta sähkösäädöillä
- DCC säädettävä alusta
- Park assisten edessä ja takana
- Renkaanpainevalvonta
- 19" orig.Vw Talladega 235/35/19 Nokian hakkapeliitta 7
- ABT stg 2, uutena laitettu putkiston kera. (310hv)
- Remuksen cat-back
Laitettu lisäksi:
- Heti ensiksi vaihdoin 19" BBS LM 154. Koottu 'zero lip' tyyliin eli ET noin 49. Keskukset maalattu bebsin goldilla ja kehät kiillotetut. Ei aivan uudet mutta kunnoltaa lähes virheettömät. punaiset keskimerkit jo hyllyssä. Renkaat 225/35/19 Goodyear.
- Kalvot eteen 70%
- focal IF vw mal.kohtainen erillissrja eteen ja taakse. Samalla äänieristin kaikki ovet
- Musta vw-merkki etugrilliin. logossa punainen tausta. sopii hyvin auton värin kanssa.
- Takakontin vw merkin taustaan laitettu punaiset carbon tarrat.
Seuraavat toimenpiteet:
Ulkokuori:
- Kw DDC alusta tai mielummin Air Liftin Performance/Accuair ilma-alusta.
- Merkitön maski, samalla peitetään konepellin kolo, sheivataan etupuskuri eli kilven paikka pois jne. Ja perinteeksi tullut muutos -> FiN kilvet vaihtuu vanhoihin.
- Etulippa puskurin alle. hyvin hillittyillä muutoksilla mennään.
Sisälle:
- Vakio rcd310 vaihtuu RNS 510 tai parempaan aftermarket soittimeen(Alpine,kenwood)-
- Ehkä mk7/Mk6 facelift golf/Jetta automaatti-ilmastoinin etupaaneeli. Ja samalla vois vaihtaa vm.2012 facelift dsg vaihdekepin nupin/pussin. Olisi vähän freshimpi lookki.
- Johonkin pitäis Subwoofer kätkeä niin ettei häritse millään tavalla auton muuta käyttöä. Tällä hetkellä suunnitelmissa hommata mallikohtainen GroundZeron setti takakonttiin.
Tekniikka:
- Lohkolämmitin odottaa asennusta, kaikki valmiina hyllyssä.
- Downpipe 200cell katilla.
- Korkepainebensapumppu.
Ja Jetta:
Edellinen auto, Audi A4 B7 Quattro S-Line
Kauan jo suunnitellut laittavani jonkun auton tänne, kun aina on tullut täältä ihailtua muiden autoja.
Tällä hetkellä omistuksessani on VW Golf R 2010, Tornado red ja varmasti monelle Tuttu Projetta eli Vw Jetta 1989 GT.
Golffiin on tullut jotain päivityksiä joka viikko mutta Jettaan ei ikävä kyllä ole vuosiin tapahtunut mitään. Eli kerron tässä Golffista tarkemmin ja sitten kun on aihetta niin Jetasta myös. Golffia maustetaan hyvin hillitysti ja aika plug & play tyylillä.
VW Golf R Suomi-auto käyttöönotto 6/2010
- Tornado red
- DSG-Automaatti
- Neliveto
R:n varusteet
- Kaksoisksenonajovalot (AFS-toiminto + valoautomatiikka)
- Automaatti-ilmastointi
- Automaattisesti himmentyvä taustapeili
- Sadetunnistin
- Sähköisesti taittuvat peilit ympäristövalaistuksella
- Paikallaanpitoavustin
- Jalkatilojen valaistus
- Led-päiväajovalot ja Led-takavalot
- Tehtaan hälytin, sisätutkalla ja kallistus tunnistuksella
- Vakionopeudensäädin
- OEM lisävaruste mustaoptiikka etuvalot, takavalot ja tehdas tummennetut takalasit
- Musta sisäkatto
-Täysnahkasisusta sähkösäädöillä
- DCC säädettävä alusta
- Park assisten edessä ja takana
- Renkaanpainevalvonta
- 19" orig.Vw Talladega 235/35/19 Nokian hakkapeliitta 7
- ABT stg 2, uutena laitettu putkiston kera. (310hv)
- Remuksen cat-back
Laitettu lisäksi:
- Heti ensiksi vaihdoin 19" BBS LM 154. Koottu 'zero lip' tyyliin eli ET noin 49. Keskukset maalattu bebsin goldilla ja kehät kiillotetut. Ei aivan uudet mutta kunnoltaa lähes virheettömät. punaiset keskimerkit jo hyllyssä. Renkaat 225/35/19 Goodyear.
- Kalvot eteen 70%
- focal IF vw mal.kohtainen erillissrja eteen ja taakse. Samalla äänieristin kaikki ovet
- Musta vw-merkki etugrilliin. logossa punainen tausta. sopii hyvin auton värin kanssa.
- Takakontin vw merkin taustaan laitettu punaiset carbon tarrat.
Seuraavat toimenpiteet:
Ulkokuori:
- Kw DDC alusta tai mielummin Air Liftin Performance/Accuair ilma-alusta.
- Merkitön maski, samalla peitetään konepellin kolo, sheivataan etupuskuri eli kilven paikka pois jne. Ja perinteeksi tullut muutos -> FiN kilvet vaihtuu vanhoihin.
- Etulippa puskurin alle. hyvin hillittyillä muutoksilla mennään.
Sisälle:
- Vakio rcd310 vaihtuu RNS 510 tai parempaan aftermarket soittimeen(Alpine,kenwood)-
- Ehkä mk7/Mk6 facelift golf/Jetta automaatti-ilmastoinin etupaaneeli. Ja samalla vois vaihtaa vm.2012 facelift dsg vaihdekepin nupin/pussin. Olisi vähän freshimpi lookki.
- Johonkin pitäis Subwoofer kätkeä niin ettei häritse millään tavalla auton muuta käyttöä. Tällä hetkellä suunnitelmissa hommata mallikohtainen GroundZeron setti takakonttiin.
Tekniikka:
- Lohkolämmitin odottaa asennusta, kaikki valmiina hyllyssä.
- Downpipe 200cell katilla.
- Korkepainebensapumppu.
Ja Jetta:
Edellinen auto, Audi A4 B7 Quattro S-Line
Viimeksi muokannut Jandu, 3.12.2014 15:54. Yhteensä muokattu 13 kertaa.
Alusta on tällähetkellä vakio dcc ja on aivan mahtava. En ole lähtenyt jousia vaihtelemaan koska tiedän ettei lopputulos miellytä ollenkaan. Talvi mennään ehkä näin jos vaan malttaa pitää vakiona. Ensi kesäksi tulee joko KW DDC plug& play tai air liftin performance alusta. Tähän haluaisin teiltä mielipiteitä mitä minun kannattaisi alustalle tehdä?
Tällä hetkellä odottelen tarjouksia pelkistä KW DDC tolpista ja niihin hommaisin parhaat pussit ja e-levelin iphone ohajuksen. Miltä kuulostaa? Pussit tähän autoon tulee jokatapauksessa...
Ja tarkennus vielä että auto on jatkossakin jokapäiväisessä käytössä. Lisäksi olisi kivaa ajaa myös sporttisesti. Ratapäivä ajelua olisi kiva kokeilla autolla. Radalla on neljä kesää tullut pyörällä harjoteltua, mutta ei koskaan autolla. Talvella olisi meininki hommata Sparco asseto gara matt black 8x18 + 225/40/18 Federalin Semislicksit valmiiksi.
Tällä hetkellä odottelen tarjouksia pelkistä KW DDC tolpista ja niihin hommaisin parhaat pussit ja e-levelin iphone ohajuksen. Miltä kuulostaa? Pussit tähän autoon tulee jokatapauksessa...
Ja tarkennus vielä että auto on jatkossakin jokapäiväisessä käytössä. Lisäksi olisi kivaa ajaa myös sporttisesti. Ratapäivä ajelua olisi kiva kokeilla autolla. Radalla on neljä kesää tullut pyörällä harjoteltua, mutta ei koskaan autolla. Talvella olisi meininki hommata Sparco asseto gara matt black 8x18 + 225/40/18 Federalin Semislicksit valmiiksi.
Mimmosta subia olet kaipaillut? Ns. isoa mörköä vai näppärämmän kokoista aktiivia?
Omassa VI Golfissa on Pioneerin aktiivisubi (TS-WX110A) kuskin penkin alla. Ei haittaa kyllä elämää pätkän vertaa, ja soi aika paljon paremmin kuin ilman sitä. Ei toi mikään db-kisapeli ole, mutta etenkin paremman soittimen kuin RCD310 kanssa alkaa musiikkikin kuullostaa joltain. Asennus on aikalailla tuo mainitsemasi PnP
Autosi ovat kyllä nättejä noin muuten ja selvästi kuski osaa maustamisen hyvän maun rajoissa. Seuraillaas siis tätäkin lankaa. :)
Omassa VI Golfissa on Pioneerin aktiivisubi (TS-WX110A) kuskin penkin alla. Ei haittaa kyllä elämää pätkän vertaa, ja soi aika paljon paremmin kuin ilman sitä. Ei toi mikään db-kisapeli ole, mutta etenkin paremman soittimen kuin RCD310 kanssa alkaa musiikkikin kuullostaa joltain. Asennus on aikalailla tuo mainitsemasi PnP
Autosi ovat kyllä nättejä noin muuten ja selvästi kuski osaa maustamisen hyvän maun rajoissa. Seuraillaas siis tätäkin lankaa. :)
Kiitoksia ConD!
Juuri tuollaista penkin alle sijoitettavaa Focalin pikku subia olen miettinyt. Toisaalta voisi investoida tälläisen: http://www.fanaticaudio.com/shop/aktiiv ... cs-golf-6/
Onko kenelläkään tälläisestä kokemusta?
Alpinen 2dinin navisoittimessa olisi se etu että saisi paremmin säädetty vehkeet kuulumaan. Ja mallikohtaisella kehyksellä se istuu myös aika kivasti autoon. Toisaalta olen niin kovasti oem tyyliin kallellaan että en nyt tiedä.
Mutta kyllä tuo auton alusta ja lisätehot ovat nyt paljon tärkempiä minulle.
Juuri tuollaista penkin alle sijoitettavaa Focalin pikku subia olen miettinyt. Toisaalta voisi investoida tälläisen: http://www.fanaticaudio.com/shop/aktiiv ... cs-golf-6/
Onko kenelläkään tälläisestä kokemusta?
Alpinen 2dinin navisoittimessa olisi se etu että saisi paremmin säädetty vehkeet kuulumaan. Ja mallikohtaisella kehyksellä se istuu myös aika kivasti autoon. Toisaalta olen niin kovasti oem tyyliin kallellaan että en nyt tiedä.
Mutta kyllä tuo auton alusta ja lisätehot ovat nyt paljon tärkempiä minulle.
Tommonen Pioneeri maksaa parisen sataa. Jos tahtoo fiksun asennuksen niin eBaysta quadlock-jatko kaveriksi ja sinne kolvaa sitten esim takakajarilähdöistä RCA-liittimet. Virrat saa sulakerasiasta kojetaulun päästä.
Mankan säädöillä ja subin säädöillä saa kyllä soinnin kohdalleen, siitä ei jää kiinni. Kolmessa autossa minulla tuo subi ollut jo, joten kyllä siihen on ehtinyt tottua jo.
OEM mankkojen kanssa on tosiaan se ongelma, että vakiona ei subille ole omaa erillistä linjatasoista signaaliaan, vaan pitää pelata aina jonkin muuntimen kanssa. Pioneer ottaa kajaritasoista signaalia sisäänsä, joten ongelmaa ei senpuolesta ole. Jos taas mankka on subilähdöllä niin asennus on täysin PnP.
Mankan säädöillä ja subin säädöillä saa kyllä soinnin kohdalleen, siitä ei jää kiinni. Kolmessa autossa minulla tuo subi ollut jo, joten kyllä siihen on ehtinyt tottua jo.
OEM mankkojen kanssa on tosiaan se ongelma, että vakiona ei subille ole omaa erillistä linjatasoista signaaliaan, vaan pitää pelata aina jonkin muuntimen kanssa. Pioneer ottaa kajaritasoista signaalia sisäänsä, joten ongelmaa ei senpuolesta ole. Jos taas mankka on subilähdöllä niin asennus on täysin PnP.
Jetassa ei tällä hetkellä ole konetta. Laatikko hajosi ja sitten alkoi 1.8 20 VT tekniikan istuttaminen Jettaan kiinnostamaan. Noh, eipä asia ole pariin vuoteen edennyt. Moottori ja BBS LM tuli myytyä pois. Uusi tekniikka ja vanteet hakusessa. Jos Jollain järkevän hintainen 1.8 20vt nurkissa lojumassa niin voi laittaa minulle yv:tä. Vanteista ei vielä tiedä...Varmaan jotain leveetä 17" koottavaa alle.
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1880058 siitä suoraan ajoon ;)
Joo kyllä minä olen noteerannut tuon kyseisen G60 tekniikan. Naapurin Samilla on tuollainen samanlainen tekniikka sen mk2 golffissa. Olen vain niin tykästynyt ideasta laittaa vähän uudemman motin siihen. saas nyt nähdä. R Gollffin ilma alusta haukkaa myös 3000-4000€ tässä lähiaikoina. Sillä tosin saisi jo Jetta projektia hyvin eteenpäin. Kerrotko Demon Noista RH vanteista lisää. Laita vaikka YV:tä. Kiitoksia paljon viesteistä. mukava että edes joitai kiinnostaa nää katiskat.
Noniin, hyvä että teit topicin autoistasi, kyllähän noita passaa esitellä :)
Ja tuota R-golffia ajaneena pitää sanoa että herättää kyllä omistamisen haluja ainakin meikäläisessä!
Hyvältä kuullostaa tulevat suunnitelmat golffin suhteen,mutta ihankun olis jossain vaiheessa ollut siitä APR:n kitistäkin puhetta, sais lisää puhtia kulkupuoleen ;)
Vanteet sattuu autoon hemmetin hyvin, puna/kulta toimii aina.
Tosiaan ne projetan vanteet on nyt muutaman mutkan kautta minulla omassa G60-kakkiksessa ja saaneet sitäkautta uuden elämän.
Ja kun tuosta jetan tekniikkapäivityksestä on olllut jotain puhetta niin kyllä tuossa 20vt pannussa on vaan tuota potentiaalia ihan toisella tapaa mitä G60:ssä. Itsekin olisin siirtynyt jo aikapäiviä sitten 20tv mieheksi ellei nyt sattuis olemaan orkkis G tuo oma kikotin..
Jatkakaa;)
Ja tuota R-golffia ajaneena pitää sanoa että herättää kyllä omistamisen haluja ainakin meikäläisessä!
Hyvältä kuullostaa tulevat suunnitelmat golffin suhteen,mutta ihankun olis jossain vaiheessa ollut siitä APR:n kitistäkin puhetta, sais lisää puhtia kulkupuoleen ;)
Vanteet sattuu autoon hemmetin hyvin, puna/kulta toimii aina.
Tosiaan ne projetan vanteet on nyt muutaman mutkan kautta minulla omassa G60-kakkiksessa ja saaneet sitäkautta uuden elämän.
Ja kun tuosta jetan tekniikkapäivityksestä on olllut jotain puhetta niin kyllä tuossa 20vt pannussa on vaan tuota potentiaalia ihan toisella tapaa mitä G60:ssä. Itsekin olisin siirtynyt jo aikapäiviä sitten 20tv mieheksi ellei nyt sattuis olemaan orkkis G tuo oma kikotin..
Jatkakaa;)
Juu kyllä nuo vanteet mielestäni käy hyvin golffiin ja pääse oikeuksiinsa kunhan saa auton vähän alemmas. Viritys puolta olen suunnitellut jo aika kovasti. Mielessä ollut K04 billet stage 2, HPFP, Cold air intake, 3" dp, isompi cooleri ja uudelleen ohjelmointi(myös DSG). Näillä muutoksilla päästäisiin jo 400hv ja yli. Toisaalta ahdinta jos käydään vaihtamaan niin miksi tyytyä noin pieneen. esimerkiksi gtx3071r riittäisi jo kovempiin lukuihin. Noh, kaikki aikanaan. ensin navi ja alusta.
Joo. Jetan entiset vanteet on tuossa samzan upeassa golffissa nykyään. Kyllä se 20vt on hyväksi havaittu kone ja sellainen tuohon Jettaan aika varmasti laitetaan.
Joo. Jetan entiset vanteet on tuossa samzan upeassa golffissa nykyään. Kyllä se 20vt on hyväksi havaittu kone ja sellainen tuohon Jettaan aika varmasti laitetaan.
Tuossa tuli yksi päivä otettua talvipyörät käsittelyyn. ELikkä: Puhdistus, laikalla hinkkailin hapettumia ja naarmuja pois, tupla vahaus, kumeihin "silikoonit" ja kaikkiin vanteisiin uudet keskikupit. Lopputulos ihan kiva. Ainoo että yksi vanne on hieman nojailut kanttaria mutta ei taida kehdata vaihtamaan ruveta.
Specs: Vw Talladega 8x19 et50 +235/35r19 nokia hkpl 7 nastat.
Specs: Vw Talladega 8x19 et50 +235/35r19 nokia hkpl 7 nastat.
Viimeksi muokannut Jandu, 28.1.2015 12:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Zero kiitoksia. Laitoin sinulle yv:tä. Kannustusta ja kolikoita siinä tarvitaan. Suomessa tuskin on vielä montaa aitoo R golffii pusseilla. Amerikan ja saksan pojat niitä tekee päivittäin. Olen miettinyt Airlifitin performance alustaa kokonaisuutena.
http://www.airliftperformance.com/product/95776/ Ois varmaan hyvä.
Jos jollain on suositella jotain hyvää ilma-alustaa niin kaikkia ehdotuksia kuunnellaan.
Mutta ihan seuraavaks ostan perus rammarin tilalle RNS510. Ja Downpipen vähän suurempaan, että saa turbon heräämään hiukan paremmin.
-> niistä kuvia ja tietoa kunhan saa jotain aikaan.
http://www.airliftperformance.com/product/95776/ Ois varmaan hyvä.
Jos jollain on suositella jotain hyvää ilma-alustaa niin kaikkia ehdotuksia kuunnellaan.
Mutta ihan seuraavaks ostan perus rammarin tilalle RNS510. Ja Downpipen vähän suurempaan, että saa turbon heräämään hiukan paremmin.
-> niistä kuvia ja tietoa kunhan saa jotain aikaan.
Hieno auto! Itsellä samanlainen ja samalla värillä. :) Saattaa olla,että esim nettiautosta/vagarenalta sen olet joskus jopa nähnyt. No,mutta kuitenkin downpipen vaihtoa kun olet miettinyt niin itseä kiinnostaisi kuulla vaikutuksista jos päädyt putkistoa päivittämään. Apr:ltä kysyin tosta turbon "heräämisestä" niin suosittelivat juuri tuota putkiston päivittämistä. Ja kun ei omalle ärrälle tunnu uutta ostajaa löytyvän niin jos tosta jotain apua on,voisin sitä itsekkin harkita ensi kesäksi.
Kiitos Konga. Kyllä olen autosi nähnyt NAssa. Soittelin myös silloin kun olin itselleni tuota hommaamassa. Kerron kyllä kokemuksista kunhan saan niitä. Osaatteko sanoa tuleeko minulle mitä ongelmia toimivuuden kanssa jos laitan downpipen autoon tekemättä ohjelma muutos. Autossa nyt kiinni jo remuksen putki ja ABT stg2 ohjelma. Ei varmaan mitään ongelmia? Kannattaako esim. lambda arvoja seurailla tai jotain? Udelleen ohjelmoinnin ajattelin tehdä vasta kun saa paremman korkeapainebensapumpun ja air intaken paikalleen.
Voin kyllä suositella noita airliftin performance -sarjan tuotteita.
Saa varmasti säädettyä niin et on hyvä ajaakkin.
Runkopalkin silpomistahan se vaatii tämäkin jotta keulan saa alas. :)
Iphone ohjauksesta sen verran, että kohtuu turha kapine. Itellä oli ja tulihan sitä varmaan käytettyä jotain 10 kertaa. Ajaessa on paljon näppärämpi napata se elevelin kapula käteen, kuin ruveta puhelimesta kaivamaan app:ia. Taisi silläkin kuitenkin hintaa olla jotain parinsadan paremmalla puolella? Ostat niillä rahoilla sitten ne kw:n palikat dcc -valon sammuttamiseen.
Saa varmasti säädettyä niin et on hyvä ajaakkin.
Runkopalkin silpomistahan se vaatii tämäkin jotta keulan saa alas. :)
Iphone ohjauksesta sen verran, että kohtuu turha kapine. Itellä oli ja tulihan sitä varmaan käytettyä jotain 10 kertaa. Ajaessa on paljon näppärämpi napata se elevelin kapula käteen, kuin ruveta puhelimesta kaivamaan app:ia. Taisi silläkin kuitenkin hintaa olla jotain parinsadan paremmalla puolella? Ostat niillä rahoilla sitten ne kw:n palikat dcc -valon sammuttamiseen.
Joo kyllä silpomatta jää runko. Kyllä sen varmasti aika alas saa ilman sitäkin. Eikä muutenkaan ruveta keskutelemaan täällä tuollaisista laki/katsastus asioista.
Oon jo vähän noita päivän tarjouksia kysellyt Air Lift #95774 setistä... Jenkeistä se on vissiin tilattava.
Kaikenlaista pientä on tullut hommattua ja koko ajan tulee lisää.
Auto Polar FIS+ olen suunnitellut asentavani ajotietokoneen näykymiä lajentamaan.
Ainii ja se downpipe ;)
Ground Zero tuli hommattua kun halvalla sai :)
Mk7 / MK6 Facelift Climatronic yksikkö odottaa myös asennusta....
RCD 510 Tuli ostettua, sennettu ja sen jälkeen myytyä...varmaan se RNS 510 hommattava suoraan:
Oon jo vähän noita päivän tarjouksia kysellyt Air Lift #95774 setistä... Jenkeistä se on vissiin tilattava.
Kaikenlaista pientä on tullut hommattua ja koko ajan tulee lisää.
Auto Polar FIS+ olen suunnitellut asentavani ajotietokoneen näykymiä lajentamaan.
Ainii ja se downpipe ;)
Ground Zero tuli hommattua kun halvalla sai :)
Mk7 / MK6 Facelift Climatronic yksikkö odottaa myös asennusta....
RCD 510 Tuli ostettua, sennettu ja sen jälkeen myytyä...varmaan se RNS 510 hommattava suoraan:
Viimeksi muokannut Jandu, 3.12.2014 17:20. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Tälläisellä talvilookilla mennää.Kovasti himottas vaihtaa nuo mustat Talladegat Johonkin Muihin. Esim. RH NBU race 19x8.5 ET45 vanteita olin jo tilaamassa mutta tulin katumapäälle. Ens kesäks joutuu kuitenkin vielä LM lisäks yhdet 20" hommata että saa tarvittaessa erittäin härskin lookin.
Luistonestoa yritettiin muutta niin että sen saisi kokonaan pois (ESC). Usa autoihin oli selvät ohjeet ja homman piti olla simppeli juttu. Olihan se mutta ei se vaan näissä euro peleissä päde. Noh, täytyy viellä jatkaa asian selvittelyä.
Nii ja Defan letkulämmitin tuli laitatettua paikalleen, vaikka en tiedä onko tuolle paljon käyttöä. Samalla alkuperäinen akku sai väistyä uuden tulokkaan tieltä.
Luistonestoa yritettiin muutta niin että sen saisi kokonaan pois (ESC). Usa autoihin oli selvät ohjeet ja homman piti olla simppeli juttu. Olihan se mutta ei se vaan näissä euro peleissä päde. Noh, täytyy viellä jatkaa asian selvittelyä.
Nii ja Defan letkulämmitin tuli laitatettua paikalleen, vaikka en tiedä onko tuolle paljon käyttöä. Samalla alkuperäinen akku sai väistyä uuden tulokkaan tieltä.
Paljon on yritetty palikkaa hommata asennettavaksi, vaihtelevalla menestyksellä. Vanteita on jonkun verran osteltu ja myyty. Tällä Hetkellä autoon On menossa kesäksi alle OZ Ultraleggera HLT Gold 8.5x20" ET45 +Vredestein Ultrac Sessanta 225/30R20 kumit. BBS vanteet myyty, renkaat jäi. Eli 19" kivoja vanteita katsellaa päivittäin maailmalta. Air liftin parhaan sarjan alustan tilasin jo reilusti yli kuukausi sitten kotimaiselta jälleenmyyjältä. Juuri soittelin sinne, eivät osanneet sanoa mitään milloin voisin alustan saada. Noh kärsivällisyyttä. Muitakin pieniä ja suuria muutoksia on kevääksi tulossa mutta niistä kerron kun jotain konkreettista tapahtuu.
Tänään kävin taas yhdet vanteet hakemassa Kymenlaaksosta. Vanteet ovat mallia OZ Racing Opera design. Elikkä sama vanne kuin Pegasus mutta keskikupilla ja pienillä eroilla. Koko 8.5x19" et35 & 10x19" et30. Erittäin harvinaiset tässä koossa. 2 osainen vanne, samat kannut kuin Futurassa. Vanteet todella tarvitsevat perusteellisen kunnostuksen. Tarkoitus olisi Myös väriä vaihtaa. Lisää kuvia kunhan saan jotain aikaan.
Knoppittietona: Tuo Opera Design muuten oli aikanaan Hamann Motorsportin Mercedes varustebrändi, mutta ei tainnut ottaa tuulta oikein alleen ja se taidettiin kuopata jo 2000- luvun vaihteessa. Hamann käytti Opera Designin alihankkijana OZ:taa omien vanteidensa tapaan...
Ultraleggerat näyttävät hyviltä !
Ultraleggerat näyttävät hyviltä !
Juu niinhän se taitaa olla. Siksi Opera design brändiin törmää entistä harvemmin. 19" Futurat ne olla pitäs, mutta kyllä nuokin melkein saman asian ajaa. Ihan hienot noista koottavistakiin saadaan kun vähän väreillä kikkaillee. Nuo ultraleggerat tulee näyttämään ilma-alustalla punaisen ärrän alla härskiltä...mitä nyt on vähän mallailtu.
10x19 et30 :D huh huh....joutuu varmaan aikalailla laittaa takapäätä, että noi mahtuu tonne....
Vai meinasitko laitella vanteet uuteen uskoon....?
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=87293
Näillä ohjeilla onnistuneesti otettu mk6 nelikosta esp pois....winkwink
Vai meinasitko laitella vanteet uuteen uskoon....?
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=87293
Näillä ohjeilla onnistuneesti otettu mk6 nelikosta esp pois....winkwink
Kaikkee on Kevään mittaan tullut taas hommattua. Ilma-alustan asennuskin on jo siinä vaiheessa että sähköt vedetty autoon ja takakonttikin alkaa olla kohta valmis. Eli yks reipas päivä niin alusta on paikallaan. Vanteita on ollut paljon kierroksessa mutta nyt alla pyörii edelleen 20" ultraleggerat. Ne varmasti vaihtuu noihin vanhempiin OZ racingin vanteisiin jos kukaan ei halua ostaa niitä ennen sitä.
Veikkaan että auto on erittäin maukkaan näköinen kunhan saan alusta paikalleen :)
Veikkaan että auto on erittäin maukkaan näköinen kunhan saan alusta paikalleen :)
Viimeksi muokannut Jandu, 5.5.2015 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uskokaa tai älkää mutta ProJetta projekti on ottanut suuria harppauksia eteenpäin.
Kävin yksi päivä tarkastamassa auton kunnon ja päätin että kyllä se pitää kadulle saada pian. Myllytin hiukan maalipintaa testiksi ja sieltä paljastui upea maalipinta :
Vanteiksi Tulee erittäin havinaiset 17" BBS RS 199 vanteet. Kunnostus olisi tarkoitus tehdä Samzan kanssa yhteistyössä. Näistä ei tehdä "Primadonnaa", Pikemmin "grand-Donna" ois mielessä. Elikkä naamat harmaalla. Facemount kasaus. Keskimutterit ja pultit kultaiset ja nykytrendin mukaiset platinum keskilmerkit. Ja 185/35r17 Nankangit
Myös uudet 17" Oz ultraleggerat tulee "varavanteiksi"
Tekniikan luovutus auton ostin pari viikkoa sitten. vm.2001 Seat Ibiza Cupran. Seattia on jo hiukan huolettu ja sillä olisi tarkoitus ajaa työmatkat pari kk ja sitten laittaa lihoiks :)
Kävin yksi päivä tarkastamassa auton kunnon ja päätin että kyllä se pitää kadulle saada pian. Myllytin hiukan maalipintaa testiksi ja sieltä paljastui upea maalipinta :
Vanteiksi Tulee erittäin havinaiset 17" BBS RS 199 vanteet. Kunnostus olisi tarkoitus tehdä Samzan kanssa yhteistyössä. Näistä ei tehdä "Primadonnaa", Pikemmin "grand-Donna" ois mielessä. Elikkä naamat harmaalla. Facemount kasaus. Keskimutterit ja pultit kultaiset ja nykytrendin mukaiset platinum keskilmerkit. Ja 185/35r17 Nankangit
Myös uudet 17" Oz ultraleggerat tulee "varavanteiksi"
Tekniikan luovutus auton ostin pari viikkoa sitten. vm.2001 Seat Ibiza Cupran. Seattia on jo hiukan huolettu ja sillä olisi tarkoitus ajaa työmatkat pari kk ja sitten laittaa lihoiks :)
Pari kuvaa käytiin samzan kaa ampumassa tänään. Ilma-alustaa on jo parikolme sataa kilsaa koeajettu ja kaikki tuntuisi pelaavan ihan kivasti. Varmaan joutuu vielä hiukan hieromaan asetuksia. Keulaa voisi hiukan tiputtaa jos siellä kaikki vaan sen sallii. Myös 19" vanteita mallailtu alle ja hyvältä näytti. Niitä kuvia myöhemmin. Kaikenlaista pientä ja suurempaan muutosta golffiin mielessä, mutta katsotaan mitä saa aikaan.
Suurimmat muutokset keskittyy jarru ja konehuone puolelle. Eniten kiinnostasi ruveta vaihtamaan tuota tekniikka Ibizasta ProJettaan ihan pian. Siinähän se kesä kivasti vierähtää.
Suurimmat muutokset keskittyy jarru ja konehuone puolelle. Eniten kiinnostasi ruveta vaihtamaan tuota tekniikka Ibizasta ProJettaan ihan pian. Siinähän se kesä kivasti vierähtää.
Kyllä se noin alas tippu ilman mitään ja hiukan alemmas päästään vielä nykyisellää. N. 5mm. Tähän autoon ei tule mitään notchia. Ohuemmat vetarit aattelin tilata jos haluaa allemmas. Mutta kyllä nuo 20" ahdistaa jo kaarista nyt aika kovasti. Tietty camberia vois kääntää ja offsettia pystys sorvaa vanteesta isommaks vaikka kuinka paljon.
Kiitoksia!
Katsotaan mitä vielä saadaan ensi kesäks tehtyä jos auto ei kaupaksi mene.
Eilen kävin Jettaa ihmettlemässä. Pestiin ja purettiin keula valmiiksi auki joka jouduttaa tekniikan istuttamista paikalleen.
Jettaan tosiaan jos saisi ensi kesäksi laitettua 1.8 20VT koneen ja alle tulee BBS RS 17". Edellä mainitut jo hommattu. Ostos listalla vielä pussit KWn tolppiin ja niin suuret jarrut kuin 17" kasattavan vanteen sisään mahtuu (n.330mm).
+ paljon OEM osia "tuning" osien tilalle ;)
Katsotaan mitä vielä saadaan ensi kesäks tehtyä jos auto ei kaupaksi mene.
Eilen kävin Jettaa ihmettlemässä. Pestiin ja purettiin keula valmiiksi auki joka jouduttaa tekniikan istuttamista paikalleen.
Jettaan tosiaan jos saisi ensi kesäksi laitettua 1.8 20VT koneen ja alle tulee BBS RS 17". Edellä mainitut jo hommattu. Ostos listalla vielä pussit KWn tolppiin ja niin suuret jarrut kuin 17" kasattavan vanteen sisään mahtuu (n.330mm).
+ paljon OEM osia "tuning" osien tilalle ;)
Re: Golf -R- mk6 PnP & ProJetta -GT- Low`n´Slow
Hei. Pitkän hiljaiselon jälkeen ajattelin kirjoitella taas että missä mennään.
Viime kesä oli mahtava ja tuli kierrettyä ekaa kertaa paljon tapahtumissa ja vastaanotto oli huikea. Takana useampi kunniamaininta ja pariin lehteenkin kuvia räpsitty. Myös hovikuvaaja Jebzu on pitänyt huolen ettei kuvat kesken lopu.
Enemmän tosiaan ajantasaisempaa kuvavirtaa minun omassa instagram profiilissa.
Nyt auto on kokenut hurjan muodonmuutoksen josta huolen on pitänyt huippuammattilainen Tomi Turunen Lappeenrannasta.
Viime kesä oli mahtava ja tuli kierrettyä ekaa kertaa paljon tapahtumissa ja vastaanotto oli huikea. Takana useampi kunniamaininta ja pariin lehteenkin kuvia räpsitty. Myös hovikuvaaja Jebzu on pitänyt huolen ettei kuvat kesken lopu.
Enemmän tosiaan ajantasaisempaa kuvavirtaa minun omassa instagram profiilissa.
Nyt auto on kokenut hurjan muodonmuutoksen josta huolen on pitänyt huippuammattilainen Tomi Turunen Lappeenrannasta.
Re: Golf -R- mk6 PnP & ProJetta -GT- Low`n´Slow
Auto tosiaan Levitetty joka kulmasta n.3cm Ja päälle ruiskutettu tuore Tornado Red väri.
Jarrut ovat vastaavat kuin viime vuonna mutta keltaiset ja takajarrut kasvaa täksi kesäksi.
Vanne hommat ovat vielä täysin auki mutta se on selvää että useammat vanteet tullaan näkemään ensi kesänä auton alla. Ja jotain on jo tulossa. Jotain muitakin muutoksia autoon tulee, mutta hehkutetaan niitä sitten kun saadaan osaa hommattua.
Kokonaiskuvaa autosta ajattelin vielä pitää pitkälle pimennossa. Ehkä se nähdään sitten vasta Livenä jossain uudessa lookissa.
Jarrut ovat vastaavat kuin viime vuonna mutta keltaiset ja takajarrut kasvaa täksi kesäksi.
Vanne hommat ovat vielä täysin auki mutta se on selvää että useammat vanteet tullaan näkemään ensi kesänä auton alla. Ja jotain on jo tulossa. Jotain muitakin muutoksia autoon tulee, mutta hehkutetaan niitä sitten kun saadaan osaa hommattua.
Kokonaiskuvaa autosta ajattelin vielä pitää pitkälle pimennossa. Ehkä se nähdään sitten vasta Livenä jossain uudessa lookissa.
Re: Golf -R- mk6 PnP & ProJetta -GT- Low`n´Slow
Nonii auto haettu maalarilta pois ja nyt alkaisi mahdoton puunaaminen. Olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Auto on livenä jo nyt aika häijy ilmestys. Tästä on erittäin hyvä jatkaa.
Seuraavaksi uudet vanteet, jarrut joka nurkkaan, maalipinnan kiillotus&vahaus, alkuperäinen keulamerkki ja ehkä hävyttömän pieni etulippa.
Wierchersin clubsport kaaret kruunaisi uuden lookin, mutta ne ei nytten kevään avaukseen ennätä pitkän toimitusajan takia.
http://s1156.photobucket.com/user/janneloikkane/media/Mobile%20Uploads/B33B071C-B125-47A5-B260-88FBAE5D1742_zpscdemgoky.jpg.html
Seuraavaksi uudet vanteet, jarrut joka nurkkaan, maalipinnan kiillotus&vahaus, alkuperäinen keulamerkki ja ehkä hävyttömän pieni etulippa.
Wierchersin clubsport kaaret kruunaisi uuden lookin, mutta ne ei nytten kevään avaukseen ennätä pitkän toimitusajan takia.
http://s1156.photobucket.com/user/janneloikkane/media/Mobile%20Uploads/B33B071C-B125-47A5-B260-88FBAE5D1742_zpscdemgoky.jpg.html
Re: Golf -R- mk6 PnP & ProJetta -GT- Low`n´Slow
Hyi hyi, hävytöntä touhuamista. Eikai sitä voi kun hehkuttaa. :p
Re: Golf -R- mk6 PnP & ProJetta -GT- Low`n´Slow
Täälläkin nousee hymy korviin kun näkee jotain näin aawsomea, ehdottomasti hienoin mk6 mitä on tullut vastaan!!. Onko tämä timantti tulossa autosaloon ?
Viimeksi muokannut Jokkel, 16.3.2016 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Golf -R- mk6 PnP & ProJetta -GT- Low`n´Slow
Kiitos kovasti. Ei ole vielä ainakaan suunnitelmissa Autosaloon. Olen kyllä kuullut että hyvä tapahtuma kyseessä.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa