MK1 Golf GTI 2.0 -84
Valvoja: ffp jäsenet
MK1 Golf GTI 2.0 -84
Viimeksi muokannut MK1 -84, 12.9.2010 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 161
- Liittynyt: 2.7.2005 17:17
No vähä faktaa voisin ehkä laittaa....Kone on tällä hetkellä työn alla,mutta kuvissa on 2E lohkolla ja JJ kannella rakennettu kaasarimylly penkitetty 165hv ja 215nm Dellorto 40mm kaasareilla.Vakio laatikko ja Sachs Racing kytkin palikat.Alustaa on H&R coiloverit ja kovat puslat.BBS RM 7.5x15 vanteet ja 195/45 renkaat.Jarrut ovat Corraadon osat,eli 280mm etu levyt ja levyt myös takana.... Uuteen koneeseen tulee AKL kansi Supertech ja Catcams osilla ja 45 Weeberit kruunaa loput...200+ hv kaasarikone on tavoite...
Voisit tuosta uuden koneen rakennuksesta laitaa vähän lisää, tuo akl kansi kun kiinnostaisi laittaa omaan golffiinkin
Ei se paljon muutoksia tarvii,yks öljypaluu joutuu hitsata ja suurentaa reiät että kansipultit sopii,kannessa on supertech ventiilit ja kupit + catcams nokka ja jouset+retainerit....Jousien alla joutuu kans isontaa että tuplajouset mahtuu ja ku mulla on nokka missä nosto on lähes 14mm oli siihen kans tilaa pakko tehää ;)
Auto on mun puolesta valmis ja etsii uutta kotia...
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/4052931
Päivitelläänkö? Tuli tästä autosta puhettta, niin täällähän tämä Oulussa on nyt liikkunut, tosin vain silloin kun aurinko on paistanut:) Pistetäämpä pari kuvaa missä mentiin kesän lopulla.
Suuntana siis ulkokuoreen alkuperäiset osat, mihin oli jo tilattuna kaikki listat, merkit, maski, valot, ovenkahvat, takaikkuna jne. jne. Konehuoneessa on tullut siistittyä ja viimeisteltyä jonkun verran nuita pieniä juttuja, mutta pääasiassa on vain ajettu. Ihme ja kumma kyllä mitään ei ole mennyt rikki, vaikka tälle on anettu ihan tosissaan isän kädestä. Se vaan on niin mukava kun saa repiä lähtöjä kaasu pohjassa ja aina se vaan jaksaa naurattaa :D
Suuntana siis ulkokuoreen alkuperäiset osat, mihin oli jo tilattuna kaikki listat, merkit, maski, valot, ovenkahvat, takaikkuna jne. jne. Konehuoneessa on tullut siistittyä ja viimeisteltyä jonkun verran nuita pieniä juttuja, mutta pääasiassa on vain ajettu. Ihme ja kumma kyllä mitään ei ole mennyt rikki, vaikka tälle on anettu ihan tosissaan isän kädestä. Se vaan on niin mukava kun saa repiä lähtöjä kaasu pohjassa ja aina se vaan jaksaa naurattaa :D
Jaa niin mitä tälle kuuluu? No hyvää tietenkin. Ihan yllättäen vapuksi piti ottaa auto ajoon ja suoraan talvisäilöstä leimalle ja tietenkin huomautuksitta leima lappuun. Talven paskat päällä käytiin pyörähtämässä mobilistien vappuajoissa ja sitten taas auto jäi oikeastaan seisomaan tähän päivään asti.
Alkaisi tuo pintapuolen entisöinti olla aika hyvällä mallilla. Vielä kun raaskisin tuon etusuojan kulman ja hiekkapellin maalata, uusi maski paikoilleen ja uudet teipit niin sitten alkaisi pian olla kaikki pisteosat uusittuna.
Talven aikana ei tullut yllättäen tehtyä mitään, vaan nyt keväällä näpsin kaikki listat, merkit jne. uudet ja siistin konehuoneesta muutamia pieniä juttuja ja vaihtelin loppuja vanhoja pultteja uusiin :D ja siinä samalla raivasin johtosarjat ja osan letkuista vielä piiloon. Samalla hieman nostin alustaa ylöspäin ja kääntelin pyörienkulmat suurinpiirtein kohdilleen.
Eihän tuo vieläkään ole mitään näyttely tasoa, mutta asiasta tietämättömille jo tohtii peltiä raottaa. Moottoriin itsessään ei ole tehty oikeastaan mitään muutoksia, muutakuin tuon auton alkuperäisen virranjakajan tilalle pistin tilaukseen säädettävät suorasytytyskamppeet. Aika näyttää kuinka kauan menee kun saan osat paikoilleen :) Nooh mutta hiljaa hyvä tulee, kun tätä autoa minulla ei ole tarkoitus hävittää mihinkään.
Alkaisi tuo pintapuolen entisöinti olla aika hyvällä mallilla. Vielä kun raaskisin tuon etusuojan kulman ja hiekkapellin maalata, uusi maski paikoilleen ja uudet teipit niin sitten alkaisi pian olla kaikki pisteosat uusittuna.
Talven aikana ei tullut yllättäen tehtyä mitään, vaan nyt keväällä näpsin kaikki listat, merkit jne. uudet ja siistin konehuoneesta muutamia pieniä juttuja ja vaihtelin loppuja vanhoja pultteja uusiin :D ja siinä samalla raivasin johtosarjat ja osan letkuista vielä piiloon. Samalla hieman nostin alustaa ylöspäin ja kääntelin pyörienkulmat suurinpiirtein kohdilleen.
Eihän tuo vieläkään ole mitään näyttely tasoa, mutta asiasta tietämättömille jo tohtii peltiä raottaa. Moottoriin itsessään ei ole tehty oikeastaan mitään muutoksia, muutakuin tuon auton alkuperäisen virranjakajan tilalle pistin tilaukseen säädettävät suorasytytyskamppeet. Aika näyttää kuinka kauan menee kun saan osat paikoilleen :) Nooh mutta hiljaa hyvä tulee, kun tätä autoa minulla ei ole tarkoitus hävittää mihinkään.
-
- -
- Viestit: 928
- Liittynyt: 31.7.2003 1:45
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 928
- Liittynyt: 31.7.2003 1:45
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 928
- Liittynyt: 31.7.2003 1:45
- Viesti:
No eihän tätä voi sekoittaa mitenkään siihen Pasin entiseen, kun se on rehellisesti punainen ja tämä on oranssi! :)
Kaveri kävi varsin ottamassa muutaman kuvan kun sattui auto olemaan puhdas niin tässä olisi maistiaisiksi muutama.
Autohan on tämän kesän toiminut minun ainoana käyttöpelinä ja kilometrejäkin ehti tulla jopa 3000. Paketti on kyllä pelannut aivan loistavasti, mitä nyt vaihdelaatikko on ollut lopun edellä pitemmän aikaa, mutta ei siitä tunnu henki lähtevän kirveelläkään vaikka sille on annettu ihan tosissaan isän kädestä. Työ kiireiden ja yleisen saamattomuuden takia en tekniikan puolelle ole saanut oikeastaan muuta tehtyä kuin uudet vetonivelet ja tasauspyörästöön pelolokin shimmisarja vielä hieman tiukattuna. Käsittämättömän hyvä sijoitus oli kyllä tuo ja talven aikana tekisi mieli kasata ihan oikea lukko toiseen ehyeen vaihdelaatikkoon mikä odottelee motivaatiota. Pohjan puolella ei enää oikeastaan ole mitään vanhaa osaa tallessa, kun kaikki on jo kertaalleen vaihdettu uuteen, niin kait se pitää sitten ensi keväänä yrittää siistiä vielä tuo ulkokuori samaan malliin. Talven aikana en varmasti ehdi koskea itse autoon pitkällä tikullakaan, kun muut harrastukset vie aivan varmasti kaiken ajan.
Tähän autoon on kyllä tullut aivan mahtava viha/rakkaus suhde tässä parin kesän aikana, että näistä tunnelmista on hyvä jatkaa! :)
Kaveri kävi varsin ottamassa muutaman kuvan kun sattui auto olemaan puhdas niin tässä olisi maistiaisiksi muutama.
Autohan on tämän kesän toiminut minun ainoana käyttöpelinä ja kilometrejäkin ehti tulla jopa 3000. Paketti on kyllä pelannut aivan loistavasti, mitä nyt vaihdelaatikko on ollut lopun edellä pitemmän aikaa, mutta ei siitä tunnu henki lähtevän kirveelläkään vaikka sille on annettu ihan tosissaan isän kädestä. Työ kiireiden ja yleisen saamattomuuden takia en tekniikan puolelle ole saanut oikeastaan muuta tehtyä kuin uudet vetonivelet ja tasauspyörästöön pelolokin shimmisarja vielä hieman tiukattuna. Käsittämättömän hyvä sijoitus oli kyllä tuo ja talven aikana tekisi mieli kasata ihan oikea lukko toiseen ehyeen vaihdelaatikkoon mikä odottelee motivaatiota. Pohjan puolella ei enää oikeastaan ole mitään vanhaa osaa tallessa, kun kaikki on jo kertaalleen vaihdettu uuteen, niin kait se pitää sitten ensi keväänä yrittää siistiä vielä tuo ulkokuori samaan malliin. Talven aikana en varmasti ehdi koskea itse autoon pitkällä tikullakaan, kun muut harrastukset vie aivan varmasti kaiken ajan.
Tähän autoon on kyllä tullut aivan mahtava viha/rakkaus suhde tässä parin kesän aikana, että näistä tunnelmista on hyvä jatkaa! :)
-
- -
- Viestit: 928
- Liittynyt: 31.7.2003 1:45
- Viesti:
Kevät tuli taas ja vappuajot! Sinne siis piti lähteä ja taas perinteisesti koko talven paskat auton päällä, kun viimeksi syksyllä edellisiin kuviin olen auton pessyt ja vähän meinasi olla teknisiä ongelmia irtonaisten osien takia talven remonttien jäljiltä kun koeajot jäivät taas aika vähiin. Talven auto säilyi pihalla yllättävän hyvin kun ostin merkkikohtaisen stormforcen peitteen, mutta vanteet menivät aika jäätävän näköisiksi. Nyt keväällä tuli taakse vaihdettua leveämmät kehät, niin että vanteet on nyt 8" leveät ja omaan silmään on kyllä paljon parempi kuin ennen. Nyt vaan etuvanne näyttää jotenkin orvolta.
Syksyllä tuli puoliksi tahallaan rikottua vanha vaihdelaatikko, kun tuli kokeiltua että saisiko sieltä lentämään jotakin pihalle. Ei se kuitenkaan onnistunut, mutta siirtäjän sain mutkalle laatikon sisältä(?!?). Talven aikana tuli sitten kasattua parista laatikosta toimiva, pidemmällä perävälityksellä ja edellisen laatikon lukkohiluilla. Samalla tuli maalattua laatikko mustaksi ja uusittua kaikki tiivisteet, vivustot jne. Samaan remonttiin käytin myös hammastangot jne. pois paikoiltaan ja maalasin konehuoneen alaosan uudestaan ja kaikki irtoavat osat. Vieläkin tosin joku talvi pitää käyttää koko tekniikka pois keulalta ja siistiä kunnolla loppuun tuo konehuone. Häiritsee kun siellä on kaikkia ylimääräsiä kiinnikkeitä ja reikiä kun osat on olleet väärissä paikoissa :)
Saa nähdä jos tänä kesänä ehkä joku ehtisi vielä vähän tuota maalipintaa siistimään ja jos samalla vielä täräyttäisi uudet ikkunat ja ikkunalistat paikoilleen niin alkaisin olla kohtuu tyytyväinen ulkokuoreen. Tosin eipä tässä nyt niin kiire ole nuiden hommien kanssa, kun kyllähän tällä kehtaa nippa nappa nytkin ajella.
Pellikka kiillotusta ja maaliahan tosiaan kaipaisi, että jos kiinnostaa niin eiköhän me jokin sopiva diili keksitä. Eikä ole niin kiire, kun seuraavalla viikolla alkaa ihan uudet kuviot niin voi olla että jää koko laitos seisomaan jonnekkin...
Kyllä se voima taisi ihan minun ranteesta löytyä, eikä autosta siihen vaihteiston antautumiseen :D Joskohan se olisi jo tänä kesänä sen aika että saisin tuon moottoriprojektin saatettua loppuun ja mustaa valkoiselle niistä tehoista.
Kyllä se voima taisi ihan minun ranteesta löytyä, eikä autosta siihen vaihteiston antautumiseen :D Joskohan se olisi jo tänä kesänä sen aika että saisin tuon moottoriprojektin saatettua loppuun ja mustaa valkoiselle niistä tehoista.
Vielä on elossa ja tälle keväälle ja kesälle on kyllä kaikenlaista tehty ja käpistelty ihan omiin tarpeisiin riittävästi. Kaikki lähti siitä kun talvella pikkupenikat kävivät viemässä autosta vanteet alta ja samalla tunkkasivat molemmat helmat ruttuun! Tuntui että verisuoni katkeaa päästä, mutta onneksi vakuutusyhtiössä oltiin todella asiallisia ja auton korjauttaminen onnistui mukisematta. Samalla sitten korjattiin edestä hiekkapeltiä, etulokasuojaa, takaluukkua ja ovea.
Ennen vappua auto kävi vielä ammattilaisella kiillotettavana ja muutos oli kyllä ihan uskomaton verrattuna entiseen!
Vapuksi ehti vielä tulla ihan järkyttävät Ronalin tinat, että pääsi ajelemaan ja kun toisesta autosta sattui jäämään uudet renkaat yli. Vielä pitää jostakin joskus kaivaa BBS:ää tai jotakin muuta tyyliin sopivaa vannetta alle.
Laturin virittelin myös moniuralle, kun alkoi se kiilahihnan vikinä sen verran ärsyttää. Samalla tuli tehtyä uudet vesiletkut ja kuumempi termostaatti, mitä ei vielä tässä kuvassa näy. Aikaisemmin tämä on aina käynyt liian kuumana tai kylmänä, mutta nyt jopa sain järkeiltyä nestekierron siten, että lämmöt pysyvät kokoajan halutussa lämpötilassa.
Keväällä tuli laitettua myös laajakaista paikoilleen ja todettua että kaasareissa on säädöt ihan päin helvettiä. Säätöjä ropeltaessa tuli myös kokeiltua miten se tuo E85 toimii tälläisessa ja toimiihan se! Samalla tuli myös sitten tilattua isommat sisäkurkut, seosputket, järkyttävä kasa suuttimia ja vähän koteloa ja tötteröitä. Jälkikäteen kyllä tuli mieleen, että fiksumpi kaveri olisi heittänyt nuo kaasarit mäkeen ja siirtynyt nykyaikaan. Mennäät nyt kuitenkin näillä kun tälle tielle on lähdetty :)
Ettei liian helpolla pääsisi piti taas käyttää laatikko irti, koska laatikkoöljyt menivät kytkimeen. Tällä kertaa laatikosta oli mennyt kytkinakselista laakeri ja sen takia stefa vuoti öljyä. Samalla heitin sintterin tilalle normaalin massalevyt entisen SRE asetelman kanssa ja voin sanoa että itku meinasi päästä. Kaupungissa on nyt nätti ajella, mutta muuten ei kyllä ole tälläisen vehkeen juttu. Samalla tuli vaihdettua taka-akseliin taas uudet puslat kun vanhat olivat kuluneet väljiksi?!?!?
Viimeisenä nyt tuli vaihdettua uudet alkuperäiset teipit ympäri auton, maalattua muovikaaret kun kaikkia kaaria ei saanut enää alkuperäisenä uusia ja laitettua peräkonttiin uudet verhoilut ja tuhat muuta pienempää juttua VW classic partsilta mm. uudet turvavyöt jne.. Puolassa teetin myös uuden sisustan ja ratin, mutta sen laittaminen on vielä vähän vaiheessa kun pitäisi löytää 2 Golffin sähkörecarojen kiskot jostakin järkevään hintaan.
Tuossa on nyt puhelimesta muutama kuva mitä löytyi ja paljon jäi varmasti sanomattakin mitä ei nyt tähän hätään muista.
Auto on kyllä muuten toiminut oikein mukavasti ja tälle kesälle on tullut ajettua enemmän mitä muina kesinä yhteensä!
Ennen vappua auto kävi vielä ammattilaisella kiillotettavana ja muutos oli kyllä ihan uskomaton verrattuna entiseen!
Vapuksi ehti vielä tulla ihan järkyttävät Ronalin tinat, että pääsi ajelemaan ja kun toisesta autosta sattui jäämään uudet renkaat yli. Vielä pitää jostakin joskus kaivaa BBS:ää tai jotakin muuta tyyliin sopivaa vannetta alle.
Laturin virittelin myös moniuralle, kun alkoi se kiilahihnan vikinä sen verran ärsyttää. Samalla tuli tehtyä uudet vesiletkut ja kuumempi termostaatti, mitä ei vielä tässä kuvassa näy. Aikaisemmin tämä on aina käynyt liian kuumana tai kylmänä, mutta nyt jopa sain järkeiltyä nestekierron siten, että lämmöt pysyvät kokoajan halutussa lämpötilassa.
Keväällä tuli laitettua myös laajakaista paikoilleen ja todettua että kaasareissa on säädöt ihan päin helvettiä. Säätöjä ropeltaessa tuli myös kokeiltua miten se tuo E85 toimii tälläisessa ja toimiihan se! Samalla tuli myös sitten tilattua isommat sisäkurkut, seosputket, järkyttävä kasa suuttimia ja vähän koteloa ja tötteröitä. Jälkikäteen kyllä tuli mieleen, että fiksumpi kaveri olisi heittänyt nuo kaasarit mäkeen ja siirtynyt nykyaikaan. Mennäät nyt kuitenkin näillä kun tälle tielle on lähdetty :)
Ettei liian helpolla pääsisi piti taas käyttää laatikko irti, koska laatikkoöljyt menivät kytkimeen. Tällä kertaa laatikosta oli mennyt kytkinakselista laakeri ja sen takia stefa vuoti öljyä. Samalla heitin sintterin tilalle normaalin massalevyt entisen SRE asetelman kanssa ja voin sanoa että itku meinasi päästä. Kaupungissa on nyt nätti ajella, mutta muuten ei kyllä ole tälläisen vehkeen juttu. Samalla tuli vaihdettua taka-akseliin taas uudet puslat kun vanhat olivat kuluneet väljiksi?!?!?
Viimeisenä nyt tuli vaihdettua uudet alkuperäiset teipit ympäri auton, maalattua muovikaaret kun kaikkia kaaria ei saanut enää alkuperäisenä uusia ja laitettua peräkonttiin uudet verhoilut ja tuhat muuta pienempää juttua VW classic partsilta mm. uudet turvavyöt jne.. Puolassa teetin myös uuden sisustan ja ratin, mutta sen laittaminen on vielä vähän vaiheessa kun pitäisi löytää 2 Golffin sähkörecarojen kiskot jostakin järkevään hintaan.
Tuossa on nyt puhelimesta muutama kuva mitä löytyi ja paljon jäi varmasti sanomattakin mitä ei nyt tähän hätään muista.
Auto on kyllä muuten toiminut oikein mukavasti ja tälle kesälle on tullut ajettua enemmän mitä muina kesinä yhteensä!
kiskoja
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1852336
Voipi olla että kiskot jo menny tai että oot jo kyselly perään mutta vähemmän tästä kai haittaa on kun mahollista hyötyä? :p
E: lisätään myös yks peukku jo valmiiks pitkään listaan! ;)
Voipi olla että kiskot jo menny tai että oot jo kyselly perään mutta vähemmän tästä kai haittaa on kun mahollista hyötyä? :p
E: lisätään myös yks peukku jo valmiiks pitkään listaan! ;)
Hoblaa! Ei vieläkään oikein moottori toimi kunolla, vaikka on imutorvien mittaa hierottu, kurkkuja vaihdeltu ja holkkiakin torvien sisään tullut sorvailtua ja säätöjä on veivattu ihan laidasta laitaan. Muuten vetää ihan nätisti, mutta ihmeellinen kuollut kohta/rötääminen tulee 7k kierroksen kohdalle.
No jotakin kuitenkin olen saanut aikaan, eli penkkeihin tuli 2 golffin kiskot mitkä piti melkein väkisin lunastaa pois. Eihän ne tietenkään sopineet autoon suoraan, eikä penkkeihin sinne seinällekkään :) Muutaman hetken mietittyä pistelin kiskot palasiksi ja niin vain kisko meni autoon ja penkkikin mahtui vielä sen päälle. Pientä hienosäätöä vielä kaipaa, mutta omasta mielestä tuo sisusta oli ehdottomasti paras sijoitus pitkään aikaan tähän autoon.
Kohta saa hyvillä mielin pistää kotteron odottelemaan seuraavaa kesää :)
No jotakin kuitenkin olen saanut aikaan, eli penkkeihin tuli 2 golffin kiskot mitkä piti melkein väkisin lunastaa pois. Eihän ne tietenkään sopineet autoon suoraan, eikä penkkeihin sinne seinällekkään :) Muutaman hetken mietittyä pistelin kiskot palasiksi ja niin vain kisko meni autoon ja penkkikin mahtui vielä sen päälle. Pientä hienosäätöä vielä kaipaa, mutta omasta mielestä tuo sisusta oli ehdottomasti paras sijoitus pitkään aikaan tähän autoon.
Kohta saa hyvillä mielin pistää kotteron odottelemaan seuraavaa kesää :)
Ja taas mennään!
Keväällä sain sen verran itseä niskasta kiinni ja nysväsin penkkien kiskot sille mallille että sai heittää uudet penkit paikoilleen ja sain kuin sainkin Golffin vapuksi ajoon.
Tykkään kyllä vieläkin aivan uskomattoman paljon tuosta sisustasta. Takapenkkiin pitää vielä laittaa paikoilleen alkuperäinen "niskatuki" kunhan saan sen verhoiltua nahalla.
Koko talven surffailin netistä BBS:n RM tai RS vanteita, mutta sopivia ei vaan jotenkin alkanut löytyä järkevään hintaan ja silti niitä tuntui olevan jokaisen vastaan tulevan auton alla. Töissä kun sattui olemaan tylsää, niin osui ihan vahingossa silmään ilmoitus alkuperäisistä 4x100 jakoisista 8 ja 8,5x16" OZin Futuroista. Pikainen 2 minuutin googletus ei tuottanut tulosta miltä tuollaiset näyttää ykkösen alla, joten tuollaisethan piti saada kokeiluun. Samantien postia Unkariin ja kaupat oli heti tehty :D
Ihan kivasti nuo istuu alle ilman sen kummempia hieromisia ja mistään ei ota kaariin tms. kiinni, eli paksumpaa spaceria kaipaa :) Vähän kyllä vaatii sulattelua tuo ysäri lookki, mutta on nuo silti paljon paremmat kuin viime kesäiset "vanteet". Tälle keväälle piti vielä nöyrtyä tarvikemallin muovikaariin, kun viime syksynä kunnon pesurilla pyyhkäisin maalit pois minun ihan omin pikkukätösin maalaamista muoveista ja silloin meni hermot ihan totaalisesti nuiden vanhojen osien elvytykseen.
Ei kenellekään muuten sattuisi olemaan takalasin päälle mitään lippaa ja alkuperäisiä ovenkahvoja? Niin ja sinä joka kyselit tuota vanhaa sisustaa, niin nakkaa viestiä! Meni sinun numero jo syksyllä hukkaan :)
Keväällä sain sen verran itseä niskasta kiinni ja nysväsin penkkien kiskot sille mallille että sai heittää uudet penkit paikoilleen ja sain kuin sainkin Golffin vapuksi ajoon.
Tykkään kyllä vieläkin aivan uskomattoman paljon tuosta sisustasta. Takapenkkiin pitää vielä laittaa paikoilleen alkuperäinen "niskatuki" kunhan saan sen verhoiltua nahalla.
Koko talven surffailin netistä BBS:n RM tai RS vanteita, mutta sopivia ei vaan jotenkin alkanut löytyä järkevään hintaan ja silti niitä tuntui olevan jokaisen vastaan tulevan auton alla. Töissä kun sattui olemaan tylsää, niin osui ihan vahingossa silmään ilmoitus alkuperäisistä 4x100 jakoisista 8 ja 8,5x16" OZin Futuroista. Pikainen 2 minuutin googletus ei tuottanut tulosta miltä tuollaiset näyttää ykkösen alla, joten tuollaisethan piti saada kokeiluun. Samantien postia Unkariin ja kaupat oli heti tehty :D
Ihan kivasti nuo istuu alle ilman sen kummempia hieromisia ja mistään ei ota kaariin tms. kiinni, eli paksumpaa spaceria kaipaa :) Vähän kyllä vaatii sulattelua tuo ysäri lookki, mutta on nuo silti paljon paremmat kuin viime kesäiset "vanteet". Tälle keväälle piti vielä nöyrtyä tarvikemallin muovikaariin, kun viime syksynä kunnon pesurilla pyyhkäisin maalit pois minun ihan omin pikkukätösin maalaamista muoveista ja silloin meni hermot ihan totaalisesti nuiden vanhojen osien elvytykseen.
Ei kenellekään muuten sattuisi olemaan takalasin päälle mitään lippaa ja alkuperäisiä ovenkahvoja? Niin ja sinä joka kyselit tuota vanhaa sisustaa, niin nakkaa viestiä! Meni sinun numero jo syksyllä hukkaan :)
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ehkä nuo kaasarit siksi, että haluan olla erilainen nuori :D
Joskus sitten isona saataan lisätä venttiilien määrää, sähköjä ja jotakin muutakin. Mennään nyt kuitenkin näillä eväillä mitä on ja aloitetaan tekniikan päivittely kunnollisesta vaihdelaatikosta.
Työkaveri lähetteli jo kuvia, että näköjään pääsee kokeilemaan spaceri hommia. Minun laskelmien mukaan nyt pitäisi olla edessä ET14 ja takana ET17.
Joskus sitten isona saataan lisätä venttiilien määrää, sähköjä ja jotakin muutakin. Mennään nyt kuitenkin näillä eväillä mitä on ja aloitetaan tekniikan päivittely kunnollisesta vaihdelaatikosta.
Työkaveri lähetteli jo kuvia, että näköjään pääsee kokeilemaan spaceri hommia. Minun laskelmien mukaan nyt pitäisi olla edessä ET14 ja takana ET17.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa