Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987
Auton speksit ja meininki pähkinänkuoressa
1987 Volkswagen Caddy 1.6 8v
US Spec Early Westy keulakonversio (maski, valot, kiinnikkeet ja modattu hiekkapelti)
1977 vuosimallin Volkswagen Manilla Green maali
14x8,5 et8 ja 14x10 et2 Tramont TY2 vanteet /195 45 14 ja 225 40 14 Dunlopit
FK Edition coiloverit, notsatut runkopalkit, kavennettu taka-akseli sekä diy-madalluspalikat takana
Mahonkinen Nardi Classic ratti / Porsche 924 Tombstone penkit / Focal erillissarja / San Francisco Giants baseballpallo vaihdekepinnuppina
Avattavaa takaikkunaa, kromipeiliä, peltinen kromipuskuri edessä, kiilloitettu alumiinipuskuri takana, omin kätösin askarreltu verkko työnalla olevan takalaidan tilalla
Projektikone, 1.8 16v, valmistunee hiljalleen.
Caddy on ollut omistuksessani jo muutaman vuoden ja tarkoituksena on pitää halpaa hauskaa sekä toteuttaa matalampi, nopeampi ja nätimpi kokonaisuus. Kiesihän on siis ex-Ballsdeeppiläinen. Onnekseni tämä siirtyi siis Slatelta mulle sillä ihastuin tähän ensi silmäyksellä.
Vuosien varrella tätä on jalostettu ja omia rassailutaitoja siinä ohessa kohennettu. Suurin muutos tapahtui Vortexista löytyneen Westymaskin myötä ja auto sai samalla päälleen Manilla green värin pari kesää sitten. Vieläkin tämän yksilön kyljet loimottavat ja jatkossa onkin ajatus toteuttaa ylimaalaus samalla värillä, sitten kun konehuone fiksataan koneenvaihdon yhteydessä. Vanteiksikin löyty eBaystä mieluisat Tramontit ja näitä tullaan jatkossa ehkä vielä hivenen leventämään. Haussa myös vierelle yksi 15 tuumainen setti hakusessa mutta kaikki e30 ja e50 sarjaiset Bebsit ovat livahtaneet muille harrastajille.
Tämän hetkinen status on enemmän tai vähemmän seuraavanlainen.
Ja muutama kuva linkkien takaa
Kadulla
Booty
Etukulma
Tramontit viime talvena
Ja loppuun pari vanhaa klippiä
Shoeshine
Summer breeze / crane test
1987 Volkswagen Caddy 1.6 8v
US Spec Early Westy keulakonversio (maski, valot, kiinnikkeet ja modattu hiekkapelti)
1977 vuosimallin Volkswagen Manilla Green maali
14x8,5 et8 ja 14x10 et2 Tramont TY2 vanteet /195 45 14 ja 225 40 14 Dunlopit
FK Edition coiloverit, notsatut runkopalkit, kavennettu taka-akseli sekä diy-madalluspalikat takana
Mahonkinen Nardi Classic ratti / Porsche 924 Tombstone penkit / Focal erillissarja / San Francisco Giants baseballpallo vaihdekepinnuppina
Avattavaa takaikkunaa, kromipeiliä, peltinen kromipuskuri edessä, kiilloitettu alumiinipuskuri takana, omin kätösin askarreltu verkko työnalla olevan takalaidan tilalla
Projektikone, 1.8 16v, valmistunee hiljalleen.
Caddy on ollut omistuksessani jo muutaman vuoden ja tarkoituksena on pitää halpaa hauskaa sekä toteuttaa matalampi, nopeampi ja nätimpi kokonaisuus. Kiesihän on siis ex-Ballsdeeppiläinen. Onnekseni tämä siirtyi siis Slatelta mulle sillä ihastuin tähän ensi silmäyksellä.
Vuosien varrella tätä on jalostettu ja omia rassailutaitoja siinä ohessa kohennettu. Suurin muutos tapahtui Vortexista löytyneen Westymaskin myötä ja auto sai samalla päälleen Manilla green värin pari kesää sitten. Vieläkin tämän yksilön kyljet loimottavat ja jatkossa onkin ajatus toteuttaa ylimaalaus samalla värillä, sitten kun konehuone fiksataan koneenvaihdon yhteydessä. Vanteiksikin löyty eBaystä mieluisat Tramontit ja näitä tullaan jatkossa ehkä vielä hivenen leventämään. Haussa myös vierelle yksi 15 tuumainen setti hakusessa mutta kaikki e30 ja e50 sarjaiset Bebsit ovat livahtaneet muille harrastajille.
Tämän hetkinen status on enemmän tai vähemmän seuraavanlainen.
Ja muutama kuva linkkien takaa
Kadulla
Booty
Etukulma
Tramontit viime talvena
Ja loppuun pari vanhaa klippiä
Shoeshine
Summer breeze / crane test
Viimeksi muokannut john_gleasy, 19.2.2014 16:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Olen sanonut varmaan ennenkin, mutta hienoa nähdä auton kehittyneen oikeaan suuntaan vuosien varrella.
Historiasta sen verran, että 2006 kesällä hyppäsin junaan kohti Jyväskylää ja kävin ihmettelemässä kirjaimellisesti ladossa heinäpaalien alla olevaa paloauton punaista caddyä. Näky ei ollut kovin vakuuttava mutta tekniikaltaan varsin hyvässä kuosissa oleva auto lähti kuitenkin mukaan. Minun käsissä se koki melko maltilliset muutokset (tontitus + 13" smoorit), oli käytössä pari kesää ja kävi ruotsissa. Tämän jälkeen se siirtyikin slatelle, ja häneltä gleasylle.
Historiasta sen verran, että 2006 kesällä hyppäsin junaan kohti Jyväskylää ja kävin ihmettelemässä kirjaimellisesti ladossa heinäpaalien alla olevaa paloauton punaista caddyä. Näky ei ollut kovin vakuuttava mutta tekniikaltaan varsin hyvässä kuosissa oleva auto lähti kuitenkin mukaan. Minun käsissä se koki melko maltilliset muutokset (tontitus + 13" smoorit), oli käytössä pari kesää ja kävi ruotsissa. Tämän jälkeen se siirtyikin slatelle, ja häneltä gleasylle.
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Kiitokset kommenteista! I'm glad you like it!
Itsekin olen todennut useasti tämän olevan hyvinkin solidi Caddy. Muutamia paikkoja olen pohjaan fiksaillut mutta yllättävän ruostevapaa yksilö tämä on kaikinpuolin ollut. Ja hieno kuulla vähän historiasta, muistelinkin että olit arc kirjoittanut auton löytyneen ladosta. Selittää ehkä juurikin tuon hyväpeltisyyden.
Loppuvuodesta auton luotto 1.6 bensa vähän antautui ja en usko että lähden sitä fiksaamaan ennen uuden koneen valmistumista, vaikka kevät nopeasti vastaan tuleekin. Saattaa siis olla että ensi kesä kruisaillaan eri mallisen Volkkarin ratissa, mutta onneksi tuokin on kultaiselta kasarilta.
Itsekin olen todennut useasti tämän olevan hyvinkin solidi Caddy. Muutamia paikkoja olen pohjaan fiksaillut mutta yllättävän ruostevapaa yksilö tämä on kaikinpuolin ollut. Ja hieno kuulla vähän historiasta, muistelinkin että olit arc kirjoittanut auton löytyneen ladosta. Selittää ehkä juurikin tuon hyväpeltisyyden.
Loppuvuodesta auton luotto 1.6 bensa vähän antautui ja en usko että lähden sitä fiksaamaan ennen uuden koneen valmistumista, vaikka kevät nopeasti vastaan tuleekin. Saattaa siis olla että ensi kesä kruisaillaan eri mallisen Volkkarin ratissa, mutta onneksi tuokin on kultaiselta kasarilta.
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Hiljalleen alkaa mottikin pysymään läjässä. Vielä pitäisi hankkia kaikennäköistä hilpettä tuohon kylkeen, kuten sytytysosat (ei mitään tatsia millä toteuttaisi), vesipumppu, öljypumppu, vauhtis, kytkin, kaasareiden vivustot, hihnat, ynnä muuta pientä.
Kone on pinottu Gt Caddyn lohkon päälle jossa virranjakaja sijoittuu tuohon lohkon etualalla olevaan reikään. Nyt kuitenkin jakaja siirtyy ylös kanteen, koska 16v. Soveltamista soveltamista. Meneeköhän homma vituiks jos jättääkin jakajan tuohon lohkoon apuakselin päähän eikä siirräkään ylös kanteen pakonokan päähän? Kuitenkin apuakseli ja nokka-akselit pelittävät samassa rytmissä.
Kone on pinottu Gt Caddyn lohkon päälle jossa virranjakaja sijoittuu tuohon lohkon etualalla olevaan reikään. Nyt kuitenkin jakaja siirtyy ylös kanteen, koska 16v. Soveltamista soveltamista. Meneeköhän homma vituiks jos jättääkin jakajan tuohon lohkoon apuakselin päähän eikä siirräkään ylös kanteen pakonokan päähän? Kuitenkin apuakseli ja nokka-akselit pelittävät samassa rytmissä.
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Taidan laittaa jakajan tuohon lohkoon ja tulpata nokka-akselin holen. Haluan olla erilainen nuori sekä samalla säästyä säädöltä. Vanhasta koneesta taidan purkaa öljypumpun ja jakajan jotta pääsen vähän mallailemaan. Tosin mitään varmuutta tuosta 1.6 koneen hilppeiden sopivuudesta 1.8 lohkoon ole, mutta selviääpähän sitten testaamalla.
Samassa syssyssä kun kone vaihdetaan olisi suoraansanoen hölmöä jättää konehuonetta siistimättä ja maalaamatta. Samalla vedetään myös uudelleen tuo Manilla Green ulkokuoreen. Mutta näillä aikatauluilla nämä muutokset tapahtuvat hissukseen vuoden 2014 aikana. Niin ja sistustakin oli vetänyt pahasti homeeseen joten sekin taitaa vihdoin mennä kokonaan uusiksi.
Samassa syssyssä kun kone vaihdetaan olisi suoraansanoen hölmöä jättää konehuonetta siistimättä ja maalaamatta. Samalla vedetään myös uudelleen tuo Manilla Green ulkokuoreen. Mutta näillä aikatauluilla nämä muutokset tapahtuvat hissukseen vuoden 2014 aikana. Niin ja sistustakin oli vetänyt pahasti homeeseen joten sekin taitaa vihdoin mennä kokonaan uusiksi.
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Tietty jos haluut ostaa täysin osina olevan XS Yamahan niin anna tulla tarjousta :)
Tölkistä vielä tarinaa kun Demon mainitsikin tuon taloprojektin. Auton siis ostin osittain silmällä pitäen sitä että kunnostan tämän helpolla avittamaan talon remontointia. Nyt iskarit, jouset, kytkimen, työsylinterin, jarrut, sekä kohtapuoliin koko tekniikan vaihtaneena ei voi enää puhua helposta :) isoksi onneksi kori on todella kovapeltinen ottaen huomioon auton seisotuksen metsän reunassa viimeisen kuuden vuoden ajan.
Jos muitakin kiinnostelee muutkin projektit kuin autot niin tuolta löytyy -> http://rauhakyladreamin.blogspot.fi/
Tölkistä vielä tarinaa kun Demon mainitsikin tuon taloprojektin. Auton siis ostin osittain silmällä pitäen sitä että kunnostan tämän helpolla avittamaan talon remontointia. Nyt iskarit, jouset, kytkimen, työsylinterin, jarrut, sekä kohtapuoliin koko tekniikan vaihtaneena ei voi enää puhua helposta :) isoksi onneksi kori on todella kovapeltinen ottaen huomioon auton seisotuksen metsän reunassa viimeisen kuuden vuoden ajan.
Jos muitakin kiinnostelee muutkin projektit kuin autot niin tuolta löytyy -> http://rauhakyladreamin.blogspot.fi/
Viimeksi muokannut john_gleasy, 19.4.2014 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ai tää talo homma oli sun.
En muista missä törmäsin mutta joskus varmaa vuosi sitten vähän seurailin tuota..
ja aivan helvetin kateellisena tietenkin :)
Siellä näyttäisi olevan jo ihan hyvällä mallilla ku lattiavalut tehty. Onnea loppu projektiin.
Sulla on kyllä ollut tyylikästä kerrontaa ja dokumentointia harrasteista.
Hyvää silmää kuville ja kivaa kalustoa.
Tässä voit kuvitella ison peukun!
En muista missä törmäsin mutta joskus varmaa vuosi sitten vähän seurailin tuota..
ja aivan helvetin kateellisena tietenkin :)
Siellä näyttäisi olevan jo ihan hyvällä mallilla ku lattiavalut tehty. Onnea loppu projektiin.
Sulla on kyllä ollut tyylikästä kerrontaa ja dokumentointia harrasteista.
Hyvää silmää kuville ja kivaa kalustoa.
Tässä voit kuvitella ison peukun!
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Nopeeta takapään mallailua. Taitaa mennä linkityshommiksi.
Viimeksi muokannut john_gleasy, 31.10.2014 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No onhan tää nyt aivan helmi ja mitä vielä muutokset tuo tullessaan, ossoomia täältä :)
Itse tykkäilen kovasti erityisesti tuosta rengas/vanne kombosta. On ns pullakumit eikä mitään ihan överivenyjä. Nice!
Siirsin tän projektipuolelle.
Kumminkin senverran isoja muutoksia joka suunnassa että eiköhän tässä ole projektia enemmän mitä monessa muussa yhteensä ;)
Itse tykkäilen kovasti erityisesti tuosta rengas/vanne kombosta. On ns pullakumit eikä mitään ihan överivenyjä. Nice!
Siirsin tän projektipuolelle.
Kumminkin senverran isoja muutoksia joka suunnassa että eiköhän tässä ole projektia enemmän mitä monessa muussa yhteensä ;)
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Viikonlopun osalta projekti oli aikalailla jäissä, ehdin toisen tornin irroittamaan, siirtämään paikalleen ja heppailemaan kiinni. Muuten projekti edennyt lähinnä palikkatilausten osalta. Nelilinkkisetti jäi haaviin ebäystä, sisustaan hommasin osan kankaista ja mittarit löytyivät mutta sofort-kaufen nappia ei ole vielä tullut paineltua. Viairin tuplaneulalliset tulossa siis.
Viimeksi muokannut john_gleasy, 3.11.2014 9:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Tuli hitsikoneen kanssa yllättävä probleema, joten iskaritornit edelleen kesken. Sisäloksuja tuli runnottua ja tuli sinne jonkin verran tiloja. Saa nähdä riittääkö. Myös coilit purin ja nyt on hakusessa lyhemmät patruunat niihin sisälle. Lyhennetään coilin runkoa sitten sopivasti. Pohjasta purin aikalailla loput hilut, akselin ja bensatankin. Onneksi ei tullut ylläreitä vastaan. Tää on hemmetin kovapeltinen Caddyksi. Nyt pääsee mallaamaan takapäätäkin jo takaisinpäin kun posti toi paketin. Postin täti haukkui painavaksi.
Jenkki Ebayn linkkisarja osoittautui nopealla mallailulla aika buenoksi. Hyödynsin Caddyn orkkis lehtijousien etukiinnikkeitä suoraan. Nyt joko lyhentää nuo tangot tai siirtää korin etukiinnikkeitä noin 80 milliä niin sitten on takanapa keskellä kaarta. Tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa tanko on ns. yläasennossa, pikku modi runkoon ja napa menee ylemmäs. Tuossa kohtaa on kaari lipan reunassa, eli aika lähellä tulevaa ajoasentoa. Toisinaan hommat menee ihan hanskaan. Mä jo odotin ett pitää soveltaa ja paljon. Ainut mitä tarvii ehkä siirtää on tankki ja se siirtyy todennäköisesti muutenkin. Pakoputkesta ei osaa sanoa vielä mitään.
Kyl tää tästä.
Jenkki Ebayn linkkisarja osoittautui nopealla mallailulla aika buenoksi. Hyödynsin Caddyn orkkis lehtijousien etukiinnikkeitä suoraan. Nyt joko lyhentää nuo tangot tai siirtää korin etukiinnikkeitä noin 80 milliä niin sitten on takanapa keskellä kaarta. Tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa tanko on ns. yläasennossa, pikku modi runkoon ja napa menee ylemmäs. Tuossa kohtaa on kaari lipan reunassa, eli aika lähellä tulevaa ajoasentoa. Toisinaan hommat menee ihan hanskaan. Mä jo odotin ett pitää soveltaa ja paljon. Ainut mitä tarvii ehkä siirtää on tankki ja se siirtyy todennäköisesti muutenkin. Pakoputkesta ei osaa sanoa vielä mitään.
Kyl tää tästä.
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Nyt ollaan lattiassa. Mulla on ollut pitkään salainen haave; oon halunnut saada Caddystä helmat maahan sekä sen näyttämään oikeasti matalalta. Tänään se haave toteutui ja nyt mun pitää keksii uusi haave. Ehkä se on se takavetoisuus. Vaikka auto on tuhannen paloina niin ei tässä näe juuri mitään syytä miksi tää homma ei ois tuolla kadulla vielä 2015 aikana. Paitsi motivaationpuutteen.
Epätoivo ja mittapuuna 183 senttinen mies. Auto on nyt säälittävän mini.
Jotta kymppi mahtui taakse niin sisälokarit menivät uusiksi.
Lattiassa oli ruostetta, joten nähtiin paremmaksi irroittaa koko lattia sekä alatukivarsikannakkeet. Kiinnitettään takaisin vähän ylemmäs. Samalla hyttiin laitettiin muutama tuki ettei valmiiksi vino kori vinoudu ja vahingossa suoristu. Myös "etulippa maahan" tavoite toteutui.
Ja kaikille huolestuneille, helma ei nouse maasta, eli roima sukellus on nyt se ainut vaihtoehto ala-asennossa. Ellei sitten nostais lokasuojankaaria?
Epätoivo ja mittapuuna 183 senttinen mies. Auto on nyt säälittävän mini.
Jotta kymppi mahtui taakse niin sisälokarit menivät uusiksi.
Lattiassa oli ruostetta, joten nähtiin paremmaksi irroittaa koko lattia sekä alatukivarsikannakkeet. Kiinnitettään takaisin vähän ylemmäs. Samalla hyttiin laitettiin muutama tuki ettei valmiiksi vino kori vinoudu ja vahingossa suoristu. Myös "etulippa maahan" tavoite toteutui.
Ja kaikille huolestuneille, helma ei nouse maasta, eli roima sukellus on nyt se ainut vaihtoehto ala-asennossa. Ellei sitten nostais lokasuojankaaria?
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Lattia ja auto kohtasivat jälleen. Ja ainakin toistaiseksi, homma näyttäisi toimivan. Lattia nousi ylemmäs eli nyt auton alin kohta on helmojen kantit, joiden päällä se kuvissa makaa. Alatukivarsikiinnikkeet ovat niistä sentin ylempänä.
Kuvassa keula on kasattu tukivarsia ja tolppia myöten. Pussit puuttuu sillä iskarit on nelisen senttiä liian pitkät ja pussi tarvitsee lisätilaa. Tämä hoituu samalla kun sisälokarit kokevat vielä muutosta. Vanne makaa ulkoloksun sisäpintaan mutta pitäis pystyä alhaalla ihan pikkusen kääntämäänkin. Kuvissa lokari on kiinnitetty paikalleen.
Takapäässä on vain vanne tällä hetkellä ilman ripustuksia. Seuraavaksi alkaakin jumppa tuon taka-akselin kanssa. Mutta eteenpäin mennään ja ekan kerran saa palautetta että tämä idioottimainen projekti voi jopa toimia. Itselle nyt vähän pistää silmään tuo perän roikkuva luukki, koska takalokarinkaaret ovat etusia alempana. Mutta ehkä jätän ne nyt toistaiseksi rauhaan. Onpahan se ainakin dekissä.
Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987
Mitäs tälle kuuluu?
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987
Ihan kohtalaistahan tälle kuuluu. Homma venyi, eskaloitui ja paukkui niin moneen suuntaan että aikataulut lensi ikkunasta. Ehkä ensi kaudeksi ajossa, toivon mukaan.
Pahoittelut äärimmäisen huonolaatuisista kuvista. Vaikka autoja kuvailenkin toisinaan niin suutarin lapsilla ei selkeästi ole kenkiä tässäkään kohtaa. Auto on lattiassa ja sisustasta tuli vahingon kautta suht race. Suurpiirteinen ajokorko löytyy toiseksi alimmaisesta kuvasta.
Pahoittelut äärimmäisen huonolaatuisista kuvista. Vaikka autoja kuvailenkin toisinaan niin suutarin lapsilla ei selkeästi ole kenkiä tässäkään kohtaa. Auto on lattiassa ja sisustasta tuli vahingon kautta suht race. Suurpiirteinen ajokorko löytyy toiseksi alimmaisesta kuvasta.
Viimeksi muokannut john_gleasy, 29.6.2016 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987
Mites talorojekti, loppuu toi blogi "hieman" kesken?
Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987
Caddy näyttää kyllä härskiltä :D
Tuleeko "sisustaan" enää muuta, vai jääkö noin?
Tuleeko "sisustaan" enää muuta, vai jääkö noin?
-
- -
- Viestit: 38
- Liittynyt: 29.7.2009 10:07
- Viesti:
Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987
Sebastian kirjoitti:Mites talorojekti, loppuu toi blogi "hieman" kesken?
Hyvä kun muistutit. Pitäisikin blogi päivittää :D Talossa olen asunut puolisen vuotta, joten on se blogijuttuja paljon pidemmällä. Otetaan paremmat kuvat sitten kesämmällä.
VMJ kirjoitti:Tuleeko "sisustaan" enää muuta, vai jääkö noin?
Sisustaan tulee vielä turvakaaret, nukattu kojelauta, pedaaliboxi, alumiiniset ovipahvit, sekä pintojen siistintä ja maalaus. Tarkoitus jättää hytti kohtalaisen alkeelliseksi. Alunperin oli suunnitelmissa tehdä pappasisusta ja sitten se lipsahti erinäisten mielihalujen kautta hyvin race henkiseksi.
Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987
Alunperin oli suunnitelmissa tehdä pappasisusta ja sitten se lipsahti erinäisten mielihalujen kautta hyvin race henkiseksi.
Race ei voi mennä koskaan pieleen.
Odotan innolla sun toimenpiteitä kaarien suhteen.
Hieman haaveillu omaankin käddyyn kehikkoa sisälle, mutta jotenkin jännitän tilan ahtautta.
Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987
Cäccylä näyttää hienolta
Laitahan taloprokkiksestakin blogiin juttua
Laitahan taloprokkiksestakin blogiin juttua
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 94 vierailijaa