Morjesta. Alottelempa taas uutta topikkia uudesta käyttiksestä. Taas koppaa uudempaa tuli hommattua rikkoontuneen kolmos gtd:n tilalle(tulkaa hakee pois)
Elikkä kyseinen auto on huoltokirjan perusteella tuotu saksasta 2009 vuoden jälkeen(ei varmaan suomeen oo koskaan ollut saatavillakaan?)
Koneena 1.9tdi AHF, varusteina mm:
+automaatti-ilmastointi
+recaron sinimustat penkit ristiselän sekä -reisituen säädöllä,keskikyynärnoja
+sähkölasit x4
+sähköpeilit
+nahkapintainen sportti ratti
+nahkapinnotetta vähän muuallakin
+mukitelinettä löytyy takapenkkiläisillekin
Varmaan aika yleiset gtin varusteet. En ymmärrä miksei tääki vois olla oikialta mallinimeltään GTD. Tyhmänkuulonen gtitdi :D
Vähän pintaruostetta on tullut muutamaan kohtaan koria,pitää paikkamaalailla joskus.
Vakkari pitäs asennuttaa paikalleen. Edellisellä omistajalla ollut vuodesta 2011 asti, 100tkm ajettu sinä aikana. Nyt mittarissa siis 315tkm. Aika vähän diisseliks :o
Sisustan pesin tästä jo ja kyllä lähti ruskiaa nestettä. Merkit poistin myös takaa.
Keskuslukossa on jotain ihanaa häikkää, vikakoodeja tais antaa 3:sta ovesta..
Jos ens kesänä sitten vannetta ja alustaa sais hommattua. Mukavaa taas kaikki alusta tehä.. -.-
Että sellasta! Saa nähä mille sitä ryhtyy. Paljon ois mielessä mutta Matilla on niin kova rahan nälkä että lompsa ei paöjo ehi täyttymään.
Kuvia!
VW Golf GTD -98 bagged
Valvoja: ffp jäsenet
VW Golf GTD -98 bagged
Viimeksi muokannut ShuFFel, 30.6.2016 15:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kirjotellaas tänneki välillä. Syksy ja talvi meni aikalailla sellaisenaan, sisustaan ny valkoset ledit jokapaikkaan ja umpiot vaihtui, lastukin tuli laitettua joulun aikaan. Siitä kiitokset täällä foorumilla pyörivälle tekille. Hyvin on toiminu!
Huoltoakin on tullut tehtyä. Jakopää hiluineen, laturi, vesipumppu, hihnoja, termari, jarrupalat taakse. Ennen kuin katsastin niin ta-technixin alusta löysi paikalleensa. Osaako kukaan sanoa, kun kylmällä ilmalla käynnistää auton niin laturin merkkivalo jää joksikiaikaa palamaan, ja kun pumppaa kaasua niin valo voimistuu sitä mukaa? Tämä ilmennyt siis laturin vaihdon jälkeen.
Kesävanteet tilasin (alustan kanssa) jälleen Jh-soundilta, sopivaan paketti hintaan :) Hyvää palvelua!
Vanteet ovat Japan racing jr11, 18x9.5 et30 jokainen. Edessä vaati 7mm spacerin että mahtui olemaan.
Kesäauton vanteet ovat Mam mt1, 17x9
Mutta suunnitelmat sitten muuttui tämän auton suhteen sen verran että taitaa talviautoksi tulla/jäädä sittenkin.. Kaverilta lunastin suht edullisesti lievästi sanoen surullisen kuuluisan vr6 golffin. Sen verran varusteita hintaan nähden että pakko oli saada, ja onhan se vr6 ollutkin aina haaveena omistaa :)
Tässä yksilössä varusteina mm. täysnahkasisusta, 4x sähkölasit, sähköpeilit, absit ja 2x airbag, EDS, puinen vaihekepin nuppi, nahkaratti ja käsijarrukahva, ja kyseenalaisin on (muka) ilmastointi, Kaikki kilkkeet kyllä löytyy mutta ihan tavallinen lämpötilasäädin paneeli tossa on? Erwin sanoo että "air condition with electronic control". Joku kertoo mitä mitä?
Ja kuskin puolella sähkölaseissa yllättäen jotain häikkää. Edessä kytkin ei sano mitään, takana naksuu. Mistähän lähteä vikaa etsimään?
Huonoja kuvia sisustasta puunailujen jälkeen, pitää kesämmällä ottaa parempia.
Jotain tekemistä piti keksiä vapaapäivän ajankuluksi, joten tekasin joey modin etuvaloihin. Vilkut pitää uusia sekä sumarit, mutta ne ei ole ensisijaisena.
Jospa se kesä sieltä vielä tulis, tekemistä riittäis kyllä! :)
Huoltoakin on tullut tehtyä. Jakopää hiluineen, laturi, vesipumppu, hihnoja, termari, jarrupalat taakse. Ennen kuin katsastin niin ta-technixin alusta löysi paikalleensa. Osaako kukaan sanoa, kun kylmällä ilmalla käynnistää auton niin laturin merkkivalo jää joksikiaikaa palamaan, ja kun pumppaa kaasua niin valo voimistuu sitä mukaa? Tämä ilmennyt siis laturin vaihdon jälkeen.
Kesävanteet tilasin (alustan kanssa) jälleen Jh-soundilta, sopivaan paketti hintaan :) Hyvää palvelua!
Vanteet ovat Japan racing jr11, 18x9.5 et30 jokainen. Edessä vaati 7mm spacerin että mahtui olemaan.
Kesäauton vanteet ovat Mam mt1, 17x9
Mutta suunnitelmat sitten muuttui tämän auton suhteen sen verran että taitaa talviautoksi tulla/jäädä sittenkin.. Kaverilta lunastin suht edullisesti lievästi sanoen surullisen kuuluisan vr6 golffin. Sen verran varusteita hintaan nähden että pakko oli saada, ja onhan se vr6 ollutkin aina haaveena omistaa :)
Tässä yksilössä varusteina mm. täysnahkasisusta, 4x sähkölasit, sähköpeilit, absit ja 2x airbag, EDS, puinen vaihekepin nuppi, nahkaratti ja käsijarrukahva, ja kyseenalaisin on (muka) ilmastointi, Kaikki kilkkeet kyllä löytyy mutta ihan tavallinen lämpötilasäädin paneeli tossa on? Erwin sanoo että "air condition with electronic control". Joku kertoo mitä mitä?
Ja kuskin puolella sähkölaseissa yllättäen jotain häikkää. Edessä kytkin ei sano mitään, takana naksuu. Mistähän lähteä vikaa etsimään?
Huonoja kuvia sisustasta puunailujen jälkeen, pitää kesämmällä ottaa parempia.
Jotain tekemistä piti keksiä vapaapäivän ajankuluksi, joten tekasin joey modin etuvaloihin. Vilkut pitää uusia sekä sumarit, mutta ne ei ole ensisijaisena.
Jospa se kesä sieltä vielä tulis, tekemistä riittäis kyllä! :)
Kuskin sähkölasivika selvisi kun purki ovipahvin.. Ei ollut koko moottoria paikallaan, ja vaijerikin poikki. Uutta etsiskellessä..
Käyttis tdi sai kesävalssit alle, pitää kuvia laitella paremmalla ajalla. Paikkamaalausta pitäisi sitten kesälomalla toteuttaa,ja jos nuo lipat vaihtaisi toisiin, samalla korinväriin maalaten.
Käyttis tdi sai kesävalssit alle, pitää kuvia laitella paremmalla ajalla. Paikkamaalausta pitäisi sitten kesälomalla toteuttaa,ja jos nuo lipat vaihtaisi toisiin, samalla korinväriin maalaten.
Nyt on verkkuun moottori+lasinnostaja löydetty (kiitos Askelmittari), ei tosin varmaan ole täysin oikeanmallinen kun aina vähän kerrallaan ikkuna aukeea/menee kiinni. No ei haittaa.
Käyttis diiselille sellasta tapahtunut että tuli vaihettua vanteita.. :D
Osasyynä varmaan se että ei etuvanteet tule niin ulos, ja ehkä joskus saisi vielä tiputettua alemmas jos vihtii pilata työmatkat lopullisesti.
B pilarit mustalla, sekä kattoverhoilun sekä pilarit sisältä maalasin mustaksi. Jalopuucentteri keskeltä piiloutui harjattualumiini look teipin alle. Freshi muutos. Kahvat pitäisi hommata kaikki uudet kun ovat niin kulahtaneet.Ja no löytyyhän sieltä vähän tumman sinistäkin.
Pahasti vielä keulii tuo auto, perää pitäis pikkasen nostaa ku keulaa ei tolla vakaajalla kärsi enää laskea. Mankelointia luvassa ihan pian. Jne kaikkea pientä. Juhannuksen aikoihin sitten sitä paikkamaalausta.. Vai meneeköhän taas ylimaalaukseksi. ;)
Puunauspäivä näin vapun kunniaksi.
Huono kuva sisustasta
Jatketaan harjotuksia..
Käyttis diiselille sellasta tapahtunut että tuli vaihettua vanteita.. :D
Osasyynä varmaan se että ei etuvanteet tule niin ulos, ja ehkä joskus saisi vielä tiputettua alemmas jos vihtii pilata työmatkat lopullisesti.
B pilarit mustalla, sekä kattoverhoilun sekä pilarit sisältä maalasin mustaksi. Jalopuucentteri keskeltä piiloutui harjattualumiini look teipin alle. Freshi muutos. Kahvat pitäisi hommata kaikki uudet kun ovat niin kulahtaneet.Ja no löytyyhän sieltä vähän tumman sinistäkin.
Pahasti vielä keulii tuo auto, perää pitäis pikkasen nostaa ku keulaa ei tolla vakaajalla kärsi enää laskea. Mankelointia luvassa ihan pian. Jne kaikkea pientä. Juhannuksen aikoihin sitten sitä paikkamaalausta.. Vai meneeköhän taas ylimaalaukseksi. ;)
Puunauspäivä näin vapun kunniaksi.
Huono kuva sisustasta
Jatketaan harjotuksia..
Viimeksi muokannut ShuFFel, 8.7.2015 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jälleen tapahtunut jotain pientä... Nyt lomalla otin taas kaverin kanssa työn alle ton käyttiksen ja niinhän siinä kävi että maalattiin se yliasti toisella sävyllä. :D Vähän vähemmällä pääsi mitä viime kesänä mk3:sen kanssa..
Olihan tässäkin ruostetta mutta lähinnä pintaruostetta mitkä kaveri lasimurskalla puhalsi puhtaaksi. Vasen lokari meni ainoastaan vaihtoon.
Ebaysta tilasin r-line korisarjan mikä nyt loman lopussa saapui vasta. Ne vielä maalaamatta.
Sisustaan sen verran päivitystä että asennusta odottaa Gladenin 8" erkkasatsi, ja kahvojen jalopuut olisi tarkotus samalla sinisellä maalata.
Kuvat jotenkuten järjestyksessä.
Värinä siis LB5r jota ainakin r32:ssa käytetään, vähän normaalia tummempi sävy siitä. Osui aika nappiin :)
Piti varsin huviksi ottaa videota maalauksesta, puhelin laatu jnejne mutta tästä löytyy nopeutettu kooste:
http://s590.photobucket.com/user/ShuFFe ... ml?filters[user]=89434293&filters[recent]=1&sort=1&o=0
Pitää taas kuvia räpsiä kun loputkin osat maaleissa.
Lukekaa jos jaksatte ja jos kiinnostaa :P
Olihan tässäkin ruostetta mutta lähinnä pintaruostetta mitkä kaveri lasimurskalla puhalsi puhtaaksi. Vasen lokari meni ainoastaan vaihtoon.
Ebaysta tilasin r-line korisarjan mikä nyt loman lopussa saapui vasta. Ne vielä maalaamatta.
Sisustaan sen verran päivitystä että asennusta odottaa Gladenin 8" erkkasatsi, ja kahvojen jalopuut olisi tarkotus samalla sinisellä maalata.
Kuvat jotenkuten järjestyksessä.
Värinä siis LB5r jota ainakin r32:ssa käytetään, vähän normaalia tummempi sävy siitä. Osui aika nappiin :)
Piti varsin huviksi ottaa videota maalauksesta, puhelin laatu jnejne mutta tästä löytyy nopeutettu kooste:
http://s590.photobucket.com/user/ShuFFe ... ml?filters[user]=89434293&filters[recent]=1&sort=1&o=0
Pitää taas kuvia räpsiä kun loputkin osat maaleissa.
Lukekaa jos jaksatte ja jos kiinnostaa :P
Noniin nyt alkaa oleen auto valmis. Pieniä mutkia oli matkassa mm. takapuskurin kanssa. Ei passannut millään paikalleen (ylläripylläri) Joten se piti katkasta keskeltä kahtia ja jatkaa noin 2cm:llä. Noh loput osat saatiin kuitenkin nipin napin loman loppuun mennessä maaleihin ja kiireellä kasaamaan.. :D
Tuli myös se erkkasatsi asennettua paikalleen, samalla vejin johdot uusiksi takapäässä ja koitin järjestellä het vimosen päälle kutistesukan ja koristesukan avulla. :DDDD
Vanteet tuli taas swapattua Verkusta tähän, jotta mahtuu renkaat pyörimään kun kyytiläisiä ottaa. Pitää hommata ens kesäksi ne kapeammat kumit keskineille. Tai mahollisesti kiertoon koko vanteet..
Slamitilta tuli muutaman viikon odottelun jälkeen vihdoin se perinteinen mutta toimiva Cupran lippa, jonka sain asennettua samalla paikoilleen kun vanteet vaihdoin, Sopii kyllä täydellisesti ulkonäköön. Vielä loppuviimeistelyt ja se alkais oleen siinä. :)
Tuli myös se erkkasatsi asennettua paikalleen, samalla vejin johdot uusiksi takapäässä ja koitin järjestellä het vimosen päälle kutistesukan ja koristesukan avulla. :DDDD
Vanteet tuli taas swapattua Verkusta tähän, jotta mahtuu renkaat pyörimään kun kyytiläisiä ottaa. Pitää hommata ens kesäksi ne kapeammat kumit keskineille. Tai mahollisesti kiertoon koko vanteet..
Slamitilta tuli muutaman viikon odottelun jälkeen vihdoin se perinteinen mutta toimiva Cupran lippa, jonka sain asennettua samalla paikoilleen kun vanteet vaihdoin, Sopii kyllä täydellisesti ulkonäköön. Vielä loppuviimeistelyt ja se alkais oleen siinä. :)
Päivitellääs välillä.
Verkku tuli syksyllä vaihettua 3b variantti tdi automaatti passattiin, johon ois edessä kansiremontti kun kerää painetta liikaa. Myöskään sisälle ei tule lämmintä, pitäisi kenno varmaan puhdistaa. Termarin vaihto ei vaikuttanut. Samalla myös jakopään hilut vaihtaa. Olisi varmin jos jostain löytyisi ehjä AFN kansi, niin säästyis aikaa ja sais heti poissuljettua sen etteikö kansi olis halennu. Sillä olisi tarkoitus talvi ajella, että saisi golffin lykättyä pukkien päälle ja laitella pussit, sekä tehä runkoon tilaa ja vakaaja vaihtaa.. Kaikenlaista tekemistä luvassa..
Perus huoltoa tullut tehtyä golffille, mm. Etupyöränlaakerit, takajarrusatulat putsattu sekä toiselle puolelle kokonaan uus satula katkenneen ilmausnipan takia, takalevyt vaihdettu, ja vielä pitäis käsijarruvaijeri vaihtaa.
Kontissa tällähetkellä 15" basso ja kotelo mallia -mahtuu juuri, joten se ainakin menee vaihtoon että mahtuu kompuran ja säiliön asentaan järkevästi. Vinkit sun muut olisi tervetulleita, mm. Mitä kautta letkut kannattais vetää eteen sekä taakse, jne..
Toiset kesävanteet pitäisi löytää noiden Mamien tilalle, meinaa olla turhan pienet.
Tämä projekti on vielä niin vaiheessa että lisää tekstiä ja myös jopa kuvia tulee vasta myöhemmin, sitten kun on mahollista alottaa rakenteleen.
Verkku tuli syksyllä vaihettua 3b variantti tdi automaatti passattiin, johon ois edessä kansiremontti kun kerää painetta liikaa. Myöskään sisälle ei tule lämmintä, pitäisi kenno varmaan puhdistaa. Termarin vaihto ei vaikuttanut. Samalla myös jakopään hilut vaihtaa. Olisi varmin jos jostain löytyisi ehjä AFN kansi, niin säästyis aikaa ja sais heti poissuljettua sen etteikö kansi olis halennu. Sillä olisi tarkoitus talvi ajella, että saisi golffin lykättyä pukkien päälle ja laitella pussit, sekä tehä runkoon tilaa ja vakaaja vaihtaa.. Kaikenlaista tekemistä luvassa..
Perus huoltoa tullut tehtyä golffille, mm. Etupyöränlaakerit, takajarrusatulat putsattu sekä toiselle puolelle kokonaan uus satula katkenneen ilmausnipan takia, takalevyt vaihdettu, ja vielä pitäis käsijarruvaijeri vaihtaa.
Kontissa tällähetkellä 15" basso ja kotelo mallia -mahtuu juuri, joten se ainakin menee vaihtoon että mahtuu kompuran ja säiliön asentaan järkevästi. Vinkit sun muut olisi tervetulleita, mm. Mitä kautta letkut kannattais vetää eteen sekä taakse, jne..
Toiset kesävanteet pitäisi löytää noiden Mamien tilalle, meinaa olla turhan pienet.
Tämä projekti on vielä niin vaiheessa että lisää tekstiä ja myös jopa kuvia tulee vasta myöhemmin, sitten kun on mahollista alottaa rakenteleen.
Re: VW Golf GTI TDI -98 goes bagged
Loppukesä ajeltiinkin tuossa kuosissa.
Vanteet meni kiertoon jälleen kerran, kyllä se concavea pitää saada takasin täksi kesäksi.
Pussien asennus on nyt ollut käynnissä, pikkuhiljaa.. Tän ei pitäny olla talvella ajossa mutta kävi pari muuttujaa sen suhteen.
Murehditaan sitä leimaamista sitten kun sen aika.. Kellään muulla TI-paketista tehtyä ilma-alustaa otteessa?
Vanteet meni kiertoon jälleen kerran, kyllä se concavea pitää saada takasin täksi kesäksi.
Pussien asennus on nyt ollut käynnissä, pikkuhiljaa.. Tän ei pitäny olla talvella ajossa mutta kävi pari muuttujaa sen suhteen.
Murehditaan sitä leimaamista sitten kun sen aika.. Kellään muulla TI-paketista tehtyä ilma-alustaa otteessa?
Re: VW Golf GTD -98 bagged
Päivitellääs. Pussit asennettu ja hyvin pelittäny, etupää keulii vain vielä ja takapäähän pitäisi asentaa siirtopalat kun sais vaan aikaseks. Samalla pitäis muokata pussien kiinnityskohtaa takana, ettei ne olisi kovin väännätyksellä.
Puskuri meni kertaalleen jo vaihtoon eläinkolarin takia, nykyiseen asennusta odottavat alkuperäset ritilät. Umpioita ajattelin vähän muokata. Kaikkea pientä vielä..
Puskuri meni kertaalleen jo vaihtoon eläinkolarin takia, nykyiseen asennusta odottavat alkuperäset ritilät. Umpioita ajattelin vähän muokata. Kaikkea pientä vielä..
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa