Vw Postigolf mk3 Variant goes tuned
Valvoja: ffp jäsenet
Vw Postigolf mk3 Variant goes tuned
Moro vain kaikille jäsenille, Ensi kertaa olen tälläist projektia tekemässä ja neuvoja voi antaa ja kommenttia myös mitä tekisin toisin. Projekti kohteena siis kyseinen ex postigolffi Joka maalattu Mattamustaksi..
Tietoja lisää: Autolla ajettu vain 180tkm ja Ruosteeton yksilö "hyvällä pidolla ollut", Aina mennyt heittämällä katsastuksesta läpi mutta nyt eipä sitten mennytkään, Ajoltaanki aivan loistavassa kunnossa ja Automaatti vaihtelee hyvin, Ei vuoda nesteitä eikä mitään ylimääräsiä ääniä kuulu.. Nyt pitäis saada vain pikkasen ehostettua hienomman näköiseksi tätä kyseistä Postigolffia.
Kuva ostohetkestä:
Lista mitä Tulossa:
-Fk higk tec madallusjouset 40mm
-vr6 merkitön maski
-Kirkkaat etuvilkut puskuriin.
-Angel eyes ajovalot tummal optiikalla.
-Pientä korisarjan mietintää ehkäpä?
-Barzetan Black lip-polish 16x7,5"
-Carbon 3Md teippaus konepeltiin..
-Tummennukset laseihin 20% kalvoilla?
-Musiikki laitteiden päivitystä myöhemmin..
-Sisustaan vois kans jotain keksiä uutta :)
Rahaa siis käytetään tähän harvinaiseen Golopalloon, Ekaksi vain se katsastus puoli!
Lisää kuvia tulee myöhemmin ku käyn napsimassa, Antakaaha mielipiteitänne kiitos ;)
Tietoja lisää: Autolla ajettu vain 180tkm ja Ruosteeton yksilö "hyvällä pidolla ollut", Aina mennyt heittämällä katsastuksesta läpi mutta nyt eipä sitten mennytkään, Ajoltaanki aivan loistavassa kunnossa ja Automaatti vaihtelee hyvin, Ei vuoda nesteitä eikä mitään ylimääräsiä ääniä kuulu.. Nyt pitäis saada vain pikkasen ehostettua hienomman näköiseksi tätä kyseistä Postigolffia.
Kuva ostohetkestä:
Lista mitä Tulossa:
-Fk higk tec madallusjouset 40mm
-vr6 merkitön maski
-Kirkkaat etuvilkut puskuriin.
-Angel eyes ajovalot tummal optiikalla.
-Pientä korisarjan mietintää ehkäpä?
-Barzetan Black lip-polish 16x7,5"
-Carbon 3Md teippaus konepeltiin..
-Tummennukset laseihin 20% kalvoilla?
-Musiikki laitteiden päivitystä myöhemmin..
-Sisustaan vois kans jotain keksiä uutta :)
Rahaa siis käytetään tähän harvinaiseen Golopalloon, Ekaksi vain se katsastus puoli!
Lisää kuvia tulee myöhemmin ku käyn napsimassa, Antakaaha mielipiteitänne kiitos ;)
on kyllä komea!
ja tällainen Itella edition on kiva väripilkku noihin massoittain tuotettuihin wolfsburg tms editiitititoneihin.
Onko tässä yksilössä sellainen välitetty ikkunanaukaisukahva? jolla saat mäkkärin drive innissä ikkunan auki salamannopeasti. Sellaisia muistaakseni postiautoissa käytetty.
Muutoin sinulla varsin asiallisia varusteita haaveissa, mutta tuohon Itella editionin ikkunaveiviin voi olla hankala löytää ledi valaistua thyyning veiviä..
Onnea projektiin!
ja tällainen Itella edition on kiva väripilkku noihin massoittain tuotettuihin wolfsburg tms editiitititoneihin.
Onko tässä yksilössä sellainen välitetty ikkunanaukaisukahva? jolla saat mäkkärin drive innissä ikkunan auki salamannopeasti. Sellaisia muistaakseni postiautoissa käytetty.
Muutoin sinulla varsin asiallisia varusteita haaveissa, mutta tuohon Itella editionin ikkunaveiviin voi olla hankala löytää ledi valaistua thyyning veiviä..
Onnea projektiin!
Anteeksi, En huomannut sääntö juttua ollenkaa ku nii innoissaan päätin tälläsen tehdä autostani.
Golffiha siis ollut minulla jo reilu kuukauden verran ja siihen on Konepelti,Maski saanu mustaa maalia, Sisätilaa pesty ja puunailtu muutenki, 12" Autostudion 700w subbari + vahvistin löytänyt paikkansa kontista + Sonyn aux soitin väliaikasesti kiinni.
Käytin auton Tuulilasin vaihdossa ennen konttorille menoa ja siitä katsastukseen siinä toivossa että menis heittämällä mutta toisin kävikin, Vikalistalle vain muutama pikkuhomma MM: Käsijarrun kiristystä, Sumarit paloi kokoajan, Takaturvavyön lukon kuori rikki, Vakaajatangon hela väljistynyt.. Parkit ei toiminut juuri katsastuksessa jostain syystä? Nyt on kaikki viat laiteltu kuntoo uusilla osilla ja Autoha pitäisi Ens maanantaina käyttää jälkitarkastuksessa uudestaan ;)
Kuvaa:
Etupää saanut jo mustaa maalia ;)
Sisustassa jotain sanomista, laitellaan kuntoon.
Humppalaitteet asennettuna viimeinki.
Autollaha on jo pyörähdetty Kerava-Joensuu välikin juhannuksena :3
Golffiha siis ollut minulla jo reilu kuukauden verran ja siihen on Konepelti,Maski saanu mustaa maalia, Sisätilaa pesty ja puunailtu muutenki, 12" Autostudion 700w subbari + vahvistin löytänyt paikkansa kontista + Sonyn aux soitin väliaikasesti kiinni.
Käytin auton Tuulilasin vaihdossa ennen konttorille menoa ja siitä katsastukseen siinä toivossa että menis heittämällä mutta toisin kävikin, Vikalistalle vain muutama pikkuhomma MM: Käsijarrun kiristystä, Sumarit paloi kokoajan, Takaturvavyön lukon kuori rikki, Vakaajatangon hela väljistynyt.. Parkit ei toiminut juuri katsastuksessa jostain syystä? Nyt on kaikki viat laiteltu kuntoo uusilla osilla ja Autoha pitäisi Ens maanantaina käyttää jälkitarkastuksessa uudestaan ;)
Kuvaa:
Etupää saanut jo mustaa maalia ;)
Sisustassa jotain sanomista, laitellaan kuntoon.
Humppalaitteet asennettuna viimeinki.
Autollaha on jo pyörähdetty Kerava-Joensuu välikin juhannuksena :3
Hippi: Kuskinovessa vain ainoastaan Sähkötoiminen ikkuna, Muuten kaikki veivillä.. Keskuslukitusta olen tässä nyt miettinyt, Että oliskoha vaikee asennella ku eihän ne paljoo maksaiskaa, Eipähä tulis ainaskaa laiteltua Itellan tuotosta vastaan ihan heti.. Motarillakin jotkut naureskeli ja kattovat ihmeissään ku Oikealla ohjaus ;)
Menisköhä mk3 gti / vr6 etupenkit suoraan paikalleen ilman muutoksia? Mattamusta väri saa nyt olla toistaseks jonkun aikaa viel, Jossain vaihees syksyä vois tietysti käytättää Maalarilla.
Maanantaina jälkitarkastukseen ja pitää toivoa että irtoo se vuoden leima ni saa taas painella ympäri suomee menemää postarilla katseiden kera :D
Ehdotuksia saa ja pitääkin antaa mitä muutoksia vois tehdä noitten mun osien lisäks?!
Maanantaina jälkitarkastukseen ja pitää toivoa että irtoo se vuoden leima ni saa taas painella ympäri suomee menemää postarilla katseiden kera :D
Ehdotuksia saa ja pitääkin antaa mitä muutoksia vois tehdä noitten mun osien lisäks?!
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Ei se vanteen halkaisija vaikuta auton korkeuteen tai sisälokareihin hinkkaamiseen ollenkaan. Kriittisiä tekijöitä ovat renkaan korkeus+leveys, sekä vanteen leveys. Kyllä siihen golffiin voisi ruuvata vaikka 20" vanteet alle, kunhan vain pitää renkaiden halkaisijan alkuperäisenä (ei liene onnistua kyllä tässä kokoluokassa) ja ET:tä sen verran reippaasti miinukselle ettei hinkkaa sisäpuolelta mihinkään.
pökälettä on vaikea kiilottaa mutta sen voi kieritellä glitterissä, vai miten ne sanoo.
jos nyt yritetään olla rakentavia, niin älä hyvä mies mitään korisarjaa tai erikoisvaloja tuohon laita, saatika jotain hiilikuituteippiä, vaan koita nyt saada se edes auton näköiseksi. maalipinta näyttää pikkulapsen värittämältä ja puskuri siltä kun se olisi haettu kaatopaikalta.
jos nyt yritetään olla rakentavia, niin älä hyvä mies mitään korisarjaa tai erikoisvaloja tuohon laita, saatika jotain hiilikuituteippiä, vaan koita nyt saada se edes auton näköiseksi. maalipinta näyttää pikkulapsen värittämältä ja puskuri siltä kun se olisi haettu kaatopaikalta.
Eipä mua oikeastaan toi väri haittaa yhtään, pääasia että kulkee paikasta toiseen aina sinne minne haluaa ilman mitään ongelmia, Muuten helv. luotettava vw vaikkakin on vähän ajansaatossa rapistunut ulkonäöltään :D
Aluvanteet + pientä madallusta kyllä tulossa piakkoin, Vr6 merkittön maski + etupuskurin lippa joka nyt puuttuu, Muoviosat kaipaa tietysti ehostusta tässä kuhan ehtii töitten ohella :)
Aluvanteet + pientä madallusta kyllä tulossa piakkoin, Vr6 merkittön maski + etupuskurin lippa joka nyt puuttuu, Muoviosat kaipaa tietysti ehostusta tässä kuhan ehtii töitten ohella :)
Jos tykkäät massasta erottuvasta autosta, niin hio nuo mattamustat tuosta pinnasta pois ja jätä "matta" oranssiksi, karhuvillalla vaan tasoitat hiomajäljet.
Jos meinaat nuo tulevat vanteet uutena ostaa, niin mieti vielä.. Löydät paljon paremmin tuohon autoon istuvat vanteet samaan hintaan renkaineen, ja todennäköisesti laadukkaammat..
Jos meinaat nuo tulevat vanteet uutena ostaa, niin mieti vielä.. Löydät paljon paremmin tuohon autoon istuvat vanteet samaan hintaan renkaineen, ja todennäköisesti laadukkaammat..
l4t3z11 kirjoitti:Voisinha mä 17": kin ostaa mutta en sit taas haluais että raapii joka vähänki isompaa monttuu tai että kääntäessä osuu sisälokareihin tms.. Sen takia 16" barzetat alle 205/45 kumeilla ettei ihan jokatöyssys ottais kii :D
Nuo mainitut renkaatkin ovat kolmoseen vähän turhan muhkut.
205/40/16 tai 195/45/16 olisi sopivampi / lähempänä alkuperäiskokoja.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=195609
Osta vaikka mielummin noi ja säästät loppurahat, vaikkapa uuteen rakentelu kohteeseen..
Osta vaikka mielummin noi ja säästät loppurahat, vaikkapa uuteen rakentelu kohteeseen..
Maalaa se nyt edes takaisin oranssiksi, että erottuisikin edukseen tuosta perusamismattamusta-massasta.
ja sitten
Osta vaikka mielummin noi ja säästät loppurahat, vaikkapa uuteen rakentelu kohteeseen..
niin tuli nyt vaan mielee et tossakin on jo risti riita kun joonas sanoo et oranssiks et erottus mattamusta massasta..en ole vielä kertaakaan törmännyt matta musta farkkuun missään, mutta noita matalia ja BBS / Borbet vehkeitä on joka talon kulmalla. Sillä vain että eikö tuo nyt sitten erotu? =D
Anteeksi OT jatkakaa.
Ei vento keula olisi mitään tuossa? Muutama nähnyt ja aika hyvin passannut.
ja barzetoista sen verran että ovat vähän...hintansa arvoisia? eli ne ei kummoista kolausta tarvi kun rupeavat jo vatkaamaan. En suosittele.
-
- -
- Viestit: 158
- Liittynyt: 24.4.2013 17:21
Kannattaa nettivaraosaa pitää silmällä, siellä on paljonkin 16-17" vanteita renkailla, ja reippaasti halvemmalla kuin mitä Vannetukku nuita myy. Esim nämä tai nämä. Onhan siellä tommoset yhdet Barzetatkin alle 400€ renkailla.
Jos teippauttamaan lähdet, niin valitse pliiis joku ei perusväri, eli vaikka sit se semmoinen vaaleansininen tai jotain muuta. "Normi"värisinä näitä farkkuja kuitenkin näkyy aika paljon. Mattamustaa en tosin oo itse aikoihin nähnyt eikä se nyt NIIN kamala oo.
Mutta ehkä kannattaa nyt miettiä niitä vanne ja alustahommia ennen muuta ulkonäköä, ihan fiksun siitä saa tekemällä! :)
Ja vento keula tosiaan sopii näihin todella hyvin, kuten jo aiemmin sanottiin.
Jos teippauttamaan lähdet, niin valitse pliiis joku ei perusväri, eli vaikka sit se semmoinen vaaleansininen tai jotain muuta. "Normi"värisinä näitä farkkuja kuitenkin näkyy aika paljon. Mattamustaa en tosin oo itse aikoihin nähnyt eikä se nyt NIIN kamala oo.
Mutta ehkä kannattaa nyt miettiä niitä vanne ja alustahommia ennen muuta ulkonäköä, ihan fiksun siitä saa tekemällä! :)
Ja vento keula tosiaan sopii näihin todella hyvin, kuten jo aiemmin sanottiin.
Yliteippausta kelasin ehkä kunnon matta-mustaks, Carbon konepellin teippauksella tai kiiltävän mustaks ja Vento keula tulossa aivan varmasti kuhan ekaks sen vuoden leiman saan ni sit alkoki muutokset tähän härpättimeen. Nyt on varattu jälkitarkastus aika keskiviikolle ja Olen katellut borbertin t-vanteita. ;)
Nyt kun se on paukku pullolla vedetty yli, niin yliteippaus on erittäin hankalaa, ensinnäkin kaikki mahdolliset ylimääräiset maalikerrokset näkyy alta ja tarttuvuus huonoon maalipintaan saattaa olla surkea eli estää teippauksen.
Eli pohjat täytyy olla hyvät kun autoa maalataan tai teipataan, teippi ei piilota mitään, pikemminkin korostaa.
Siinä vaiheessa kun tartuit paukkupulloon teit suurimman virheen jonka korjaaminen vaatii nyt jatkossa työtä.
Tuosta oranssista olisi saanut ihan makean kun siihen olisi yhdistänyt sitä mustaa vaikka vanteissa jne.
Eli pohjat täytyy olla hyvät kun autoa maalataan tai teipataan, teippi ei piilota mitään, pikemminkin korostaa.
Siinä vaiheessa kun tartuit paukkupulloon teit suurimman virheen jonka korjaaminen vaatii nyt jatkossa työtä.
Tuosta oranssista olisi saanut ihan makean kun siihen olisi yhdistänyt sitä mustaa vaikka vanteissa jne.
Saattaa tinnerillä tai jollain vastaavalla lähteä helpostikin kun ei nuo kauppojen pakkupullo maalit mitään laadukkaita ole yleensä. Ei taida hoitoaineet tehota puskuriin kun ne on osittain saanut mattamustaa pintaansa.
Pistä jotain vaaleaa 35% kalvoa, mustat 5% kalvot tekee auton liian raskaan näköiseksi.
Pistä jotain vaaleaa 35% kalvoa, mustat 5% kalvot tekee auton liian raskaan näköiseksi.
No juu, teoriatasolla kaiuttimien määrän tuplaaminen (eli 2 -> 4) lisää äänenpainetta kolmella desibelillä mikäli kaikille kaiuttimille tuupataan saman verran tehoa. Saman asian ajaa jos niille etukaiuttimille syöttää tuplamäärän tehoa. Jossain vaiheessa toki kaiuttimien tehonsieto tulee ongelmaksi, ja sen vuoksi noissa MAXboom -vehkeissä on useampi elementti käytössä. Normaalissa käytössä parempi vaihtoehto on panostaa etukaiuttimiin ja ruokkia niitä hyvällä vahvistimella (ei halpahallin 2000W PMPO paskalla)
Toinen subbari takakonttiin on yhtä typerä ajatus kuin takakaiuttimien asentaminen. Jos haluat enemmän mökää alarekisteriin, vaihda joko elementti tai vahvistin, mutta älä tuhlaa rahojasi toiseen samanlaiseen halpahallin paskaan.
Toinen subbari takakonttiin on yhtä typerä ajatus kuin takakaiuttimien asentaminen. Jos haluat enemmän mökää alarekisteriin, vaihda joko elementti tai vahvistin, mutta älä tuhlaa rahojasi toiseen samanlaiseen halpahallin paskaan.
Melko pienellä vaivalla tuohon saa jo jonkun verran mökää etupäästä.
Kojelaudan yläosaan alkuperäisille paikoille menee (pienellä laitolla) 5,25" keskiäänet ja perusdiskantit, etuoviin (vaimentelun jälkeen) 6,5" midit.
Niille joku perus 4-kanavainen vahvistin (vaikka vänkärin penkin alle)
Ja sitten heität tuon nykyisen subi/vahvarisonnan tuolta takaa pois tarpeettomana. (ei tuo ole muuta autostudiota nähnytkään kuin mainoslehden)
Ja kun se bassonälkä kuitenkin iskee, niin siihen löytyy muut lääkkeet aika helposti.
Nimim. maxboomia "kokeillut"
Kojelaudan yläosaan alkuperäisille paikoille menee (pienellä laitolla) 5,25" keskiäänet ja perusdiskantit, etuoviin (vaimentelun jälkeen) 6,5" midit.
Niille joku perus 4-kanavainen vahvistin (vaikka vänkärin penkin alle)
Ja sitten heität tuon nykyisen subi/vahvarisonnan tuolta takaa pois tarpeettomana. (ei tuo ole muuta autostudiota nähnytkään kuin mainoslehden)
Ja kun se bassonälkä kuitenkin iskee, niin siihen löytyy muut lääkkeet aika helposti.
Nimim. maxboomia "kokeillut"
Jätesäkeillä olisit saanu 0% tummennoksen ;).
Tässä on kyllä nyt erikoinen rakennustyyli meneillään kun auto näyttää ulkoapäin koriltaan pitkälti romikselta haetulta, mutta sitten päivitellään poppeja, pistetään tummennuskalvoa yms. Eikö tekniikka (jos siinä on jotain) ja kori kannattaisi laittaa ensin kuntoon ja sen jälkeen tehdä noita muita asioita?
Tässä on kyllä nyt erikoinen rakennustyyli meneillään kun auto näyttää ulkoapäin koriltaan pitkälti romikselta haetulta, mutta sitten päivitellään poppeja, pistetään tummennuskalvoa yms. Eikö tekniikka (jos siinä on jotain) ja kori kannattaisi laittaa ensin kuntoon ja sen jälkeen tehdä noita muita asioita?
Kori on pitkälti aikas ruosteeton & Pohja myös.. Moottori on hyvässä kunnossa sinne on justiinsa vaihdettu kylläkin: Uudet öljyt, suodattimet ja jäähdytysnesteet + tulpat samalla..
Aluvanteet hommaan pikkasen myöhemmin, "Lista pitää liimata kiinni" Madallusjousia olen katellut tähän taikka sit vaa laikka madallust.. Merkitöntä maskia, alalippaa tulossa piakkoin :3
Aluvanteet hommaan pikkasen myöhemmin, "Lista pitää liimata kiinni" Madallusjousia olen katellut tähän taikka sit vaa laikka madallust.. Merkitöntä maskia, alalippaa tulossa piakkoin :3
Edelleen minä en tuota ole maalannut, ex omistaja lohjalta josta auton ostinkin kesäkuun alussa NI oli mennyt suttaamaan.. Mielessä on käynyt poistattaa noi maalit ja maalauttaa jossain, mut mitä sitä turhaa ku se on ihan hyvä just noinki, kelpaa ajella ku toimii hyvin ja jotain pientä kummiski tehty..
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa