Redin Volkkarit Cut and Paste, mk2 värin vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Jaahas vois kai tännekkin välillä päivitellä jotain.
Tölkkiä tuli hitsailtua ja rakenneltua vähän lisää alustaa, sekä uus huohotinsysteemi. Katsastuksessa todettiin hammastangon helojen olevan loppu ja ne pitäiskin seuraavaks vaihdella. Samalla merkittiin otteeseen Kerava Chop Shop alustasarja (290mm navasta kaareen). Myös lisää hitsattavaa löytyi pyöräkoteloista, yllätys, yllätys turvavöiden kiinnityspisteiden kohdalta, ne pitäis tehdä kun jaksaa.
Tölkkitoilailusta lisää kuvia TUOSTA
Sitten tuli hankittua taas yks romu lisää. Välikäden kautta ekalta omistajalta mk2 Jetta CL-87 1.6 kaasarikoneella ja nelilovisella askilla. Vanhan omistajan kolhuista ym muovien alta päässyt lähtee ruoste liikkeelle ja niimpä hitsattavaa riittää. En tiiä mikä juttu tää nyt oli, mutta tuleepahan harjoteltua tota hitsausta. En oo ikinä vaihtanut mitään pintapeltejä.
Lisää projektikuvia TUOSTA
Tölkkiä tuli hitsailtua ja rakenneltua vähän lisää alustaa, sekä uus huohotinsysteemi. Katsastuksessa todettiin hammastangon helojen olevan loppu ja ne pitäiskin seuraavaks vaihdella. Samalla merkittiin otteeseen Kerava Chop Shop alustasarja (290mm navasta kaareen). Myös lisää hitsattavaa löytyi pyöräkoteloista, yllätys, yllätys turvavöiden kiinnityspisteiden kohdalta, ne pitäis tehdä kun jaksaa.
Tölkkitoilailusta lisää kuvia TUOSTA
Sitten tuli hankittua taas yks romu lisää. Välikäden kautta ekalta omistajalta mk2 Jetta CL-87 1.6 kaasarikoneella ja nelilovisella askilla. Vanhan omistajan kolhuista ym muovien alta päässyt lähtee ruoste liikkeelle ja niimpä hitsattavaa riittää. En tiiä mikä juttu tää nyt oli, mutta tuleepahan harjoteltua tota hitsausta. En oo ikinä vaihtanut mitään pintapeltejä.
Lisää projektikuvia TUOSTA
Jetan parsiminen jatkuu. Gyntheri oli vetäny helman alapuolelta kiinni sentin välein, meinas mennä hermot irrottaessa.
Pintapellin alla ei yhtään mätää. Joka paikassa aivan tajuton määrä koteloainetta. Erittäin hyvä muuten, mut hitsaus on hiukan hankalaa.
PS: saa tarjota ehjiä isolasiovia eteen!
Pintapellin alla ei yhtään mätää. Joka paikassa aivan tajuton määrä koteloainetta. Erittäin hyvä muuten, mut hitsaus on hiukan hankalaa.
PS: saa tarjota ehjiä isolasiovia eteen!
Viimeksi muokannut redi, 11.3.2013 1:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo en tiedä itsekään mistä moinen motivaatiopuuska lähti. Jos totta puhutaan niin polttelis isopuskurinen 3 ovinen Golffi, mutta tehään nyt tästä jotain.
Tossa vähän kuvaa niistä pistehitseistä... nyt oikea puoli vuorossa. Nuo ryönät mitä tuolla on ei ole ruostetta vaan sitä kotelomäskiä mitä olen tosta hiukan ronkkinut että saisi edes jotenkin hitsattua siihen peltiin. Vanha Nokia ei oo ihan paras vehje kuvaamiseen.
Ja uus helma kiinni:
Takaluukusta raavin kanssa perus rekkarikilven kiinnitysreikiä ja kilvenvalojen reikien ympäriltä ruostetta pois. Takahiekkapelti on oikeelta puolen huono valosta alaspäin. Tuutattu se nurkka joskus johonkin niin lähteny muhimaan.
PS: Saa tarjota isolasiovia eteen!
Tossa vähän kuvaa niistä pistehitseistä... nyt oikea puoli vuorossa. Nuo ryönät mitä tuolla on ei ole ruostetta vaan sitä kotelomäskiä mitä olen tosta hiukan ronkkinut että saisi edes jotenkin hitsattua siihen peltiin. Vanha Nokia ei oo ihan paras vehje kuvaamiseen.
Ja uus helma kiinni:
Takaluukusta raavin kanssa perus rekkarikilven kiinnitysreikiä ja kilvenvalojen reikien ympäriltä ruostetta pois. Takahiekkapelti on oikeelta puolen huono valosta alaspäin. Tuutattu se nurkka joskus johonkin niin lähteny muhimaan.
PS: Saa tarjota isolasiovia eteen!
Sain yhdet isolasiovet, mutta apparin puolen ovessa reikä :(
Siirryin masentuneena peräpäätä korjaamaan.
Lohduton näky
Uutta palaa kiinni
Yleiskuva takaa
Siirryin masentuneena peräpäätä korjaamaan.
Lohduton näky
Uutta palaa kiinni
Yleiskuva takaa
Vielä lisää peltiä taakse...
Sitten aloinkin hinkkaamaan karhunkielellä ovien sisäosia. Tokaa kertaa teen pohjatöitä (eka kerta oli vanteet) ja voi todeta että aika tympäsevää hommaa.
Sitten aloinkin hinkkaamaan karhunkielellä ovien sisäosia. Tokaa kertaa teen pohjatöitä (eka kerta oli vanteet) ja voi todeta että aika tympäsevää hommaa.
Pohjien teosta ei tuu yhtää mitää ku oon niin kädetön siinä hommassa. Uudet etuloksut ja helmat on sentää epoxissa ja helmoihin vedetty kiveniskumassa. Takaloksuja kitattu ja hiottu kaikki lattialle pariin kertaan. Luukut takapuolelta ja luukkujen välit korista hierottu ja ne odottais maalia.
Pakua pudotin hiukan talvikorkeudesta, säätelin auraukset ja aloin suunnittelemaan jaonmuutoshommia että sais kesäks vannetta. Vaatii vähän koneistusta, adapteria ja kehää yms.
Emännän koirankuljetusromu tipahti tonttiin näin kevään kynnyksellä ja vannehommia vähän aloteltu.
Pakua pudotin hiukan talvikorkeudesta, säätelin auraukset ja aloin suunnittelemaan jaonmuutoshommia että sais kesäks vannetta. Vaatii vähän koneistusta, adapteria ja kehää yms.
Emännän koirankuljetusromu tipahti tonttiin näin kevään kynnyksellä ja vannehommia vähän aloteltu.
Jahas. Jetta hiukan taas edennyt. Jälki on mitä on kun ite tehny pohjat, mutta olkoot.
Maalia suihkittu sinne ja tänne
Yön yli kuivu ja sitten laittaa luukkuja ja loksuja paikalleen ja yritti saada niitä ees jotenki istumaan. Kuskin puolen saranoita joutu vähän moukaroimaan.
Maalia suihkittu sinne ja tänne
Yön yli kuivu ja sitten laittaa luukkuja ja loksuja paikalleen ja yritti saada niitä ees jotenki istumaan. Kuskin puolen saranoita joutu vähän moukaroimaan.
Viimeksi muokannut redi, 22.4.2013 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tarrat on suojattu :) Täytyis muistaa kaivaa sulle se mankka tuolta joku päivä. Väriä meni ihan perkuleesti noihin oven väleihin ja luukkujen takapuoliin että joutuu tilaa lisää. Tänään alottelin ettii lommoja kyljistä ja luukuista. Pikkuhiljaa pohjia eteenpäin. Suurimmat ropleemat on edelleen noi mihin oon vaihtanu peltiä. :/
Tulee/tuli lakka joo. Nyt ei hommat etene ku ollu kuumeessa 3 päivää. Oli tarkotus vetää hinkkaväriä vkl mut ei taida onnistua. Mites muuten ovissa listan reijät kannattaa vetää umpeen? Meneekö ihan ropellille jos hitsaa? Tuli eteen noi isolasiovet ni niissä on reijät. Orkkisovissa ei oo reikiä ja listat on eri kohdassa ku faceliftissä.
Ovien kanssa näyttäis siltä että täytyy laittaa joko paksut tai flair listat ja takaoviin liimalla.
Pohjia oon koittanut hieroa edelleen heikolla tuloksella. Ei vaan osaa.
Etuloksujen mankelointikin meni vähän miten meni ku sisäloksujen kiinnitysreikienkohdalta veti vekille. Tänään vedettiin auto yli fillerillä ja tehtävää löytyy edelleen reippaasti. :(
Alkaa kyllä usko loppumaan näillä taidoilla. Pitäis varmaan vaan tyytyä noihin patinoituneisiin vehkeisiin.
Pohjia oon koittanut hieroa edelleen heikolla tuloksella. Ei vaan osaa.
Etuloksujen mankelointikin meni vähän miten meni ku sisäloksujen kiinnitysreikienkohdalta veti vekille. Tänään vedettiin auto yli fillerillä ja tehtävää löytyy edelleen reippaasti. :(
Alkaa kyllä usko loppumaan näillä taidoilla. Pitäis varmaan vaan tyytyä noihin patinoituneisiin vehkeisiin.
Jaa jos tätä päivittelis välillä.
Tölkin arpamoottori sanoi sopimuksensa irti, joten joutu pahimpaan hätään kunnostamaan emännän kakkosauton toimittamaan käyttiksen virkaa. Listailen vähän tähän mitä on tullut kesän aikana touhuttua.
VW Jetta 1.3 Coupe -85
- Moottorin vaihto vanhan mallin 1.3 moottorista uudempaan jossa hydrauliset nostajat ja kärjetön sytytys. Letkulähtöjä yms. joutui vaihtamaan vanhasta ja korjailemaan vähän johdotuksia ja taistelemaan pierburgin kaasarin kanssa. Katsastus sujui kuitenkin ongelmitta parin vuoden seisonnan jälkeen. Sen jälkeen oli hyvä ruuvata kierteitä vähän alemmas ja laittaa BBS:t alle jotta kehtaa liikkua. Pidempi testilenkki suoritettiin Jyväscruisinkeihin.
Parin viikon ajon jälkeen repesi apurunko. Onneksi koneenluovuttaja autosta oli jäänyt hiekkapuhallettu ja maalattu ehjä. Sitä sitten parkkipaikalla vaihtamaan.
VW Caddy -89
Sitten tuli ikävä mk1 dieseliä hukattuani kauan palvelleen Golfini toiselle harrastajalle. Kaverilla sattui olemaan "pientä laittoa kaipaava" Caddy sopivalla rahalla myynnissä niin piti sitten se hakea pois. Tuli laitettua uus kytkin, etummainen koneenkannake, startti, vaihdelaatikko ja hammastanko ja valojen sähköt reilaan. Leima heltisi tällekkin mukavasti.
Sitten piti tehdä jotain ulkonäölle ja Porvoon Swap meetissä vedettiin poikain kanssa uutta väriä ja mattalakkaa pintaan. Ennen kuin syytät hyvän auton pilaamisesta niin se oli aikasemminkin maalattu sprayllä ja todella karmaisevan näköinen 2 värinen.
VW Golf -89
Tämmönen Golfi tuli pelastettua kanssa sopivaan hintaan kun omistaja ei sitä enää halunnut korjauttaa. Vaihdelaatikko ja vivusto olivat entiset ja tankin pannat poikki. Voimanpesänä 66kW GU kaasutinmoottori ja varusteita löytyy mm. kierroslukumittari.
Vaihdelaatikkovarastoja päästiin taas hyödyntämään ja tilalle tuli pitkävälitteinen 4T aski ja vivuston kuluvat osat menivät muutamaa palikkaa lukuunottamatta kaikki uusiksi, kuten myös 374tkm liirattu orkkiskytkin. Lisäksi uusin vesipumpulta lähtevän metallisen jäähdytinnesteputken, paisarin ja korkin. Alle ruuvattiin säädettävä alusta ja vanhat tutut bbs:t tällä kertaa 185/45 nankangeilla. Kaariin tehtiin tilaa rälläkällä ja laitettiin uudet kaarimuovit rikkinäisten tilalle. Pari vetarinniveltä joutui kanssa vaihtamaan.
VW Jetta -87
Meni hermot pohjien tekemiseen ja auto lähti hiukan vajaakuntosena maalaamoon. Reilu maalari paikkasi kuitenkin pahimmat heitot ennen ku laski värin päälle. Nyt pitäis jaksaa sitten ehostella osia ennen ku laittelee kiinni ja jotain romuja vielä puuttuukin. Ei siitä nyt ihan näyttelyvehe tullut, mutta yksvärinen kuitenkin ja joku muu kun tornado red.
Jotain on sentään tullut tehtyä vaikka pakua ei olekaan vielä saatu ajokuntoiseksi saati ykkösjetalle tehty vuosiin mitään.
Ainiin. Emännän koirankuljetin sai myös uudet valssit, ei tosin niitä arteceja mitä alunperin suunniteltiin. 10x17 ET30 joka nurkassa + käytännölliset pullakumit.
Tölkin arpamoottori sanoi sopimuksensa irti, joten joutu pahimpaan hätään kunnostamaan emännän kakkosauton toimittamaan käyttiksen virkaa. Listailen vähän tähän mitä on tullut kesän aikana touhuttua.
VW Jetta 1.3 Coupe -85
- Moottorin vaihto vanhan mallin 1.3 moottorista uudempaan jossa hydrauliset nostajat ja kärjetön sytytys. Letkulähtöjä yms. joutui vaihtamaan vanhasta ja korjailemaan vähän johdotuksia ja taistelemaan pierburgin kaasarin kanssa. Katsastus sujui kuitenkin ongelmitta parin vuoden seisonnan jälkeen. Sen jälkeen oli hyvä ruuvata kierteitä vähän alemmas ja laittaa BBS:t alle jotta kehtaa liikkua. Pidempi testilenkki suoritettiin Jyväscruisinkeihin.
Parin viikon ajon jälkeen repesi apurunko. Onneksi koneenluovuttaja autosta oli jäänyt hiekkapuhallettu ja maalattu ehjä. Sitä sitten parkkipaikalla vaihtamaan.
VW Caddy -89
Sitten tuli ikävä mk1 dieseliä hukattuani kauan palvelleen Golfini toiselle harrastajalle. Kaverilla sattui olemaan "pientä laittoa kaipaava" Caddy sopivalla rahalla myynnissä niin piti sitten se hakea pois. Tuli laitettua uus kytkin, etummainen koneenkannake, startti, vaihdelaatikko ja hammastanko ja valojen sähköt reilaan. Leima heltisi tällekkin mukavasti.
Sitten piti tehdä jotain ulkonäölle ja Porvoon Swap meetissä vedettiin poikain kanssa uutta väriä ja mattalakkaa pintaan. Ennen kuin syytät hyvän auton pilaamisesta niin se oli aikasemminkin maalattu sprayllä ja todella karmaisevan näköinen 2 värinen.
VW Golf -89
Tämmönen Golfi tuli pelastettua kanssa sopivaan hintaan kun omistaja ei sitä enää halunnut korjauttaa. Vaihdelaatikko ja vivusto olivat entiset ja tankin pannat poikki. Voimanpesänä 66kW GU kaasutinmoottori ja varusteita löytyy mm. kierroslukumittari.
Vaihdelaatikkovarastoja päästiin taas hyödyntämään ja tilalle tuli pitkävälitteinen 4T aski ja vivuston kuluvat osat menivät muutamaa palikkaa lukuunottamatta kaikki uusiksi, kuten myös 374tkm liirattu orkkiskytkin. Lisäksi uusin vesipumpulta lähtevän metallisen jäähdytinnesteputken, paisarin ja korkin. Alle ruuvattiin säädettävä alusta ja vanhat tutut bbs:t tällä kertaa 185/45 nankangeilla. Kaariin tehtiin tilaa rälläkällä ja laitettiin uudet kaarimuovit rikkinäisten tilalle. Pari vetarinniveltä joutui kanssa vaihtamaan.
VW Jetta -87
Meni hermot pohjien tekemiseen ja auto lähti hiukan vajaakuntosena maalaamoon. Reilu maalari paikkasi kuitenkin pahimmat heitot ennen ku laski värin päälle. Nyt pitäis jaksaa sitten ehostella osia ennen ku laittelee kiinni ja jotain romuja vielä puuttuukin. Ei siitä nyt ihan näyttelyvehe tullut, mutta yksvärinen kuitenkin ja joku muu kun tornado red.
Jotain on sentään tullut tehtyä vaikka pakua ei olekaan vielä saatu ajokuntoiseksi saati ykkösjetalle tehty vuosiin mitään.
Ainiin. Emännän koirankuljetin sai myös uudet valssit, ei tosin niitä arteceja mitä alunperin suunniteltiin. 10x17 ET30 joka nurkassa + käytännölliset pullakumit.
Ihan perus reseptillä Jetan kanssa:
- ruostesuojausta
- alusta + vanteet
- jotku soitovehkeet
- tummaoptiikkaa valopuolelle
- mieto tummennus laseihin
- siistimpi sisusta jostain
tulevaisuudessa mahdollisesti
- tekniikan vaihto
- konehuone siistimmäks + maalaus
tai sitten myydään eniten tarjoovalle :D
- ruostesuojausta
- alusta + vanteet
- jotku soitovehkeet
- tummaoptiikkaa valopuolelle
- mieto tummennus laseihin
- siistimpi sisusta jostain
tulevaisuudessa mahdollisesti
- tekniikan vaihto
- konehuone siistimmäks + maalaus
tai sitten myydään eniten tarjoovalle :D
Tarkotat varmaan kattotelinettä mikä oli joskus ooppelissa vai? Porasin telineisiin reijät ja vedin senkkikantaset pultit lävitte ja nylokkimutterit.
Jetan kasaus venyy kun jätin lasit kalvotettavaks väärään paikkaan. No koitin sillä välin ettiä tiivisteitä yms roippeita ja lajitella niitä. Sisustaa putsailin kittipölystä.
Jetan kasaus venyy kun jätin lasit kalvotettavaks väärään paikkaan. No koitin sillä välin ettiä tiivisteitä yms roippeita ja lajitella niitä. Sisustaa putsailin kittipölystä.
Noniin Jetta niputettu ja käyty Boxer Speed Dayssä. Kerrassaan hyvä tapahtuma!
Ens talven aikana pitäis haalia osia autoon ja vanteisiin.
- Takalasit vaihtuu ainakin miedommin tummennettuihin. Kävi pikku väärinymmärrys tummentajan kanssa kun piti laittaa 50 ja 35 kalvot etulasien sävyjen feidaamiseksi niin tulikin 50+5%.
- Uudet sivupeilit tarttis, nuo on todella huonossa kunnossa.
- Sivulistat ja takakaarien varttimuovit pitäis löytää jostain isolasiovisesta pikkupuskurimallista.
- Sivuvilkut ja takavalot pitäis sävyttää tai vaihtaa tummiin.
- 15" RS:iin leveetä kehää hakusessa ja jako pitäis muuttaa että saa ne alle. Samalla vaihtuu pyöränlaakerit kun jostain syystä edestä jurisee vaikka olin sinne laittavinaan uudet.
Ens talven aikana pitäis haalia osia autoon ja vanteisiin.
- Takalasit vaihtuu ainakin miedommin tummennettuihin. Kävi pikku väärinymmärrys tummentajan kanssa kun piti laittaa 50 ja 35 kalvot etulasien sävyjen feidaamiseksi niin tulikin 50+5%.
- Uudet sivupeilit tarttis, nuo on todella huonossa kunnossa.
- Sivulistat ja takakaarien varttimuovit pitäis löytää jostain isolasiovisesta pikkupuskurimallista.
- Sivuvilkut ja takavalot pitäis sävyttää tai vaihtaa tummiin.
- 15" RS:iin leveetä kehää hakusessa ja jako pitäis muuttaa että saa ne alle. Samalla vaihtuu pyöränlaakerit kun jostain syystä edestä jurisee vaikka olin sinne laittavinaan uudet.
Jaahas, ei oo tullu tänne paljoo kirjoteltua. Muutamia pikkujuttuja touhuttu:
- Jettaan tuli laitettua rundarimittaristo, joka piti ensin korjata.
- Nardin puuratti löysi kans paikkansa Jetasta kunhan saatiin adapteri tehtyä keskiöön.
- Sävytetyt sivuvilkut ja takavalot
- Katsastuskorjausta: muutama paikka vielä pohjaan ja takajarrut uusittiin alb:ltä taaksepäin.
Levyjarrut tuli laitettua tekniikanvaihtoa silmällä pitäen. Tarkotus olis joskus keväämmällä laittaa 2 litranen kone, 256 etujarrut ja isompi tehostin+pääsylinteri. EZ on alkanut kuluttaa ihan järjettömästi ainetta, tuntuu kun sitä valuisi maahan. Noh toivottavasti pääsis kohta viemään seisontaan, ajatus oli tolla Golfilla vetää talven yli.
- Jettaan tuli laitettua rundarimittaristo, joka piti ensin korjata.
- Nardin puuratti löysi kans paikkansa Jetasta kunhan saatiin adapteri tehtyä keskiöön.
- Sävytetyt sivuvilkut ja takavalot
- Katsastuskorjausta: muutama paikka vielä pohjaan ja takajarrut uusittiin alb:ltä taaksepäin.
Levyjarrut tuli laitettua tekniikanvaihtoa silmällä pitäen. Tarkotus olis joskus keväämmällä laittaa 2 litranen kone, 256 etujarrut ja isompi tehostin+pääsylinteri. EZ on alkanut kuluttaa ihan järjettömästi ainetta, tuntuu kun sitä valuisi maahan. Noh toivottavasti pääsis kohta viemään seisontaan, ajatus oli tolla Golfilla vetää talven yli.
Eipäs ole tullu kirjoteltua mitään pitkään aikaan. Ei sillä kyllä mitään ihmeellistä ole tapahtunutkaan.
Talvi-Golfiin vaihtu turbotettu 1.6d moottori 2,5" suoralla putkistolla. IC:kin rakennettiin keulille, mutta ahtopaineputkia ei keretty tehdä sillä tuli pikku pusu takakulmaan ja meni auto purkuun. Tässä 16" kitkat alla uutta projektia hakemassa:
Jettaan rakennettiin RS005/006 vanteet sopimaan, eli jaon muutos sekä autoon että vanteisiin. RS:t kunnostin niin hyvin kun taidot ja aika riitti NPS Big Meetiin. Iso kiitos Jonille ja Juhikselle jakomuutoksista.
Coilovereita tuli muokattua lyhyemmiksi ja taakse tuli dropplatet ja camber shimmit. Nyt noin -3 joka pyörässä camberia. Kalvot lähti ja laseiksi vaihdettiin flairin vihreet sävyt. Myös quarter flaret ja muokatut flair kylkilistat pääsi vihdoin paikoilleen.
Caddyssä kävi pikku sähköpalo, eikä huvita korjata ni menee varmaan kavereiden mk1:siin varaosiks.
Emännän Passattiin pitäisi kohta ruuvata uudet 10.5x19 Lensot kuhan sais vielä hierottua pikkasen lisää tilaa. Tässä sovittelua.
Talvi-Golfiin vaihtu turbotettu 1.6d moottori 2,5" suoralla putkistolla. IC:kin rakennettiin keulille, mutta ahtopaineputkia ei keretty tehdä sillä tuli pikku pusu takakulmaan ja meni auto purkuun. Tässä 16" kitkat alla uutta projektia hakemassa:
Jettaan rakennettiin RS005/006 vanteet sopimaan, eli jaon muutos sekä autoon että vanteisiin. RS:t kunnostin niin hyvin kun taidot ja aika riitti NPS Big Meetiin. Iso kiitos Jonille ja Juhikselle jakomuutoksista.
Coilovereita tuli muokattua lyhyemmiksi ja taakse tuli dropplatet ja camber shimmit. Nyt noin -3 joka pyörässä camberia. Kalvot lähti ja laseiksi vaihdettiin flairin vihreet sävyt. Myös quarter flaret ja muokatut flair kylkilistat pääsi vihdoin paikoilleen.
Caddyssä kävi pikku sähköpalo, eikä huvita korjata ni menee varmaan kavereiden mk1:siin varaosiks.
Emännän Passattiin pitäisi kohta ruuvata uudet 10.5x19 Lensot kuhan sais vielä hierottua pikkasen lisää tilaa. Tässä sovittelua.
No tässä vähän kuvia mitä on tehty. BBS:t tosiaan orkkisromuilla kasassa. Kehäpultit ja kehät kiillotin ja keskiöt kävi sooda+pulveri+lakka käsittelyn. Pulttijaot koneistettu CNC:llä, kiitoksia edelleenkin paljon tekijöile. Droppipalat on myös kaverin käsialaa. Ei mene pyörä kotelon etureunaan ja aurauksetkin pysyy aisoissa.
Ulkokuoresta ei liiemmin ole kuvia muuta kun mitä kännykällä räpsinyt. Tässä nyt viime viikonloppuisen vahauksen jälkeen yks ruutu. Jossain vaiheessa pitäis hankkiutua noista pesureista eroon, mutta mistään ei saa Jettaan uutta puskuria enkä viittisi Golfin puskuria laittaa kun on erilainen eikä siten mätsää takapuskurin kanssa. Joutuu siis hitsailemaan. 7 ripaseen maskiin tarttis priiman kromisen merkin. Nykyinen on aivan riekaleina. Maski löytyi onneksi jo ebaysta uusi.
Ulkokuoresta ei liiemmin ole kuvia muuta kun mitä kännykällä räpsinyt. Tässä nyt viime viikonloppuisen vahauksen jälkeen yks ruutu. Jossain vaiheessa pitäis hankkiutua noista pesureista eroon, mutta mistään ei saa Jettaan uutta puskuria enkä viittisi Golfin puskuria laittaa kun on erilainen eikä siten mätsää takapuskurin kanssa. Joutuu siis hitsailemaan. 7 ripaseen maskiin tarttis priiman kromisen merkin. Nykyinen on aivan riekaleina. Maski löytyi onneksi jo ebaysta uusi.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa