Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 18.2.2014 16:46

Auton speksit ja meininki pähkinänkuoressa

1987 Volkswagen Caddy 1.6 8v
US Spec Early Westy keulakonversio (maski, valot, kiinnikkeet ja modattu hiekkapelti)
1977 vuosimallin Volkswagen Manilla Green maali
14x8,5 et8 ja 14x10 et2 Tramont TY2 vanteet /195 45 14 ja 225 40 14 Dunlopit
FK Edition coiloverit, notsatut runkopalkit, kavennettu taka-akseli sekä diy-madalluspalikat takana
Mahonkinen Nardi Classic ratti / Porsche 924 Tombstone penkit / Focal erillissarja / San Francisco Giants baseballpallo vaihdekepinnuppina
Avattavaa takaikkunaa, kromipeiliä, peltinen kromipuskuri edessä, kiilloitettu alumiinipuskuri takana, omin kätösin askarreltu verkko työnalla olevan takalaidan tilalla
Projektikone, 1.8 16v, valmistunee hiljalleen.


Caddy on ollut omistuksessani jo muutaman vuoden ja tarkoituksena on pitää halpaa hauskaa sekä toteuttaa matalampi, nopeampi ja nätimpi kokonaisuus. Kiesihän on siis ex-Ballsdeeppiläinen. Onnekseni tämä siirtyi siis Slatelta mulle sillä ihastuin tähän ensi silmäyksellä.

Vuosien varrella tätä on jalostettu ja omia rassailutaitoja siinä ohessa kohennettu. Suurin muutos tapahtui Vortexista löytyneen Westymaskin myötä ja auto sai samalla päälleen Manilla green värin pari kesää sitten. Vieläkin tämän yksilön kyljet loimottavat ja jatkossa onkin ajatus toteuttaa ylimaalaus samalla värillä, sitten kun konehuone fiksataan koneenvaihdon yhteydessä. Vanteiksikin löyty eBaystä mieluisat Tramontit ja näitä tullaan jatkossa ehkä vielä hivenen leventämään. Haussa myös vierelle yksi 15 tuumainen setti hakusessa mutta kaikki e30 ja e50 sarjaiset Bebsit ovat livahtaneet muille harrastajille.

Tämän hetkinen status on enemmän tai vähemmän seuraavanlainen.

Kuva

Kuva

Kuva

Ja muutama kuva linkkien takaa

Kadulla

Booty

Etukulma

Tramontit viime talvena

Ja loppuun pari vanhaa klippiä

Shoeshine

Summer breeze / crane test
Viimeksi muokannut john_gleasy, 19.2.2014 16:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

lucifer
-
Viestit: 555
Liittynyt: 30.11.2010 21:33

ViestiKirjoittaja lucifer » 18.2.2014 17:04

Hieno kiesi, videot toosi hienoja (ilman ääntä, musa shittiä).
Keula vaatii ehkä hieman totuttelua.

Demon
-
Viestit: 1396
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 18.2.2014 17:19

Nonni. NPS:n puolelta tämä onkin tuttu :)

j.f
-
Viestit: 270
Liittynyt: 4.10.2005 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja j.f » 18.2.2014 19:25

huikee!

risu
-
Viestit: 111
Liittynyt: 22.3.2007 18:39

ViestiKirjoittaja risu » 18.2.2014 21:49

Näin tätä pitää tehdä. Hieno auto ja loistava esittely, taputitap.

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 18.2.2014 22:12

on kyllä hienoon suuntaan menny tää auto. videotkin perin asiallisia, musiikkia myöten. tykkään.

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 18.2.2014 22:46

Olen sanonut varmaan ennenkin, mutta hienoa nähdä auton kehittyneen oikeaan suuntaan vuosien varrella.

Historiasta sen verran, että 2006 kesällä hyppäsin junaan kohti Jyväskylää ja kävin ihmettelemässä kirjaimellisesti ladossa heinäpaalien alla olevaa paloauton punaista caddyä. Näky ei ollut kovin vakuuttava mutta tekniikaltaan varsin hyvässä kuosissa oleva auto lähti kuitenkin mukaan. Minun käsissä se koki melko maltilliset muutokset (tontitus + 13" smoorit), oli käytössä pari kesää ja kävi ruotsissa. Tämän jälkeen se siirtyikin slatelle, ja häneltä gleasylle.

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 18.2.2014 22:56

Kiitokset kommenteista! I'm glad you like it!

Itsekin olen todennut useasti tämän olevan hyvinkin solidi Caddy. Muutamia paikkoja olen pohjaan fiksaillut mutta yllättävän ruostevapaa yksilö tämä on kaikinpuolin ollut. Ja hieno kuulla vähän historiasta, muistelinkin että olit arc kirjoittanut auton löytyneen ladosta. Selittää ehkä juurikin tuon hyväpeltisyyden.

Loppuvuodesta auton luotto 1.6 bensa vähän antautui ja en usko että lähden sitä fiksaamaan ennen uuden koneen valmistumista, vaikka kevät nopeasti vastaan tuleekin. Saattaa siis olla että ensi kesä kruisaillaan eri mallisen Volkkarin ratissa, mutta onneksi tuokin on kultaiselta kasarilta.

Pheo
-
Viestit: 172
Liittynyt: 6.3.2011 17:26

ViestiKirjoittaja Pheo » 19.2.2014 13:25

Tätä caddyä tulikin Yyterissä jo ihasteltua. Ja tulihan siä muutama sanakin vaihdettua. Väri toimii hyvin ja sisusta on siisti!

Sudee
-
Viestit: 125
Liittynyt: 19.11.2010 10:58

ViestiKirjoittaja Sudee » 19.2.2014 16:25

Ite en hirveästi tykkää Cädin muodoista, mutta kun yksilö on näin upeasti totetutettu, on pakko nostaa hattua ja kumartaa. Aivan jäätävän upea!

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 19.2.2014 23:25

muistelinkin että olit arc kirjoittanut auton löytyneen ladosta. Selittää ehkä juurikin tuon hyväpeltisyyden.


Jep, tosin mitään vuosia se ei kai ollut lojunut siellä kuitenkaan. muistaakseni myyjä oli saanut sen joskus vaihdokkina joltain maajussilta.

slate
-
Viestit: 674
Liittynyt: 27.7.2003 14:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja slate » 20.2.2014 9:46

I like where this is going!

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 26.2.2014 9:07

Hiljalleen alkaa mottikin pysymään läjässä. Vielä pitäisi hankkia kaikennäköistä hilpettä tuohon kylkeen, kuten sytytysosat (ei mitään tatsia millä toteuttaisi), vesipumppu, öljypumppu, vauhtis, kytkin, kaasareiden vivustot, hihnat, ynnä muuta pientä.

Kone on pinottu Gt Caddyn lohkon päälle jossa virranjakaja sijoittuu tuohon lohkon etualalla olevaan reikään. Nyt kuitenkin jakaja siirtyy ylös kanteen, koska 16v. Soveltamista soveltamista. Meneeköhän homma vituiks jos jättääkin jakajan tuohon lohkoon apuakselin päähän eikä siirräkään ylös kanteen pakonokan päähän? Kuitenkin apuakseli ja nokka-akselit pelittävät samassa rytmissä.

Kuva

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 5.3.2014 12:33

Niin. Tuokin on makukysymys. Nokka-akselin päässä oleva fuskaa monesti öljyä mutta onhan se ehkä hienomman näköinen. Lohkossa oleva on taas tavallisen näköinen :D makuasioita taitaa vaan olla.

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 5.3.2014 15:10

Taidan laittaa jakajan tuohon lohkoon ja tulpata nokka-akselin holen. Haluan olla erilainen nuori sekä samalla säästyä säädöltä. Vanhasta koneesta taidan purkaa öljypumpun ja jakajan jotta pääsen vähän mallailemaan. Tosin mitään varmuutta tuosta 1.6 koneen hilppeiden sopivuudesta 1.8 lohkoon ole, mutta selviääpähän sitten testaamalla.

Samassa syssyssä kun kone vaihdetaan olisi suoraansanoen hölmöä jättää konehuonetta siistimättä ja maalaamatta. Samalla vedetään myös uudelleen tuo Manilla Green ulkokuoreen. Mutta näillä aikatauluilla nämä muutokset tapahtuvat hissukseen vuoden 2014 aikana. Niin ja sistustakin oli vetänyt pahasti homeeseen joten sekin taitaa vihdoin mennä kokonaan uusiksi.

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 5.3.2014 21:08

Komja kiesi :) Mäkin alan lämpee näille kasari Volsuille pikkuhiljaa :)

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 8.3.2014 20:15

Turha uppaus mut fiilistellään pikkasen.

Kuva

Purin vanhasta koneesta lohkoon tulevan virranjakajan pois ja eihän se tuon 16v kannen kanssa sovi. Kansi tulee tielle. Eli virranjakaja tulee kanteen.

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 8.3.2014 20:53

Nää on kyllä hienoja. Auto, kone, videot ja kuvat.

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 8.3.2014 21:44

Hieno!!

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 9.3.2014 13:26

Isot propsit siististä koneesta, niitä näkee liian harvoin (Y)

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 10.4.2014 15:34

Tällä hetkellä mennään näin.

Kuva

Eli konehuoneesta ylimääräisyydet pois/piiloon ja väriä päälle. Samalla kone ja kaikki muu relevantti nousee ylemmäs. Jos tulee kuningasideoita mitä muuta voitais samalla tehdä niin ehdotuksia tulemaan!

Heikki J.
admin
Viestit: 8313
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 10.4.2014 16:19

Hieno laite ja hienoa dokumentaatiota!

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 18.4.2014 20:10

Kuva

Kesä tulee ja molemmat volkkarit tuhannen kappaleina. Ei näin.

Demon
-
Viestit: 1396
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 18.4.2014 20:40

gleasy: nyt se pärrä-rojekti myyntiin ja ylimääräset rahat tähän :) aika maukkaalta näyttää meinaan

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 18.4.2014 20:50

Ei pygee myydä pyörää, kyl mä sen rakennan vielä :) ehkä ens talvena kun on vihdoin lämmin talli alla.

Demon
-
Viestit: 1396
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 18.4.2014 21:01

:D no ei sit :P

Ei sen puoleen. Se tein taloproggis on kyl kans seuraamisen arvoinen :)

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 18.4.2014 21:32

Tietty jos haluut ostaa täysin osina olevan XS Yamahan niin anna tulla tarjousta :)

Tölkistä vielä tarinaa kun Demon mainitsikin tuon taloprojektin. Auton siis ostin osittain silmällä pitäen sitä että kunnostan tämän helpolla avittamaan talon remontointia. Nyt iskarit, jouset, kytkimen, työsylinterin, jarrut, sekä kohtapuoliin koko tekniikan vaihtaneena ei voi enää puhua helposta :) isoksi onneksi kori on todella kovapeltinen ottaen huomioon auton seisotuksen metsän reunassa viimeisen kuuden vuoden ajan.

Jos muitakin kiinnostelee muutkin projektit kuin autot niin tuolta löytyy -> http://rauhakyladreamin.blogspot.fi/
Viimeksi muokannut john_gleasy, 19.4.2014 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 19.4.2014 8:05

Ai tää talo homma oli sun.
En muista missä törmäsin mutta joskus varmaa vuosi sitten vähän seurailin tuota..
ja aivan helvetin kateellisena tietenkin :)
Siellä näyttäisi olevan jo ihan hyvällä mallilla ku lattiavalut tehty. Onnea loppu projektiin.

Sulla on kyllä ollut tyylikästä kerrontaa ja dokumentointia harrasteista.
Hyvää silmää kuville ja kivaa kalustoa.
Tässä voit kuvitella ison peukun!

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 19.4.2014 11:57

komean näköstä taloremppaa, ja vielä komeammat kakkosnelosesta tehdyt lehtijouset tölkissä!

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 19.4.2014 23:42

kakkosnelosesta tehdyt lehtijouset tölkissä!


That stance life you know.

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 28.10.2014 13:06

Homma karkasi. Caddy kokee alustan osalta hyvinkin paljon muodonmuutosta talven aikana. Kori saa osakseen pientä hipostelua. Jos vaan aika riittää niin koitetaan tehdä tästä vähän kokonaisempi paketti joka osa-alueelta. Tämän voi myös siirtää projektipuolelle jos siltä tuntuu.

Kuva

Kuva[/img]

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 29.10.2014 18:25

Westy keula sopii tähän kyllä hienosti, todella hienosti. Nätti kokonaisuus, eikä näytä juuri menevän kuin parempaan suuntaan :)

Demon
-
Viestit: 1396
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 29.10.2014 20:39

Voi gleasy gleasy gleasy. Jos statikkina oli jo asiallinen ni NYT!!

Can´t wait next summer :)

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 30.10.2014 11:42

Nopeeta takapään mallailua. Taitaa mennä linkityshommiksi.

Kuva
Viimeksi muokannut john_gleasy, 31.10.2014 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 30.10.2014 12:12

No onhan tää nyt aivan helmi ja mitä vielä muutokset tuo tullessaan, ossoomia täältä :)
Itse tykkäilen kovasti erityisesti tuosta rengas/vanne kombosta. On ns pullakumit eikä mitään ihan överivenyjä. Nice!

Siirsin tän projektipuolelle.
Kumminkin senverran isoja muutoksia joka suunnassa että eiköhän tässä ole projektia enemmän mitä monessa muussa yhteensä ;)

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 3.11.2014 9:05

Viikonlopun osalta projekti oli aikalailla jäissä, ehdin toisen tornin irroittamaan, siirtämään paikalleen ja heppailemaan kiinni. Muuten projekti edennyt lähinnä palikkatilausten osalta. Nelilinkkisetti jäi haaviin ebäystä, sisustaan hommasin osan kankaista ja mittarit löytyivät mutta sofort-kaufen nappia ei ole vielä tullut paineltua. Viairin tuplaneulalliset tulossa siis.

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut john_gleasy, 3.11.2014 9:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Demon
-
Viestit: 1396
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 3.11.2014 9:13

Verhoiletko porkket uudestaan? Vai tuleeko uutta persiinalustaa? :)

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 3.11.2014 9:27

Porkket verhoillaan uudestaan. On niin itselle sekä kabiiniin istuvat penkit että ei niistä pysty vielä luopumaan :)

Demon
-
Viestit: 1396
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 3.11.2014 11:23

Hyväthän ne on istua :) Ja kyllä ne tuonne niin hyvin sopii :)

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 13.11.2014 10:18

Tuli hitsikoneen kanssa yllättävä probleema, joten iskaritornit edelleen kesken. Sisäloksuja tuli runnottua ja tuli sinne jonkin verran tiloja. Saa nähdä riittääkö. Myös coilit purin ja nyt on hakusessa lyhemmät patruunat niihin sisälle. Lyhennetään coilin runkoa sitten sopivasti. Pohjasta purin aikalailla loput hilut, akselin ja bensatankin. Onneksi ei tullut ylläreitä vastaan. Tää on hemmetin kovapeltinen Caddyksi. Nyt pääsee mallaamaan takapäätäkin jo takaisinpäin kun posti toi paketin. Postin täti haukkui painavaksi.

Kuva


Jenkki Ebayn linkkisarja osoittautui nopealla mallailulla aika buenoksi. Hyödynsin Caddyn orkkis lehtijousien etukiinnikkeitä suoraan. Nyt joko lyhentää nuo tangot tai siirtää korin etukiinnikkeitä noin 80 milliä niin sitten on takanapa keskellä kaarta. Tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa tanko on ns. yläasennossa, pikku modi runkoon ja napa menee ylemmäs. Tuossa kohtaa on kaari lipan reunassa, eli aika lähellä tulevaa ajoasentoa. Toisinaan hommat menee ihan hanskaan. Mä jo odotin ett pitää soveltaa ja paljon. Ainut mitä tarvii ehkä siirtää on tankki ja se siirtyy todennäköisesti muutenkin. Pakoputkesta ei osaa sanoa vielä mitään.

Kuva

Kyl tää tästä.

^HT^
-
Viestit: 28
Liittynyt: 2.8.2005 19:42

ViestiKirjoittaja ^HT^ » 20.11.2014 18:15

on kyllä nyt niin aisallista meininkiä että tekis mieli lähtee duunaamaan omaa käkkylää samanmoiseen malliin! ISOO peukkua sinne suuntaan, niinkun sitä sanotaan niin tää on kyllä niin sikoossomia ettei toista!!

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 15.2.2015 10:07

Nyt ollaan lattiassa. Mulla on ollut pitkään salainen haave; oon halunnut saada Caddystä helmat maahan sekä sen näyttämään oikeasti matalalta. Tänään se haave toteutui ja nyt mun pitää keksii uusi haave. Ehkä se on se takavetoisuus. Vaikka auto on tuhannen paloina niin ei tässä näe juuri mitään syytä miksi tää homma ei ois tuolla kadulla vielä 2015 aikana. Paitsi motivaationpuutteen.


Epätoivo ja mittapuuna 183 senttinen mies. Auto on nyt säälittävän mini.
Kuva


Jotta kymppi mahtui taakse niin sisälokarit menivät uusiksi.
Kuva


Lattiassa oli ruostetta, joten nähtiin paremmaksi irroittaa koko lattia sekä alatukivarsikannakkeet. Kiinnitettään takaisin vähän ylemmäs. Samalla hyttiin laitettiin muutama tuki ettei valmiiksi vino kori vinoudu ja vahingossa suoristu. Myös "etulippa maahan" tavoite toteutui.
Kuva


Kuva


Kuva

Ja kaikille huolestuneille, helma ei nouse maasta, eli roima sukellus on nyt se ainut vaihtoehto ala-asennossa. Ellei sitten nostais lokasuojankaaria?

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 15.2.2015 10:14

roima sukellus on nyt se ainut vaihtoehto ala-asennossa. Ellei sitten nostais lokasuojankaaria?


Ei mitään kaarien nostoa, tolleen on just hyvä.

Huolella vaan loppuun asti nii tulee tosi hyvä.

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 20.4.2015 13:21

Kuva

Kuva

Kuva

Lattia ja auto kohtasivat jälleen. Ja ainakin toistaiseksi, homma näyttäisi toimivan. Lattia nousi ylemmäs eli nyt auton alin kohta on helmojen kantit, joiden päällä se kuvissa makaa. Alatukivarsikiinnikkeet ovat niistä sentin ylempänä.

Kuvassa keula on kasattu tukivarsia ja tolppia myöten. Pussit puuttuu sillä iskarit on nelisen senttiä liian pitkät ja pussi tarvitsee lisätilaa. Tämä hoituu samalla kun sisälokarit kokevat vielä muutosta. Vanne makaa ulkoloksun sisäpintaan mutta pitäis pystyä alhaalla ihan pikkusen kääntämäänkin. Kuvissa lokari on kiinnitetty paikalleen.

Takapäässä on vain vanne tällä hetkellä ilman ripustuksia. Seuraavaksi alkaakin jumppa tuon taka-akselin kanssa. Mutta eteenpäin mennään ja ekan kerran saa palautetta että tämä idioottimainen projekti voi jopa toimia. Itselle nyt vähän pistää silmään tuo perän roikkuva luukki, koska takalokarinkaaret ovat etusia alempana. Mutta ehkä jätän ne nyt toistaiseksi rauhaan. Onpahan se ainakin dekissä.

VMJ
-
Viestit: 811
Liittynyt: 29.6.2008 11:17

Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987

ViestiKirjoittaja VMJ » 23.5.2016 21:06

Mitäs tälle kuuluu?

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 29.6.2016 12:00

Ihan kohtalaistahan tälle kuuluu. Homma venyi, eskaloitui ja paukkui niin moneen suuntaan että aikataulut lensi ikkunasta. Ehkä ensi kaudeksi ajossa, toivon mukaan.

Pahoittelut äärimmäisen huonolaatuisista kuvista. Vaikka autoja kuvailenkin toisinaan niin suutarin lapsilla ei selkeästi ole kenkiä tässäkään kohtaa. Auto on lattiassa ja sisustasta tuli vahingon kautta suht race. Suurpiirteinen ajokorko löytyy toiseksi alimmaisesta kuvasta.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut john_gleasy, 29.6.2016 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987

ViestiKirjoittaja Sebastian » 29.6.2016 17:23

Mites talorojekti, loppuu toi blogi "hieman" kesken?

VMJ
-
Viestit: 811
Liittynyt: 29.6.2008 11:17

Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987

ViestiKirjoittaja VMJ » 29.6.2016 23:29

Caddy näyttää kyllä härskiltä :D

Tuleeko "sisustaan" enää muuta, vai jääkö noin?

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 30.6.2016 9:23

Sebastian kirjoitti:Mites talorojekti, loppuu toi blogi "hieman" kesken?


Hyvä kun muistutit. Pitäisikin blogi päivittää :D Talossa olen asunut puolisen vuotta, joten on se blogijuttuja paljon pidemmällä. Otetaan paremmat kuvat sitten kesämmällä.

Kuva

Kuva

VMJ kirjoitti:Tuleeko "sisustaan" enää muuta, vai jääkö noin?


Sisustaan tulee vielä turvakaaret, nukattu kojelauta, pedaaliboxi, alumiiniset ovipahvit, sekä pintojen siistintä ja maalaus. Tarkoitus jättää hytti kohtalaisen alkeelliseksi. Alunperin oli suunnitelmissa tehdä pappasisusta ja sitten se lipsahti erinäisten mielihalujen kautta hyvin race henkiseksi.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987

ViestiKirjoittaja hb81 » 2.7.2016 8:49

Alunperin oli suunnitelmissa tehdä pappasisusta ja sitten se lipsahti erinäisten mielihalujen kautta hyvin race henkiseksi.


Race ei voi mennä koskaan pieleen.
Odotan innolla sun toimenpiteitä kaarien suhteen.
Hieman haaveillu omaankin käddyyn kehikkoa sisälle, mutta jotenkin jännitän tilan ahtautta.

justus
ffp jäsen
Viestit: 2532
Liittynyt: 18.7.2003 15:40

Re: Rauhakylä Low Lows: VW Caddy 1987

ViestiKirjoittaja justus » 13.2.2017 10:31

Cäccylä näyttää hienolta

Laitahan taloprokkiksestakin blogiin juttua


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 109 vierailijaa