Golf mk2 1.8 aut --> KR 1.8 16v
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk2 1.8 aut --> KR 1.8 16v
Tuollainen kakkis tuli ostettua huhtikuussa 2012 käyttöautoksi. Ostaessa auto oli täysin valkoinen ja juuri katsastettu, joka oli iso tekijä ostopäätöksessä. Tuossa kunnossa autolla ajeltiin 4 kuukautta, jonka jälkeen iski maxboomkärpänen ja auto sullottiin täyteen kaiken näköistä poppista ja ne seurana ajeltiin viime kevääseen asti, jolloin kisakausi pääsi alkamaan. samaan aikaan auto jäi projekti/harrasteautoksi, johtuen perheenlisäyksestä ja tilavamman käyttöauton ostosta johtuen.
Kisat kisailtiin välttävin tuloksin ja tuli innostus ruosteiden korjauksesta ja ulkonäön parantamisesta alkuun sinkkuvalomaskilla ja luomella; sopivat osat löytyivät ja keskusteluiden jälkeen kaupat tehtiin sinkkuvalomaskista luomella, kr moottorista, vaihteistosta, taka-akselista sekä muusta tekniikan muutokseen tarvittavista osista. Nyt homma on saatu jo suhteellisen hyvälle mallille eli kone on jälleen konehuoneessa!
Kisat kisailtiin välttävin tuloksin ja tuli innostus ruosteiden korjauksesta ja ulkonäön parantamisesta alkuun sinkkuvalomaskilla ja luomella; sopivat osat löytyivät ja keskusteluiden jälkeen kaupat tehtiin sinkkuvalomaskista luomella, kr moottorista, vaihteistosta, taka-akselista sekä muusta tekniikan muutokseen tarvittavista osista. Nyt homma on saatu jo suhteellisen hyvälle mallille eli kone on jälleen konehuoneessa!
Tänään käyty taas koheltamassa sähköjä kuntoon ja melkein kaikki konehuoneen sähköt ovat paikoillaan. Myös kaasuvaijeri löysi tiensä polkimelle asti sekä ohjaustehostimen letkut hihnapyörään kiinni.
Tosin takapakkia tuli yhden vesiletkun muodossa:
ja tuota letkuhan ei tietenkään vw:ltä löydy, mutta vwheritagelta onneksi löytyi.
Tosin takapakkia tuli yhden vesiletkun muodossa:
ja tuota letkuhan ei tietenkään vw:ltä löydy, mutta vwheritagelta onneksi löytyi.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=83 ... d7661654b4
Löysin tuollaisen keskustelun, voisiko noin onnistua?
Löysin tuollaisen keskustelun, voisiko noin onnistua?
otat sen vaijerin irti kytkinkäpälästä ja sit otat kiinni vaijerin päästä, nyit sitä vaijerin päätä ja samalla otat siitä säätömokkulasta kiinni ja työnnät tulipeltiä kohti. pitäis painua kasaan ja lukittet siihen ja sit kytkinvajeri takas käpälään kiinni ja vapautat sen säädön. tossa lisätietoo jos tollanen vaijeri http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=16 ... 5a6c03205a
Kirjoittelua tännekin välillä. Nyt alkaa olla auto pieniä sähköhommia, taka-akselia ja bensalinjoja vaille valmis!
Nyt olisi tarkoitus alkaa suunnittelemaan ja toteuttamaan bensalinjoja, mietin että miten tuo kone mahtaisi kestää Re85- bensaa, jos laittaisi tuolla toimimaan?
Olen tosiaan aika noviisi näiden bensalinjojen rakentelun suhteen, joten minkä kokoista letkua/putkea kannattaisi laittaa, kun tavoite on tulevaisuudessa noin 200 hv? Välisäiliöllä vai ilman? Millaiset bensapumput?
EDIT
Niin ja tuo ylläolevan kuvan härveli ja letku eivät kuulu samaan pakkaan, joku asentaja oli sen käynyt siihen laittamassa, joka meinasi aiheuttaa hieman harmaita hiuksia.. Vekotin tulee siis ilmanputsariin ja imuputkeen kiinni.
Nyt olisi tarkoitus alkaa suunnittelemaan ja toteuttamaan bensalinjoja, mietin että miten tuo kone mahtaisi kestää Re85- bensaa, jos laittaisi tuolla toimimaan?
Olen tosiaan aika noviisi näiden bensalinjojen rakentelun suhteen, joten minkä kokoista letkua/putkea kannattaisi laittaa, kun tavoite on tulevaisuudessa noin 200 hv? Välisäiliöllä vai ilman? Millaiset bensapumput?
EDIT
Niin ja tuo ylläolevan kuvan härveli ja letku eivät kuulu samaan pakkaan, joku asentaja oli sen käynyt siihen laittamassa, joka meinasi aiheuttaa hieman harmaita hiuksia.. Vekotin tulee siis ilmanputsariin ja imuputkeen kiinni.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa