Mihin kokointuu Hyvinkään/Riihinmäen VAG autojen omistajat
Valvoja: ffp jäsenet
Voi olla että vähän tyhmä kysymys mutta en ole vielä löytänyt mihin kokointuu Hyvinkään ja Riihinäen jätkät kenellä on VW tai Audin merkkinen auto?
Onko tämmöstää paikka tai pitäs löytää tämmönen paikka missä sais ihmiset kokointua?
Onko tämmöstää paikka tai pitäs löytää tämmönen paikka missä sais ihmiset kokointua?
Löytyykö Hyvinkäältä joku jolla olis hitsivehkeet+osais hitsata uuden haitariputken ja ottaa vanhan pois? Korvausta vastaan tietenkin! Tai tietääkö joku paikan missä tommonen homma onnistuis?
Edit: 1h kiertelyn jälkeen päädyin Hyvinkään Autopalvelun pihaan ja he lupasi hitsailla uuden joustoputken tänään/huomenna. :)
Edit: 1h kiertelyn jälkeen päädyin Hyvinkään Autopalvelun pihaan ja he lupasi hitsailla uuden joustoputken tänään/huomenna. :)
Miks viikolla? Esimerkiksi itte oon iltavuorossa 15 päivä ja varmaan täällä on muitakin ketkä tekee vuorotyötä? Viikonloput ois OMASTA mielestä parempi vaihtoehto. Ei herneitä ;)
Jap3 tais ajella eilen 54:lla vastaan raviradan kohdalla? Olin ite tummansinisella passatilla ja edessä ajo kaveri sinisella 4 golffilla.
Jap3 tais ajella eilen 54:lla vastaan raviradan kohdalla? Olin ite tummansinisella passatilla ja edessä ajo kaveri sinisella 4 golffilla.
Niin no viikonloppuisin vois olla fiksumpi järjestääkki näitä miittejä jo siksikin tosiaan ku jotkut "joutuu" viikolla jopa töitäki tekemään...Sitäpaitsi viikonloppuisin kun ei oikein ole muutenkaan liikaa tekemistä, ei ainakaan mulla kun mua ei inspaa se joka viikonloppuinen dokaaminenka enää ni...Vanhaks kait tässä on jo tulossa... :D
Mitäs mieltää on porukka jos taas vois aloitta tätä kahvitaukoa Hyvinkää ABClla?
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”